Mały monitor 10" z DVI i VGA

Data: 2011-08-22 20:23:27
Autor: BQB
Mały monitor 10" z DVI i VGA
Gdzie można kupić monitor 10" nieco mniejszy, bądź nieco większy, który będzie miał wejście VGA i DVI oraz rozdzielczość 1024x768 (może być przesuwana).
Szukałem, ale wszędzie same duże monitory - ponad 15"

Data: 2011-08-22 19:31:28
Autor: kamil
Mały monitor 10" z DVI i VGA
On 22/08/2011 19:23, BQB wrote:
Gdzie można kupić monitor 10" nieco mniejszy, b±dĽ nieco większy, który
będzie miał wej¶cie VGA i DVI oraz rozdzielczo¶ć 1024x768 (może być
przesuwana).
Szukałem, ale wszędzie same duże monitory - ponad 15"

Liliput robi monitory 5-10", ale ceny maj± raczej zaporowe, co¶ w granicy 200 funtów za ten model:

http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/

Może uda ci się dobrać co¶ z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-22 21:00:26
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Mały monitor 10" z DVI i VGA
Dnia 2011-08-22, o godz. 19:31:28
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

On 22/08/2011 19:23, BQB wrote:
> [...]

http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/

Może uda ci się dobrać co¶ z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

Szukałem długo małego monitorka rzędu 7-8 cali. Mógł być lampowy i mono
- chodziło o to żeby można było czasami go sobie zabrać do jakiej¶ szafy
z serwerami gdzie nie ma KVM-a. Potrzebowałem z D-Sub. I bryndza.
Ciężko cokolwiek znaleĽć a jak już to ceny zabijaj±. W końcu trafiłem
przypadkiem do znajomego prowadz±cego firmę sprzedaj±c±/serwisuj±c±
systemy kasowe i kasy fiskalne. I dostałem za darmo stary monitor
mono 7 cali z jakiej¶ kasy sklepowej zbudowanej na bazie PC. Kolor
mogłem dostać ale mi chodziło o to żeby był jak najmniejszy i
najlżejszy. Spróbuj tak samo popytać w jakim¶ serwisie kas - tyle że a
DVI bym nie liczył.

Zdrówko

Data: 2011-08-22 21:05:50
Autor: BartekK
Mały monitor 10" z DVI i VGA
Szukałem długo małego monitorka rzędu 7-8 cali. Mógł być lampowy i mono
- chodziło o to żeby można było czasami go sobie zabrać do jakiejś szafy
z serwerami gdzie nie ma KVM-a. Potrzebowałem z D-Sub. I bryndza.
Ciężko cokolwiek znaleźć a jak już to ceny zabijają. W końcu trafiłem
przypadkiem do znajomego prowadzÄ…cego firmÄ™ sprzedajÄ…cÄ…/serwisujÄ…cÄ…
systemy kasowe i kasy fiskalne. I dostałem za darmo stary monitor
mono 7 cali z jakiejĹ› kasy sklepowej zbudowanej na bazie PC. Kolor
mogłem dostać ale mi chodziło o to żeby był jak najmniejszy i
najlżejszy. Spróbuj tak samo popytać w jakimś serwisie kas - tyle że a
DVI bym nie liczył.
Jeśli to będzie monitor lcd "wincor-nixdorf" to uwaga - nie podepniesz go do niczego normalnego, bo ma złącze cyfrowe panellink które wymaga specjalnej karty graficznej (która zresztą też zasila monitor). Niestety zdarzają się takie na allegro, bez opisu żadnego i ostrzeżenia.

Data: 2011-08-22 21:13:16
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Mały monitor 10" z DVI i VGA
Dnia 2011-08-22, o godz. 21:05:50
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):

Je¶li to będzie monitor lcd "wincor-nixdorf" to uwaga - nie
podepniesz go do niczego normalnego, bo ma zł±cze cyfrowe panellink
które wymaga specjalnej karty graficznej (która zreszt± też zasila
monitor). Niestety zdarzaj± się takie na allegro, bez opisu żadnego i
ostrzeżenia.

Nie - to co mam to 7 cali CRT mono firmy "No Name" ;-) ze zł±czem D-Sub
i działa prawidłowo.

Zdrówko

Data: 2011-08-24 12:12:51
Autor: BQB
Mały monitor 10" z DVI i VGA
[...]

CRT odpada, to będzie często noszone.

Data: 2011-08-24 13:10:33
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Mały monitor 10" z DVI i VGA
Dnia 2011-08-24, o godz. 12:12:51
BQB <adres@antyspamowy.com.invalid> napisał(a):

> Nie - to co mam to 7 cali CRT mono firmy "No Name" ;-) ze zł±czem
> D-Sub i działa prawidłowo.

CRT odpada, to będzie często noszone.

Ja wła¶nie do noszenia go mam. W sumie to do wożenia bo więcej czasu
w bagażniku jeĽdzi niż go używam. 7 cali jest lekki - mam do niego
jeszcze zaadaptowan± torbę od jakiego¶ miernika. Zdrówko

Mały monitor 10" z DVI i VGA