Mały samochód cd

Data: 2018-07-07 07:46:19
Autor: Bok
Mały samochód cd
Wracając do moich poszukiwań małego samochodu, znalazłem coś co mi się podoba, peugot 108 3d 2011+, problem w tym że u nas na otomoto dosłownie 25 sztuk może ktoś mi sprowadzi ...:)

Data: 2018-07-07 14:46:24
Autor: t-1
Mały samochód cd
W dniu 2018-07-07 o 07:46, Bok pisze:
Wracając do moich poszukiwań małego samochodu, znalazłem coś co mi się podoba, peugot 108 3d 2011+, problem w tym że u nas na otomoto dosłownie 25 sztuk może ktoś mi sprowadzi ...:)

Ten rocznik 2011 i kilka następnych są bardzo ciekawe, bo 108 zaczęli produkować w 2014.
Ale ktoś na pewno sprowadzi, nie takie rzeczy robili.

Mały samochód cd