Mały samochód dużoo miejsca nad głową

Data: 2019-02-07 17:41:49
Autor: Peter
Mały samochód dużoo miejsca nad głową
W zasadzie lubię tylko małe samochody <4m, jednak służbowym doblmem2 jeździ mi się i siedzi mi się tak dobrze że zastanawiam się czy jest jakiś podobny samochód ale mały? tak żeby przy max podwyższeniu siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????

nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

Data: 2019-02-07 11:10:41
Autor: Zenek Kapelinder
Mały samochód dużoo miejsca nad głową
W smarcie siedzi sie wygodnie i nie jest potrzebna pomoc z zewnatrz zeby wysiasc.

Data: 2019-02-07 21:17:13
Autor: kk
On 2019-02-07 20:10, Zenek Kapelinder wrote:
W smarcie siedzi sie wygodnie i nie jest potrzebna pomoc z zewnatrz zeby wysiasc.

Z Twizy można wsiadać i wysiadać dowolną stroną :-)

Data: 2019-02-07 12:59:51
Autor: Zenek Kapelinder
Mały samochód dużoo miejsca nad głową
Musieli tak zrobic zeby w razie jak by deszcz padal latwo bylo wysiasc zeby w bramie sie schronic.

Data: 2019-02-07 18:08:53
Autor: tck
W dniu 07.02.2019 o 17:41, Peter pisze:
[...]

kabriolet;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-02-07 19:29:50
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Peter pisze tak:

[...]

fiorino i klony ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-02-08 15:42:08
Autor: Peter
W dniu 2019-02-07 o 20:29, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Peter pisze tak:

[...]

dokładnie, dzisiaj jeździłem i chyba o to chodzi, samochód ma 3.9m, a w środku czuje się jak w większym samochodzie

Data: 2019-02-07 20:14:25
Autor: Cavallino
[...]

Punto.

Data: 2019-02-09 18:18:25
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:

[...]

Widziałem dziś pierwszy raz. Nawet ładne.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-02-09 22:00:46
Autor: Maciek
Dnia Sat, 09 Feb 2019 18:18:25 GMT, PiteR napisał(a):

Widziałem dziś pierwszy raz. Nawet ładne.

Jak mogłeś dziś pierwszy raz widzieć jeden z popularniejszych samochodów w
Polsce? Tak z ciekawości pytam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-09 21:41:22
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

Dnia Sat, 09 Feb 2019 18:18:25 GMT, PiteR napisał(a):

Widziałem dziś pierwszy raz. Nawet ładne.

Jak mogłeś dziś pierwszy raz widzieć jeden z popularniejszych
samochodów w Polsce? Tak z ciekawości pytam.

Też się zastanawiam ;) Być może to skrzywienie i oglądam się tylko za niemieckimi samochodami.

Idę paczę co to za ładny samochód zerkam na kołpaki a tam zaskoczka Fiat.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-02-07 21:11:39
Autor: kk
On 2019-02-07 17:41, Peter wrote:
[...]

Renault Wind

:-)

Data: 2019-02-08 12:57:52
Autor: Maciek
Dnia Thu, 7 Feb 2019 17:41:49 +0100, Peter napisał(a):

nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

Yamaha Tricity z dachem ;)

A serio, to nissan micra i chevrolet spark mają dużo miejsca.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-08 16:23:45
Autor: LEPEK
W dniu 08.02.2019 o 12:57, Maciek pisze:
Dnia Thu, 7 Feb 2019 17:41:49 +0100, Peter napisał(a):

nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

Yamaha Tricity z dachem ;)

A serio, to nissan micra i chevrolet spark mają dużo miejsca.

Podajecie takie przykłady jak wyżej (+Punto od Cavallino), że mam wrażenie, iż nigdy nie siedzieliście w niczym pokroju Doblo albo Transit Connect I. To jest zupełnie inna klasa, jeśli chodzi o wysokość o odczycie ilości przestrzeni wewnątrz. W środku jest jak w busie, tylko siedzi się niżej.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2019-02-08 16:24:07
Autor: Cavallino
W dniu 08-02-2019 o 16:23, LEPEK pisze:
[...]

Bo umiemy czytać, że pytanie było o samochody i to małe.
Czyli w domyśle o osobówki, a nie o ciężarówki i dostawczaki.
Podaj może jeszcze przykład jakiegoś TIR-a....

Data: 2019-02-09 12:04:37
Autor: LEPEK
W dniu 08.02.2019 o 16:24, Cavallino pisze:

Bo umiemy czytać, że pytanie było o samochody i to małe > Czyli w domyśle o osobówki, a nie o ciężarówki i dostawczaki.

A widzisz, ja nie umiem czytać i nie zrozumiałem...

Podaj może jeszcze przykład jakiegoś TIR-a....

Nie, lepiej przeprowadzić dialog:
  - jeżdżę Doblo - czy są jakieś osobówki, w których jest podobnie dużo miejsca?
  - Punto
[kurtyna]

Data: 2019-02-09 20:48:58
Autor: Cavallino
W dniu 09-02-2019 o 12:04, LEPEK pisze:
[...]

Zapomniałeś tylko dodać że dopisał "ale małe" - co oznacza, że chce coś mniejszego niż Doblo.
Czyli wszystkie furgonetki odpadają z założenia, jako niespełniające kryteriów.

  - Punto
[kurtyna]

Zgadza się - jeden z niewielu aut klasy A czy B w których mieściłem się bez problemu, a jak wiesz gabaryty mam spore i fotel zawsze ustawiam na maksa w górę.

Data: 2019-02-08 17:00:54
Autor: Maciek
Dnia Fri, 8 Feb 2019 16:23:45 +0100, LEPEK napisał(a):

[...]

No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
skuter poniżej 4 metrów.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-08 17:30:24
Autor: Peter
W dniu 2019-02-08 o 17:00, Maciek pisze:
[...]

acha to 4.3m (doblo) to samochód? a 3.9 to już nie?

kurna mam takiego kolege który też tak gada, mam 1.6 wzrostu (to już nie facet bo faceci zaczynają się od 1.8m) i dla niego też choćby całe życie miał jeździć sam to samochód zaczyna się od RAV4 i w życiu do pracy nie dojeżdżał by fiatem500 choćby go dostał za darmo, jego godność mu nie pozwalam dla niego baba to też duże cycki musi mieć bo te miseczka A to nie baby

btw 70% jeżdżę w 1 osobę, pozostałe 30% to 2 osoby, nie potrzebuję wozić powietrza z wyjątkiem tego nad głową ponieważ mam 183 cm i schylam głowę w takich samochodach jak polo panda

Data: 2019-02-08 22:38:23
Autor: Cavallino
W dniu 08-02-2019 o 17:30, Peter pisze:
[...]

Zazwyczaj wręcz przeciwnie, doblo to dostawczak, przeznaczony do wożenia towarów, a nie ludzi.
Ani to małe, ani to samochód za bardzo nie jest.

Data: 2019-02-09 12:27:16
Autor: Maciek
Dnia Fri, 8 Feb 2019 17:30:24 +0100, Peter napisał(a):

acha to 4.3m (doblo) to samochód? a 3.9 to już nie?

Matko, piątek był, wiecej luzu!

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-08 17:32:20
Autor: RadoslawF
[...]

To przeczytaj tytuł. Ale tym razem ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-09 12:28:20
Autor: Maciek
Dnia Fri, 8 Feb 2019 17:32:20 +0100, RadoslawF napisał(a):

To przeczytaj tytuł. Ale tym razem ze zrozumieniem.

A ty cały wątek - też ze zrozumiemiem.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-09 11:59:23
Autor: LEPEK
W dniu 08.02.2019 o 17:00, Maciek pisze:

No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
skuter poniżej 4 metrów.

No tak, bo przecież prawdziwy facet musi mieć porządną furę... A i używanie określenia "skuter" w tym kontekście dopełnia całości obrazu...

Pozdr,

Data: 2019-02-09 12:31:21
Autor: Maciek
Dnia Sat, 9 Feb 2019 11:59:23 +0100, LEPEK napisał(a):

No tak, bo przecież prawdziwy facet musi mieć porządną furę... A i używanie określenia "skuter" w tym kontekście dopełnia całości obrazu...

Wszyscy mają straszną spinę dzisiaj. Zdaje się, że popularyzacja emotek zrobiła straszliwe spustoszenia. Jak nie
dasz "buźki ze zmrużonym okiem" na końcu zdania, to się natychmiast zaczyna
krucjata oburzonych...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-09 14:04:50
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-02-09 o 12:28, Maciek pisze:

To przeczytaj tytuł. Ale tym razem ze zrozumieniem.

A ty cały wątek - też ze zrozumiemiem.

Ty całego nie ogarniasz, ale przynajmniej tytuł to jednak mógł byś.
Ze zrozumieniem oczywiście.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-09 15:16:51
Autor: Maciek
Dnia Sat, 9 Feb 2019 14:04:50 +0100, RadoslawF napisał(a):

Ty całego nie ogarniasz, ale przynajmniej tytuł to jednak mógł byś.
Ze zrozumieniem oczywiście.

Ja ciebie również serdecznie pozdrawiam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-08 20:34:23
Autor: FEniks
[...]

Kia Venga.

Ewa

Data: 2019-02-09 19:28:47
Autor: p0li
T->Dnia 2019-02-07 17:41:49 niejaki Peter napisał:
[...]

jak nie musi być nowy to peugeot 1007

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2019-02-09 19:39:00
[...]