Mały silnik

Data: 2011-11-11 22:11:40
Autor: scobowski
Mały silnik

Zapomniałeś dodać: ~23kW przy 3000 obr/min.
Czy może planujesz przekładnię? ;)

Data: 2011-11-11 22:34:59
Autor: Sebastian Biały
Mały silnik
On 2011-11-11 22:11, scobowski wrote:
Zapomniałeś dodać: ~23kW przy 3000 obr/min.
Czy może planujesz przekładnię? ;)

Oryginał miał prędkośc znamionową około 2800 przy 30kM na tabliczce znamionowej. I był to diesel.

Szczegółów nie znam, to nie moje urządzenie. Po prostu w ramach luźnej rozmowy zaproponowalem że zapytam na grupie o stosowny silnik. Ide o zakład ze nic z tego nie wyjdzie, ale pytanie ciekawe.

Data: 2011-11-11 23:45:37
Autor: Lewis
Mały silnik
On 2011-11-11 22:11, scobowski wrote:
[...]

Może silnik od T25 taki radziecki ciągnik, silnik pierwotnie produkowany przez Deutza.
Diesel, 2 cyl, chłodzony powietrzem.Części produkowane nadal.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-12 10:25:49
Autor: Czarek Daniluk
Mały silnik
W dniu 2011-11-11 23:45, Lewis pisze:

Może silnik od T25 taki radziecki ciągnik, silnik pierwotnie produkowany
przez Deutza.
Diesel, 2 cyl, chłodzony powietrzem.Części produkowane nadal.

Widzę, że nie tylko ja mam takie pomysła :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-11-12 08:25:39
Autor: Karolek
Mały silnik
On 2011-11-11 22:11, scobowski wrote:
[...]

Silniki Deutz, np. takie
http://allegro.pl/silnik-deutz-widlak-ladowarka-kruszarka-koparka-i1918614350.html
albo
http://allegro.pl/silnik-deutz-a3l912-hyster-kalmar-jungheindrich-i1918614356.html

Sa chlodzone powietrzem.

--
Karolek

Data: 2011-11-12 13:46:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
Mały silnik

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9k4e4$jng$1news.onet.pl...
On 2011-11-11 22:11, scobowski wrote:
[...]

Generalnie przy założeniach "mały, 30KM@2800" to o małej wolnossącej benzynie chyba trzeba zapomnieć.

Zaproponuj wczesniej wspomniany P3 .. tyle, ze chłodzony cieczą.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-12 22:41:02
Autor: The_EaGle
Mały silnik

[...]

Silniki do ciągników rolniczych mają takie parametry np:
- zetor major
- zetor "bociek" :)

To leciwe konstrukcje ale działają po 50 lat i ważą jakieś 250kg :P

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-13 22:21:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Mały silnik

Użytkownik "The_EaGle" <thegit@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9mp5a$16g$3news.onet.pl...

[...]

P3 jest w sumie małym, a przede wszystkim bardzo oszczędnym silnikiem..

Data: 2011-11-15 12:38:34
Autor: The_EaGle
Mały silnik

[...]

Nie dalej jak miesiąc temu ten "mały " silnik wrzucałem do busa.
:) Że tak powiem 4 osoby miały co nieść... fakt że był z kołem zamachowym i osprzętem ale ... 250kg to lekko licząc.

Pozdrawiam
Rafał

Mały silnik