Data: 2011-11-12 19:08:35 | |
Autor: J.F. | |
MaĹy silnik | |
Dnia Fri, 11 Nov 2011 21:44:05 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
Jaki silnik spalinowy (diesel lub benzyna) ma takie cechy: Stary. bo nowy ma kupe elektroniki sterujacej d) cichy One maja ~5KM. Sa tez i dobrze wyciszone - ale za slabe. e) obecnie produkowany, lub przynajmniej produkowane częsci zamienne od przeznaczenia trzeba zaczac. Jesli agregat ma dluzej uzywany ... no to decyduj teraz - diesel czy lpg ? bo przeciez benzyna za droga 30KM (22kW) srednio, maksymalnie, stale ? Dobrac moze trzeba cos mocniejszego, zeby tych 30KM to byla polowa mocy, za to sprawnosc duza. Agregat obrotow jakich wymaga ? 1500 to raczej ciezarowki. Tak czy inaczej - malych silnikow samochodowych nie ma tak duzo. Ale kilka ponizej 1 litra sie znajdzie. J. |
|
Data: 2011-11-13 09:44:23 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Mały silnik | |
On 2011-11-12 19:08, J.F. wrote:
Stary. bo nowy ma kupe elektroniki sterujacej To nie jest problem. Problemem jest masa małych dupereli: klima i sa paski tylko do klimy. Zdemontujesz i nie ma jak zalozyć paska. Alternator zdemontujesz i to samo. Recylkulator spalin out i nie ma jak wpiąc w kolektor rury bez frezarki. itd. A tu ma kręcić walem i konsumować paliwo. I tyle. od przeznaczenia trzeba zaczac. Jesli agregat ma dluzej uzywany ... Diesel lub benzyna. Musi byc napełniany ręcznie w terenie. 30KM (22kW) srednio, maksymalnie, stale ? Stale. Dobrac moze trzeba cos To już jest z liczenia sprawności. Część elektryczna jest oczywiscie słabsza. Tak czy inaczej - malych silnikow samochodowych nie ma tak duzo. Jedna z propozycji to było wstawienie czegoś z [sei|cinque]cento bo produkowane części i masa tego na szrotach. Zobaczymy. |
|