Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM

Data: 2016-03-12 16:52:04
Autor: Pio
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Szukam i szukam, na razie z kiepskim rezultatem. Najmniejsze co znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego polecicie? Widzę jakieś Chińczyki na angielskich stronach, ale chyba nikt tym nie handluje w PL?

Data: 2016-03-13 09:22:39
Autor: Kmicic
W dniu 2016-03-12 o 16:52, Pio pisze:
[...]

zapomnij, kiedyś uzywałem alcatel idol mini dual - jedyny smartfon poniżej 100gram cieniutki dual sim 4.3"

niestety kolejne wersje były już tylko większe i cięższe- taka to wiejska tendencja żeby mieć 5 -6 7 cali w kieszeni

Data: 2016-03-13 10:29:56
Autor: Sebastian Biały
On 2016-03-12 16:52, Pio wrote:
Szukam i szukam, na razie z kiepskim rezultatem. Najmniejsze co
znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego
polecicie?

W tym samym rozmiarze GoClever Quantum 2 400 za to w 2x mniejszej cenie. Szukałem pół roku mniejszego (wczesniej miałem HTC Diamond i miał perfekcyjny wymiar) i dupa.

Data: 2016-03-15 12:40:32
Autor: radekp@konto.pl
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Sun, 13 Mar 2016 10:29:56 +0100, w <nc3c18$uhj$1@node2.news.atman.pl>,
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał(-a):

W tym samym rozmiarze GoClever Quantum 2 400 za to w 2x mniejszej cenie. Szukałem pół roku mniejszego (wczesniej miałem HTC Diamond i miał perfekcyjny wymiar) i dupa.

Na Goclevera jestem uczulony.

Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Data: 2016-03-15 13:46:47
Autor: Sebastian Biały
On 2016-03-15 12:40, radekp@konto.pl wrote:
W tym samym rozmiarze GoClever Quantum 2 400 za to w 2x mniejszej cenie.
Szukałem pół roku mniejszego (wczesniej miałem HTC Diamond i miał
perfekcyjny wymiar) i dupa.
Na Goclevera jestem uczulony.

Po troche więcej jak pół roku używania ma dwie widoczne wady:

a) nie ma aktualizacji
b) nie ma baterii na wymianę

Obie wady wydaj± sie malo istotne bo kupiony miał być pod k±tem doci±gniecia do 1 roku a potem do ¶mieci. Chyba da radę. Następny pewno będzie z Bieronki z chińskiej firmy której jeszcze nie ma.

Data: 2016-03-25 23:09:11
Autor: Pio
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Galaxy mini, S4, S5, Pocket.

Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Data: 2016-03-26 08:21:03
Autor: Pszemol
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Pio <poczta@poczta.pl> wrote:
Galaxy mini, S4, S5, Pocket.

Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Doszedł do tej listy mały ale mocny iPhone SE...

Data: 2016-03-26 16:28:13
Autor: z
W dniu 2016-03-26 o 14:21, Pszemol pisze:

Doszedł do tej listy mały ale mocny iPhone SE...

Żałosne.
Nawet nie czyta na co odpowiada.
Jak tu nie użyć słowa spamer :-)

Data: 2016-03-30 12:16:20
Autor: radekp@konto.pl
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Fri, 25 Mar 2016 23:09:11 +0100, w <nd4cua$8aj$1@news.icm.edu.pl>, Pio
<poczta@poczta.pl> napisał(-a):

> Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Galaxy mini, S4, S5, Pocket.

Z rootem, więc Samsungi odpadaj± :)

Data: 2016-03-30 13:05:26
Autor: Dominik Ałaszewski
<poczta@poczta.pl> napisał(-a):

> Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Galaxy mini, S4, S5, Pocket.

Z rootem, więc Samsungi odpadaj± :)

Mój Samsung nie wie, że nie może mieć roota,
więc ma :)

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wył±cznie prywatne pogl±dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz±c na priv zmień domenę na gmail.

Data: 2016-03-30 09:22:47
Autor: Pszemol
<poczta@poczta.pl> napisał(-a):

Jak znajdziecie co¶ w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

Galaxy mini, S4, S5, Pocket.

Z rootem, więc Samsungi odpadaj± :)

Mój Samsung nie wie, że nie może mieć roota,
więc ma :)

A po co sie robi roota w stajni Androida?

Jak go zrobić w SGS3? Będe miał niedługo spadkowy i747 po koledze ktory
robi upgrade to chcę sie pobawić :-)

Data: 2016-03-31 11:17:30
Autor: radekp@konto.pl
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM

https://www.google.pl/search?q=root+android+po+co&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr

Data: 2016-04-02 09:02:49
Autor: Pszemol
<radekp@konto.pl> wrote in message news:doqpfb13d9uvsjj691vtro3gbekmf1ut1v4ax.com...
[...]

To było trochę ironiczne (i retoryczne) pytanie.... :-)
Pij±ce do tego jaki to Android miał być otwarty i konfigurowalny
na 200 sposobów w porównaniu do "zamkniętego" iPhone/iOS...

Data: 2016-04-02 14:04:19
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

a po co się robi jailbreaka w iOSie?

Pij±ce do tego jaki to Android miał być otwarty i konfigurowalny
na 200 sposobów w porównaniu do "zamkniętego" iPhone/iOS...

bo jest

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-04-02 09:30:52
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ndojh3$3on$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

No wła¶nie po to, że iOS miał być tym zamkniętym systemem.

Pij±ce do tego jaki to Android miał być otwarty i konfigurowalny
na 200 sposobów w porównaniu do "zamkniętego" iPhone/iOS...

bo jest

To po co się robi jailbreaka w rzekomo otwartym Androidzie?

Data: 2016-04-02 14:31:07
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

żeby mieć jeszcze więcej możliwo¶ci. On jest tak zamkniety, że niektórzy producenci sami podaj± instrukcję
jak go odblokować :)

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-04-04 11:11:32
Autor: radekp@konto.pl
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Sat, 2 Apr 2016 14:31:07 -0000 (UTC), w <ndol3b$9ir$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

> To po co się robi jailbreaka w rzekomo otwartym Androidzie? żeby mieć jeszcze więcej możliwo¶ci. On jest tak zamkniety, że niektórzy producenci sami podaj± instrukcję
jak go odblokować :)

A inni daj± od razu z rootem :)

Data: 2016-03-31 11:16:08
Autor: radekp@konto.pl
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Wed, 30 Mar 2016 13:05:26 +0000 (UTC), w <ndgium$bho$1@node2.news.atman.pl>,
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał(-a):

> Z rootem, więc Samsungi odpadaj± :)

Mój Samsung nie wie, że nie może mieć roota,
więc ma :)

Niemniej wolałbym jakiego¶ czystego Andka, dobrego, ale "defaultowego" :)

Data: 2016-03-14 21:53:15
Autor: J.F.
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
UĹĽytkownik "Pio"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:nc1dv6$9k5$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Przejdz sie do Miejskiej Macarni, powinno tam jeszcze cos byc.

Ale prawde mowiac - doceniam 5". Warto.

J.

Data: 2016-03-15 08:05:41
Autor: Dominik & Co
Dnia 14.03.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Ale prawde mowiac - doceniam 5". Warto.

A jakie są kluczowe zalety? Nie chcę wywoływać flame'a,
tylko sam się zastanawiam nad telefonem i celowałem raczej
właśnie w mniejsze.

Oczywistym wydaje się większy akumulator,co przełoży się na dłuższy czas czuwania przy wyłączonym ekranie.

A inne?

--
Dominik & kÄ…pany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-15 11:20:52
Autor: trolling tone
On 15.03.2016 09:05, Dominik & Co wrote:
[...]

Jak dla mnie, komfort korzystania z funkcji, które odróżniają
smartfona od telefonu (przeglÄ…danie fotek, filmĂłw, netu,
nawigacja itp.). Komfort wzrokowy, bo zwyczajnie duĹĽo lepiej
wszystko widać i dotykowy, bo łatwiej trafiać w kontrolki
czy linki. Teraz mam 5.5" i nie wyobraĹĽam sobie powrotu do 4.

Data: 2016-03-15 20:35:31
Autor: J.F.
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Akumulator to akurat niekoniecznie - wiekszy telefon to bogatszy, ekran wiekszy, programow wiecej - i zuzyc bateryjke tez potrafi lepiej :-)

A inne?

w klawiature ekranowa idzie trafic, zaslania tylko pol ekranu, u mnie jeszcze od razu ma cyferki dostepne,
normalne strony www idzie obejrzec, np bankowe, na nawigacji cos widac, na zdjeciach tez.

A do kieszeni sie ciagle miesci ... raczej piersiowej.

J.

Data: 2016-03-17 22:16:44
Autor: Pszemol
Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
Do czego Ci się głównie dual-sim przydaje?

Data: 2016-03-18 07:48:26
Autor: Pio
W dniu 2016-03-18 o 04:16, Pszemol pisze:
Do czego Ci się głównie dual-sim przydaje?

Po prostu musze miec dwa numery, prywatny i słuzbowy. A wracajac do sedna. Zalezy mi jednak na tym aby byl maly, idealny rozmiar ma Sony Ericsson Xperia E10 i nowsza wersja ST15.

Znalazlem kilka chinskich np: Melrose S1, S9

jeszcze ciekawie wyglada Motorola Defy Mini

ale czy ktos tym handluje w PL ?

Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM