Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynk u wtórnego

Data: 2017-05-03 16:33:20
Autor: ToMasz
Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynk u wtórnego
Cześć.

Czego szukać jesli chciałbym kupić *mały*, tani telefon z rynku wtórnego?

Powiedzmy max 4 cale, najlepiej mniej. Ideałem byłby rozmiar mojego HTC
Diamond.

Wymagany Android 4.4.2. Fajnie gdyby baterie były ciągle możliwe do
do czego ta wersja androida? Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

ToMasz

Data: 2017-05-03 16:36:07
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-05-03 o 16:33, ToMasz pisze:

[...]

Ale pozwala na odinstalowanie niechcianych programów zainstalowanych
przez producenta. Chyba że pomyliłem z 4.2.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-03 16:42:27
Autor: ToMasz
W dniu 03.05.2017 o 16:36, RadoslawF pisze:
[...]

na to, to chyba tylko root pozwala.

ToMasz

Data: 2017-05-03 18:43:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-05-03 o 16:42, ToMasz pisze:

[...]

Nie tylko.
Ja miałem 4.4 i nie mogłem nic wykasować a kolega miał 4.2
i pousuwał zbędny soft. Jak przyszedłem mu poinstalowac kilka
czytników do książek to okazało się że nie ma już aplikacji
sklepu. Skończyło się na przywracaniu ustawień fabrycznych.
Ale teraz wiem że kiedyś można było zbędny soft usunąć.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-10 19:41:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego

"RadoslawF" oed1c2$ulj$1@node2.news.atman.pl

czytników do książek to okazało się że nie ma już aplikacji
sklepu. Skończyło się na przywracaniu ustawień fabrycznych.
Ale teraz wiem że kiedyś można było zbędny soft usunąć.

Sklep nie jest konieczny do instalacji aplikacji.

Tablet Overmaxa (z Androidem 4.2.2) pozbawiłem masy softu,
którym mnie obdarowano przed zakupem tegoż tabletu, ale
IMO nie warto wiązać możliwości usuwania fabrycznego
softu z wersją Androida.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-05-03 17:11:46
Autor: Sebastian Biały
On 5/3/2017 4:33 PM, ToMasz wrote:
Wymagany Android 4.4.2. Fajnie gdyby baterie były ciągle możliwe do
do czego ta wersja androida?

Do programowania. To najniższy numer który jest jescze w/g mojej opinii uzywalny.

Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w
kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

Nie obchodzi mnie to.

Data: 2017-05-03 18:21:09
Autor: Marek
On Wed, 3 May 2017 17:11:46 +0200, Sebastian Biały<heby@poczta.onet.pl> wrote:
Do programowania. To najniższy numer który jest jescze w/g mojej
opinii
uzywalny.

A konkretnie co jest nieużywalne poniżej? Ja używam i programuję pod 2.3 i w zupełności to api wystarcza.

--
Marek

Data: 2017-05-03 18:35:37
Autor: Sebastian Biały
On 5/3/2017 6:21 PM, Marek wrote:
[...]

Android wczesniejszy ma coraz gorsze wsparcie googla i nie przypuszczam żeby sensowne było celowanie poniżej 4. Ponado mam pewien ficzer od 4.2 który potrzebuje. Dlatego minimum to 4.2, a jak już 4 to moze od razu 4.4.2 skoro wiele telefonów go miało.

Potrzebuje maluteńkiego telefonu aby sprawdzić jak aplikacja działa, w sensie uzyteczności, w takich rozmiarach. Da się, nie da się, trzeba poprawić. Emulatorem nie mam tego jak zrobić.

Data: 2017-05-04 09:42:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oed0t6$hl6$1@node1.news.atman.pl...
Potrzebuje maluteńkiego telefonu aby sprawdzić jak aplikacja działa, w sensie uzyteczności, w takich rozmiarach. Da się, nie da się, trzeba poprawić. Emulatorem nie mam tego jak zrobić.

Nie ma ustawienia wielkosci ekranu ?

To jeszcze sa telefony z dzieleniem ekranu pod dwie aplikacje.

Samsung S4 mini,  do sprawdzenia  Ace4 i  S3 mini.

Albo poszukac na czym cyan chodzi.

J.

Data: 2017-05-04 18:27:01
Autor: Sebastian Biały
On 5/4/2017 9:42 AM, J.F. wrote:
[...]

Musi być fizyczny. Chodzi o macanie paluchem.

To jeszcze sa telefony z dzieleniem ekranu pod dwie aplikacje.

Raczej nie o to chodzi.

Samsung S4 mini,  do sprawdzenia  Ace4 i  S3 mini.
Albo poszukac na czym cyan chodzi.

Też pytam. Najlepiej jak by chodził na xperi tipo :D Bo to jest własciwy rozmiar.

Tylko że CGM chyba umarł.

Data: 2017-05-16 22:23:01
Autor: Przyjazny
On 2017-05-04 16:27, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:
On 5/4/2017 9:42 AM, J.F. wrote:
Samsung S4 mini,  do sprawdzenia  Ace4 i  S3 mini.
Albo poszukac na czym cyan chodzi.

Też pytam. Najlepiej jak by chodził na xperi tipo :D Bo to jest własciwy rozmiar.

Tylko że CGM chyba umarł.

Żyje, tylko nazywa się LineageOS.
No i amatorskie ROMy z XDA nadal w większości wiszą.

Data: 2017-05-04 06:53:55
Autor: J.F.
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oecphd$elh$1@dont-email.me...
Wymagany Android 4.4.2. Fajnie gdyby baterie były ciągle możliwe do

do czego ta wersja androida? Ta wersja jest wyjątkowo upierdliwa w kwestii uprawnień do plików na karcie pamięci

Jak i wszystkie pozniejsze ?

J.

Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynk u wtórnego