Mać kurwin w akcji

Data: 2014-10-31 22:05:12
Autor: u2
Mać kurwin w akcji
wykorzystuje nawet 89-letnie babcie w swojej brudnej kampanii :

http://niezalezna.pl/60969-schorowana-staruszka-kandydowala-od-korwin-mikkego-i-nic-o-tym-nie-wiedziala

Irena Dziekan ma 89 lat, jest po trepanacji czaszki i nie wychodzi z domu. Trafiła jednak na listę komitetu Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikkego do rady miasta w Skierniewicach. Co ciekawe sama nic nie wiedziała o swoim starcie w wyborach samorządowych.

Kobieta nie mogła wyjść ze zdziwienia, kiedy usłyszała, że może zostać skierniewicką radną. – Jestem schorowana, ledwo chodzę i nie zamierzam kandydować do żadnej rady – mówiła „Dziennikowi Łódzkiemu”. – A już na pewno nie z partii Korwin-Mikkego – dodała oburzona.

W jaki więc sposób jej nazwisko trafiło na listę wyborczą? Jak tłumaczy w rozmowie z „Dziennikiem Łódzkim”, podpisywała jakieś oświadczenia, ale miały one związek z wnukiem jej przyjaciółki, który jest kandydatem na prezydenta Skierniewic. Chodzi o Tomasza Słowińskiego, również zgłoszonego przez Nową Prawicę.

– Babcia pana Tomasza była u mnie z jakimiś papierami, miało to być moje poparcie dla niego, jako kandydata. Podpisałam, ale mam poważne kłopoty z oczami, prawie nie widzę – mówiła Irena Dziekan.

Tomasz Słowiński początkowo zapewniał w rozmowie z „Dziennikiem Łódzkim”, że schorowana staruszka sama zgodziła się kandydować na radną i podpisała stosowną zgodę. Później oświadczył, że rozmawiał z Ireną Dziekan i kobieta już „wycofała swoją kandydaturę z powodów zarówno osobistych, jak i związanych ze zdrowiem”. Wciągnięcie na listy pani Ireny tłumaczył natomiast… parytetami. Według Słowińskiego, „komitety spotykają się z problemem parytetu w wyborach, dlatego również my szukaliśmy kobiet na nasze listy”.

Sprawa Ireny Dziekan zbulwersowała Krzysztofa Lorenza z Państwowej Komisji Wyborczej.

– Jeżeli prawdą jest to, co ta kobieta mówi, to doszło do skandalu – podkreślił Lorenz w rozmowie z TVN24. Dodał też, że mieszkanka Skierniewic „powinna zgłosić sprawę do prokuratury, bo niewykluczone, że świadomie wprowadzono ją w błąd”.

Za taki czyn grozi odpowiedzialność karna.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-01 17:42:04
Autor: MarkWoydak
Mać kurwin w akcji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5453f986$0$12627$65785112news.neostrada.pl...
wykorzystuje nawet 89-letnie babcie w swojej brudnej kampanii :

No cóż, prezes PiS nie wykorzystuje nawet przechodzonych 50-tek by wspomnieć nieodżałowaną w uczuciu Elżbietę czy Jadzię Czerwonoustą. Po prostu brak pociągu.

MW

Mać kurwin w akcji