MacTronic WALLe - warto? Gdzie?

Data: 2011-05-01 17:12:31
Autor: Publius
MacTronic WALLe - warto? Gdzie?
Witam grupowiczĂłw.

Jako że wczoraj na nierównościach straciłem kiszkowatą chińską lampkę z tesco (uchwyt pękł w 2 miejscach od samej jazdy, takie to było badziewie :P), pora pomyśleć o czymś lepszej jakości. Czy ktoś z Was miał do czynienia z Mactronic Walle? Podobno świeci jak sam diabeł, ktoś nawet napisał żeby nie kierować jej w oczy kierowcom. Jak wygląda mocowanie? Solidne, nie połamie się jak tania chińszczyzna?

Warto? Widział je ktoś z Was w Warszawie czy pozostaje Allegro?
Karol

Data: 2011-05-01 17:20:45
Autor: geos
MacTronic WALLe - warto? Gdzie?
Publius wrote:

Widział je kto¶ z Was w Warszawie?

w Plusie na ursynowie.

geos

Data: 2011-05-01 21:15:45
Autor: subcom
MacTronic WALLe - warto? Gdzie?
Mactronic Walle?

Jako szczę¶liwy posiadacz polecam. Faktycznie daje po gałach, że aż miło...
Mocowanie - dla mnie nowy patent - z±bki na obejmie, któr± się doci±ga za
pomoc± specjalnej plastikowej ¶ruby - wygl±da solidnie - działa.

...za daleko mieszkasz, żeby podjechać i oblookać przed zakupem...

ja takie rzeczy kupuję zazwyczaj tu: https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6761
i odbieram osobi¶cie.

pozdrowionka

subcom

Data: 2011-05-01 23:30:14
Autor: Publius
W dniu 2011-05-01 23:15, subcom pisze:

Jako szczę¶liwy posiadacz polecam.

A ile Ci wytrzymuje na jednym komplecie baterii? I tak używam Eneloopów, ale ładowanie po każdym nocnym wyjeĽdzie to nie jest co¶ co chciałbym robić. A przy takiej mocy... ;]

Karol

Data: 2011-05-02 10:56:06
Autor: Mariusz
MacTronic WALLe - warto? Gdzie?
Zmieniłem Authora Xyriusa na Walle po obejrzeniu testu porównawczego na
www.swiatelka.pl z SigmÄ… Hiro i CatEye LD170.
Jest nawet filmik porównawczy na youtubie - realnie pokazuje róznicę między
lampkami.
Lampkę kupiłem w SR w Olsztynie również za 58 zł.
Przejechałem z nią dopiero ok. 1200km (w tym szutry, bruk, dziurawe asfalty)
i nie zauważyłem żadnej różnicy w sztywności mocowania.

MacTronic WALLe - warto? Gdzie?