Machete

Data: 2010-12-06 11:14:02
Autor: Hans Kloss
Machete
Seoman <rao17.usun@to.op.pl> napisał(a):

Jest źle. Wielkich oczekiwań nie miałem, ale i tak jest źle.
Łagodnie to określiłeś. Ja bym to nazwał dosadniej: nieoglądalne g....o.
Gorsze nawet niż "From Dusk till dawn" tegoz reżysera choć sp...lone w dość
zbliżony sposób. Szkoda tym bardziej że Danny Trejo ma widoczny gołym okiem
potencjał i to jaki. Nie tym razem Danny i chyba w ogóle nie u tego reżysera. J-23

Data: 2010-12-06 13:47:27
Autor: Titus Atomicus
Machete
In article <idighq$bdq$1@inews.gazeta.pl>,
 "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 Szkoda tym bardziej że Danny Trejo ma widoczny gołym okiem
potencjał i to jaki. Nie tym razem Danny i chyba w ogóle nie u tego reżysera. J-23

Tylko, ze on sie chce calowac z Jessica Alba.
:-(

TA