Machina odmóżdżania jest czujna

Data: 2010-10-22 21:07:23
Autor: abc
Machina odmóżdżania jest czujna
Zdarzył się prawdziwy, makabryczny mord. Nie "wybryk szaleńca", jak to
natychmiast, skwapliwie i natrętnie, podano do wierzenia, lecz w pełnym tego
słowa znaczeniu mord polityczny.

Zaplanowany i wykonany jednocześnie z zaciekłością i metodyczną dokładnością
profesjonalnego szlachtuza.

A także mord politycznie symboliczny, bo przecież sam morderca poinformował
wyraźnie, że intencjonalnie - i z nienawiści do PiS - ugodził w Jarosława
Kaczyńskiego; ten, dobrze przecież znany z psychologii mechanizm
"przeniesienia" wyjaśnia dostatecznie na pozór nielogiczne postępowanie
mordercy, który dokonał swego czynu w miejscu, gdzie nie mógł dosięgnąć celu
głównego, zadowalając się przeprowadzeniem egzekucji na ofiarach
"zastępczych".

Nie wiemy tylko jeszcze czy działał sam czy z czyjegoś podpuszczenia.

Wiemy za to dobrze, bo o to zadbała czujna i niezawodna machina odmóżdżania,
kto jest "naprawdę winny": oczywiście niedoszła ofiara.

Więcej http://www.bibula.com/?p=27708

Data: 2010-10-22 21:22:30
Autor: pluton
Machina odmóżdżania jest czujna

Nie wiemy tylko jeszcze czy działał sam czy z czyjegoś podpuszczenia.

Nie dzialal sam. Za nim stala cala wielka rodzina radia ma ryja.

Nullification

Data: 2010-10-22 12:57:12
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Paź, 21:22, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Nie wiemy tylko jeszcze czy działał sam czy z czyjegoś podpuszczenia.

Nie dzialal sam. Za nim stala cala wielka rodzina radia ma ryja.

Nullification

chodzi ci o rodzine tego platfonsa co przyniosl swinskiego ryja do
studia TVN....
- no - niezla rodzinka, cosa nostra wrecz!

Data: 2010-10-22 21:29:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
polecam...

> Nie wiemy tylko jeszcze czy działał sam czy z czyjegoś podpuszczenia.

Nie dzialal sam. Za nim stala cala wielka rodzina radia ma ryja.

-- pozdrawiam
Nullification

"Polecam ci grupę pl.gówno_i_rzygowiny", tam sie wypisuje tego rodzaju rewelacje.

Data: 2010-10-22 21:47:41
Autor: Grzegorz Z.
polecam...
"Polecam ci grupę pl.[-- -]"
tam sie wypisuje tego rodzaju rewelacje.

Ooo... i twoje też im podeślę. A co! Niech mają!

Data: 2010-10-22 21:49:48
Autor: u2
polecam...
W dniu 2010-10-22 21:47, Grzegorz Z. pisze:
"Polecam ci grupę pl.[-- -]"
tam sie wypisuje tego rodzaju rewelacje.

Ooo... i twoje też im podeślę. A co! Niech mają!

Z całą pewnością Chodzi tobie o plutona, który pluje na radio Maryja :)

Data: 2010-10-22 21:51:56
Autor: Grzegorz Z.
polecam...

[...]

A grozi komuś śmiercią?

Czy tylko pisze że boga nie ma?

Data: 2010-10-22 22:02:48
Autor: pluton
polecam...
Z całą pewnością Chodzi tobie o plutona, który pluje na radio Maryja :)

Wypraszam sobie. jeszcze tak nisko nie upadlem.

Nullification

Data: 2010-10-22 22:06:15
Autor: u2
polecam...
W dniu 2010-10-22 22:02, pluton pisze:
Z ca³¹ pewnoœci¹ Chodzi tobie o plutona, który pluje na radio Maryja :)

Wypraszam sobie. jeszcze tak nisko nie upadlem.

Upadłeś tak nisko, że tego nawet nie dostrzegasz :)

Data: 2010-10-22 22:08:28
Autor: pluton
polecam...

> Wypraszam sobie. jeszcze tak nisko nie upadlem.

Upadłeś tak nisko, że tego nawet nie dostrzegasz :)

ale nie az tak.

Nullification

Data: 2010-10-22 22:12:34
Autor: u2
polecam...
W dniu 2010-10-22 22:08, pluton pisze:
Z ca3? pewno?ci? Chodzi tobie o plutona, ktĂłry pluje na radio Maryja :)

Wypraszam sobie. jeszcze tak nisko nie upadlem.

UpadÂłeÂś tak nisko, Âże tego nawet nie dostrzegasz :)

ale nie az tak.

No właśnie nawet nie dostrzegasz tego :)

Data: 2010-10-24 01:14:06
Autor: Jaksa
polecam...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc1eec0$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

> Wypraszam sobie. jeszcze tak nisko nie upadlem.

Upadłeś tak nisko, że tego nawet nie dostrzegasz :)

Znowu sie mylisz, pluton zawsze robil za doly na psp
i nigdy z nich nie wyszedl. Nawet nie probowal.

Jaksa

Data: 2010-10-23 01:09:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a polecam dlatego że...
> "Polecam ci grupę pl.[-- -]"
> tam sie wypisuje tego rodzaju rewelacje.

Ooo... i twoje też im podeślę. A co! Niech mają!

A polecam dlatego że "pluton-sielonadupax" napisał niedawno tak:

"Polecam grupę pl.gówno_i_rzygowiny, tam sie dyskutuje o ksiendzach
i kosciele katolickim."

To także było do ciebie, Grzegorzu Z,. bo przecież często piszesz o księżach i kościele.

Data: 2010-10-23 01:18:07
Autor: Grzegorz Z.
a polecam dlatego że...

"Polecam ci grupę pl.[-- -]"
tam sie wypisuje tego rodzaju rewelacje.

Ooo... i twoje też im podeślę. A co! Niech mają!

A polecam dlatego

Co prawda komisja picu nie ma jeszcze takiej mocy sprawczej, ale dobrze
jakbyś wiedział że parę osób za "cytowanie" już w Polsce skazano.

Data: 2010-10-23 01:27:34
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a co z sygnaturką?

jakbyś wiedział że parę osób za "cytowanie" już w Polsce skazano.

Nic i tym nie wiem, ale nie sądzę by zacytowanie tej wypowiedzi 'plutona-
zielonejdupy" podlegało penalizacji. Prędzej już on - za tę wypowiedź.

A propos:
Co z twoją syghnaturką? Jeśli nie masz pomysłu, to polecam taką:

Pederasta to mowa nienawiści.
Gej to mowa miłości.

Data: 2010-10-23 02:00:10
Autor: Grzegorz Z.

"Polecam ci grupę pl.[-- -]"
[...]

Na szczęście to nie ty w demokracji jesteś od wydawania wyroków.

Data: 2010-10-22 22:01:11
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc1e106$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Warto by się w tym kontekście zainteresować Jarosławem Kaczyńskim. Poniekąd przyznał, że tamten zginął przez niego...

boukun

Data: 2010-10-23 19:00:05
Autor: Krzysztof
[...]

A wczesniej polowal na Millera  - sam to przyznal  - wiec nie pieprz mi glupot o mordzie politycznym ,

K.

Data: 2010-10-23 20:21:56
Autor: pluton
> [...]
Jarosława
> Kaczyńskiego;
A wczesniej polowal na Millera  - sam to przyznal  - wiec nie pieprz mi

No skšd, to był mord hobbystyczny.

Nullification

Machina odmóżdżania jest czujna