Machina odmóżdżania jest czujna

Data: 2010-10-23 19:00:05
Autor: Krzysztof
Machina odmóżdżania jest czujna

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc1e106$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
Zdarzył się prawdziwy, makabryczny mord. Nie "wybryk szaleńca", jak to
natychmiast, skwapliwie i natrętnie, podano do wierzenia, lecz w pełnym tego
słowa znaczeniu mord polityczny.

Zaplanowany i wykonany jednocześnie z zaciekłością i metodyczną dokładnością
profesjonalnego szlachtuza.

A także mord politycznie symboliczny, bo przecież sam morderca poinformował
wyraźnie, że intencjonalnie - i z nienawiści do PiS - ugodził w Jarosława
Kaczyńskiego;
A wczesniej polowal na Millera  - sam to przyznal  - wiec nie pieprz mi glupot o mordzie politycznym ,

K.

Data: 2010-10-23 20:21:56
Autor: pluton
> [...]
Jarosława
> Kaczyńskiego;
A wczesniej polowal na Millera  - sam to przyznal  - wiec nie pieprz mi

No skšd, to był mord hobbystyczny.

Nullification

Machina odmóżdżania jest czujna