Macie kaca ?

Data: 2009-08-16 07:48:43
Autor: bolek
Macie kaca ?
No i jak, śpiewała ta Madonna, czy tylko obciążała system energetyczny ?
Jakoś od rana cicho w tych żydowskich mediach.
Coś wyszło nie tak ?

bolek

Data: 2009-08-16 13:07:02
Autor: jadrys
Macie kaca ?
bolek pisze:
No i jak, śpiewała ta Madonna, czy tylko obciążała system energetyczny ?
Jakoś od rana cicho w tych żydowskich mediach.
Coś wyszło nie tak ?

bolek

Podobno nie było żadnych bisów, i spieprzyła zaraz po koncercie...

Data: 2009-08-16 04:24:03
Autor: Antenka
Macie kaca ?
Podobno nie było żadnych bisów, i spieprzyła zaraz po koncercie....

Tak? A skąd wiesz? Byłeś na koncercie Donny Divy? ;-0

Antenka

Data: 2009-08-16 14:09:17
Autor: jadrys
Macie kaca ?
Antenka pisze:
Podobno nie było żadnych bisów, i spieprzyła zaraz po koncercie...

Tak? A skąd wiesz? Byłeś na koncercie Donny Divy? ;-0

Antenka

Słyszałem w radio "Merkury". Też jak większość grupowiczów nie gustuje w tych jej żałosnych popiskiwaniach..

Data: 2009-08-16 13:25:36
Autor: bolek
Macie kaca ?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h68p8m$lsn$2news.onet.pl...
bolek pisze:
[...]

Czyli skończyło się tak, jak przewidywałem.
To był próbny balon, jak dalece można skanalizować POLAKÓW.
Z Madonną w roli idiotki.
Polacy zdaliście egzamin. Garstka kretynów się nie liczy.
I niech mi nikt nie pisze o tysiącach fanów.
Tysiące głupków to można spędzić bez Madonny.

bolek

Data: 2009-08-16 14:09:01
Autor: jadrys
Macie kaca ?

bolek pisze:

[...]

Chyba masz rację, coś musiało być na rzeczy...

Data: 2009-08-16 16:12:05
Autor: Piotr
Macie kaca ?
Dnia Sun, 16 Aug 2009 07:48:43 +0200, bolek napisał(a):

No i jak, śpiewała ta Madonna, czy tylko obciążała system energetyczny ?
Jakoś od rana cicho w tych żydowskich mediach.
Coś wyszło nie tak ?

A co miało być "nie tak"?
Przecież to produkcyjniak, ma być głośno kolorowo i ruchliwie, żeby
przybyłemu wieśniactwu czapki pospadały...
I chyba było.
Myślę, że schody by się zaczęły gdyby wyłączyli plejbek, he, he.
Piotr

Macie kaca ?