Macie poważny problem

Data: 2014-06-19 10:24:12
Autor: Fritz
Macie poważny problem
- Mamy poważny problem. Chcę bardzo wyraźnie podkreślić, że z mojego punktu widzenia chciałbym uniknąć takich działań, które godzą w wolność słowa - powiedział premier Donald Tusk, odnosząc się do przeszukania przez funkcjonariuszy ABW i prokuratorów redakcji tygodnika "Wprost". Premier powiedział też, że nie będzie podawał się do dymisji w związku z działaniami, które miały charakter przestępczy. Nie wykluczył wcześniejszych wyborów w zależności od wyjaśnienia okoliczności tzw. afery taśmowej.

Szef rządu zapewnił, że prokuratura "podejmuje działania, niezależenie od władzy wykonawczej i działania te nie są uzgadniane z władza wykonawczą". Jak podkreślił, działania instytucji państwowych, "nawet jeśli są w 100 proc. uzasadnione potrzebą śledztwa, powinny brać pod uwagę dobro jakim jest wolność prasy".

Wystąpienie szefa rządu jest reakcją na zajście, jakie miało miejsce w redakcji "Wprost", gdzie w środę ABW i prokurator próbowali przejąć nośniki z nielegalnymi nagraniami rozmów kompromitujących polityków, opublikowanymi przez tygodnik.

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,7902,title,Premier-zabral-glos-ws-akcji-ABW-w-redakcji-Wprost,nazywo.html?ticaid=112ef2

~asx (09:46)

Lepiej napadać na dziennikarzy, robić z nich przestępców. Panie Tusk, charakter przestępczy mają wasze działania, a dymisja całej świty z Panem na czele byłaby wskazana, dość mydlenia oczu, lania wody i śmiania się nam w twarz!

Ewa (09:46)

gdzie nam przyszło żyć

~Kazio (09:45)

Mieliśmy MO. Mamy PO. POlicyjne państwo.

~zniesmaczony (09:44)

oni o rybkach on o papuszkach, wstyd mi że w naszym kraju takie coś może być premierem. Próbuje stać z boku spraw którymi sam kręcił. Jemu się popi..ły role. Trzeba było wybrać funkcję strażnika żyrandoli i wtedy można stać z boku i być wyrocznią. A on jest premierem i od niego nic nie zależy. On sierotka marysia nie wie o co go wszescy atakują. A tak miało być ładnie ale skończy tak jak rząd węgierski. Społeczeństwa nie można oszukiwać dla dobra własnego i ślepego poklasku. Kończ waść wstydu oszczędź.

~stańczyk (09:43)

Nawet siłą mnie od koryta nie oderwiecie! Kradniemy? Tak. Oszukujemy? Tak. Ale przecież... chłopaki... nic się nie stało.

Macie poważny problem