Macie wyciągi z Citibanku?

Data: 2018-05-09 08:35:07
Autor: wiatrak
Macie wyciągi z Citibanku?
W dniu 2018-04-09 o 21:17, Bogdan B. pisze:
Witam,

Moje wyciągi z Citibanku mają się generować na siódmego każdego miesiąca. Dostałem email, że jest w systemie transakcyjnym a tu lipa :-(. Na stronie głównej jest i owszem kwota minimalna, ale w wyciągach
mogę pobrać tylko te ze stycznia, lutego i marca.
A jak u was?

Identyczną sytuację do twojej mam teraz w maju.Wyciąg z 4 maja. Dostałem maila że jest, a loguję się i nie ma :(

Data: 2018-05-09 02:35:13
Autor: Dawid Rutkowski
Macie wyciągi z Citibanku?
Na górze w ST jest info o kłopotach z wyciągami z 4 i 7 maja..
Mój z 25 kwietnia był dostępny już od rana 26 kwietnia, jak zwykle w citku (a powiadomienia mailowe wyłączyłem, bo mnie wkurzały - a jak je sobie w ST wyłączyłem, to niespodziankowo dostałem wyciąg listowny i skasowali na niego 5zł - ale od razu oddali, gdy wytłumaczyłem, że jednak składałem inną dyspozycję) - zaś w db nie ma się co spodziewać wyciągu z 25. dnia miesiąca wcześniej niż w 27. dniu i to po południu - a jak łobuzom podałem mail to też zaczęli przesyłać te irytujące powiadomienia mailem - zaś w db nie da się tego wyłączyć przez ST. Przez telefon zapominam - ale też się trochę boję, co też ci artyści mogą za skutki uboczne wywołać...

Data: 2018-05-09 13:07:04
Autor: Liwiusz
Macie wyciągi z Citibanku?
W dniu 2018-05-09 o 08:35, wiatrak pisze:
[...]

A ja w tym miesiącu ni stąd ni zowąd po 8 latach używania karty dostałem smsa z informacją o wygenerowaniu wyciągu i jego wysokości.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-09 13:52:17
Autor: J.F.
Macie wyciągi z Citibanku?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pcukop$69t$1@node2.news.atman.pl...
A ja w tym miesiącu ni stąd ni zowąd po 8 latach używania karty dostałem smsa z informacją o wygenerowaniu wyciągu i jego wysokości.

A sprawdzales juz ile ten sms bedzie cie kosztowal ? :-)

J.

Data: 2018-05-09 14:00:11
Autor: Liwiusz
Macie wyciągi z Citibanku?
W dniu 2018-05-09 o 13:52, J.F. pisze:
[...]

Pewnie dowiem się z wyciągu :)

--
Liwiusz

Data: 2018-05-09 16:36:13
Autor: Bogdan B.
Macie wyciągi z Citibanku?
[...]

U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto następny :-)

Data: 2018-05-09 18:18:31
Autor: wiatrak
Macie wyciągi z Citibanku?

U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto następny :-)

Sprawdziłem teraz. Nadal nie ma :(

Data: 2018-05-10 11:05:02
Autor: wiatrak
Macie wyciągi z Citibanku?

U mnie jest ale dopiero dzisiaj.
Myślę że Twój też pojawi się z opóźnieniem.
Jak widzę sytuacja jest rozwojowa. Najpierw dzień 7, potem 4, kto następny :-)

Dziś już 10-ty, a mojego z 4-tego maja dalej nie ma.

Macie wyciągi z Citibanku?