Maciej Babraj sklepkierowcy.pl (nawigacje , cb, etc) - ostrzeżenie.

Data: 2014-03-11 12:40:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Maciej Babraj sklepkierowcy.pl (nawigacje , cb, etc) - ostrzeżenie.
Krótkie ostrzeżenie. Na opineo sypią się negatywy aktualnie.

sklepkierowcy.pl Maciej Babraj Myślenice.
Na CEIDG DG zawieszona od 3 marca.

Gdyby ktoś miał kaprys coś tam kupować - aktualnie odradzam. 1 000 PLN poszło w krzaki. Uprzedzając - kupowałem tam kilkukrotnie przez co z rozbiegu nie sprawdziłem akt. opinii jadąc na własnej "wyrobionej" dotychczasowo.

Żałuję, że w CEIDG nie podał adresu domowego, bo na dniach będę przejeżdżał ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Maciej Babraj sklepkierowcy.pl (nawigacje , cb, etc) - ostrzeżenie.