Maciej Skorża z tytułem Frajera Roku 2012

Data: 2012-05-03 20:04:16
Autor: yamma
Maciej Skorża z tytułem Frajera Roku 2012
Tak się kończy pewna epoka. Mam nadzieję, że ten pseudotrenerzyna w końcu ski¶nie przy jakim¶ kominku obok Janka Urbana.
yamma

Data: 2012-05-03 20:35:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-03 20:04, yamma wrote:
Tak się kończy pewna epoka. Mam nadzieję, że ten pseudotrenerzyna w
końcu ski¶nie przy jakim¶ kominku obok Janka Urbana.

Stary, ty to serio?

24 kwietnia o godzinie 20 bylo już wiadomo że Legia mistrzem nie będzie.

Data: 2012-05-03 20:37:24
Autor: DysoN
W dniu 2012-05-03 20:35, Andrzej Zbierzchowski pisze:

Stary, ty to serio?

24 kwietnia o godzinie 20 bylo już wiadomo że Legia mistrzem nie będzie.

A co sie takiego wydarzylo tego wtorku?

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2012-05-03 20:46:45
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-03 20:37, DysoN wrote:
W dniu 2012-05-03 20:35, Andrzej Zbierzchowski pisze:

Stary, ty to serio?

24 kwietnia o godzinie 20 bylo już wiadomo że Legia mistrzem nie będzie.

A co sie takiego wydarzylo tego wtorku?

Z palcem w dupie ograli Ruch w finale PP. Wtedy powiedziałem te¶ciowi: Mistrzem będzie kto¶ inny. Szczerze mówi±c obstawiam ostry finisz Lecha.

Data: 2012-05-03 21:06:07
Autor: DysoN
W dniu 2012-05-03 20:46, Andrzej Zbierzchowski pisze:

A co sie takiego wydarzylo tego wtorku?

Z palcem w dupie ograli Ruch w finale PP. Wtedy powiedziałem te¶ciowi:
Mistrzem będzie kto¶ inny. Szczerze mówi±c obstawiam ostry finisz Lecha.

A tak, umnknelo mi. Nawet mialem ten mecz wlaczony ale zajmowalem sie dzieckiem i tylko od czasu do czasu zerkalem. Z tych fragmentow to pamietam jedynie totalna padake ze strony Ruchu.

Data: 2012-05-03 21:07:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-03 21:06, DysoN wrote:
totalna padake ze strony Ruchu.

Własnie.

Dokłanie o tym mówię.

Data: 2012-05-03 21:11:44
Autor: yamma
Andrzej Zbierzchowski wrote:
On 2012-05-03 20:04, yamma wrote:
[...]

No tak, spiskowa teoria dziejów, to też jaki¶ sposób na pocieszenie skołatanych nerwów...
:-)
yamma

Data: 2012-05-03 22:34:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-03 21:11, yamma wrote:
No tak, spiskowa teoria dziejów, to też jaki¶ sposób na pocieszenie
skołatanych nerwów...

Nie ma teorii tylko praktyka i wcale nie mam skołatanych nerwów bo od pewnego czasu mi to zaczęło ogólnie rzecz bior±c latać. Trzy tygodnie temu NIE BYŁO m±drego, który by wskazał innego kandydata na mistrza niż Legia. Dzi¶ nikt przy zdrowych zmysłach (czyli nie skażonych "teoriami") nie postawi na mistrzostwo Legii grosza.

Buki zacieraj± ręce.

Data: 2012-05-05 14:07:17
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-03 20:04, yamma wrote:
Tak się kończy pewna epoka. Mam nadzieję, że ten pseudotrenerzyna w
końcu ski¶nie przy jakim¶ kominku obok Janka Urbana.

Skorża frajer roku?

Raczeju cwaniak roku - ma kontrakt na dalsz± pracę przy Ł3 :)

Data: 2012-05-05 15:36:00
Autor: yamma
On 2012-05-03 20:04, yamma wrote:
Tak się kończy pewna epoka. Mam nadzieję, że ten pseudotrenerzyna w
końcu ski¶nie przy jakim¶ kominku obok Janka Urbana.

Skorża frajer roku?

Raczeju cwaniak roku - ma kontrakt na dalsz± pracę przy Ł3 :)

No to Żyleta będzie wniebowzięta. Oni tak Maciusia lubi±, bo Maciu¶ nie lubi Miklasa. I w końcu jakie¶ wredne pikiniki nie będ± im zasłaniać widoku trybun, bo przy takim stylu gry, to na stadionie raczej będ± pustki. A może nawet Legia spadnie z Ekstraklasy, to już w ogóle będzie szał ciał, bo w niższych ligach już tak nie pilnuj±.
yamma

Maciej Skorża z tytułem Frajera Roku 2012