Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni

Data: 2017-02-19 19:03:09
Autor: A. Filip
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/543009,antoni-macierewicz-zolnierze-niezlomni-gen-stanislaw-sojczynski.html
Macierewicz: Dzi¶ wojsko polskie jest kontynuacj± Żołnierzy Niezłomnych
19.02.2017, 15:57
[...] Można by rzec, że wspominamy tylko dawno odeszł± w przeszło¶ć
pamięć cieni naszych przodków, ale tak nie jest. Dzi¶ wojsko polskie
przejmuje ich tradycję, warto¶ci, ¶wiadczy o tym, że jest kontynuacj±
Żołnierzy Niezłomnych, którzy nigdy się nie poddali - powiedział
minister. [...]

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Data: 2017-02-19 19:56:44
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak ĹĽoĹ‚nierze niezĹ‚omni
dzięki Mistrzu za ten link! kontynuuj - dzięki!

Data: 2017-02-20 01:42:22
Autor: the_foe
W dniu 2017-02-19 o 19:03, A. Filip pisze:
[...]

chyba jednak powinni¶my się starać by konieczno¶ć kontynuowania tradycji Państwa Podziemnego już się nie powtórzyła.

--
@foe_pl

Data: 2017-02-19 17:14:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 01:42:24 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

chyba jednak powinni¶my się starać by konieczno¶ć kontynuowania tradycji Państwa Podziemnego już się nie powtórzyła.

Żeby nie zaistniały przyczyny do takich wydarzeń.
Tylko jak znaleĽć równowagę i prężyć muskuły nie na tyle słabo, żeby zostać
uznany za łatwy kęs, a nie na tyle mocno, żeby wej¶ć w rolę prowokatora?
Perun jeden wie, a jak nie tylko on, to na pewno żaden z polskich rz±dów.
Zawsze waadza przeginała w jedn± stronę b±dĽ w drug± nie mog±c znaleĽć ¶rodka.
Co do obecnej też mam takie w±tpliwo¶ci.

Data: 2017-02-21 17:10:47
Autor: Dark ice
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomo¶ci news:anfi+dalu4v6xvf-h2j0@buntownik.pl...

Anto¶ nagina historię!

CL

Data: 2017-02-24 00:57:21
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> przejmuje ich tradycję, warto¶ci, ¶wiadczy o tym, że jest kontynuacj±
> Żołnierzy Niezłomnych, którzy nigdy się nie poddali - powiedział

Po zwolnieniu 90% kadry dowódczej jeste¶my w stanie stawić czoła najwyżej
Czechom, ale i to nie na pewno.

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-24 12:06:39
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

> minister. [...]

Po zwolnieniu 90% kadry dowódczej jeste¶my w stanie stawić czoła najwyżej

Błasików zabraknie?

Data: 2017-02-24 06:22:18
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni
Akurat to ci odchodzacy sa winni ze jestesmy bezbronni jak nigdy dotad. Odchodza po cichu zeby paniki nie robic ze jak by nas napadla albanska mafia to nie mamy szans sie obronic. W jednostkach nie ma suchego prowiantu bo jest zbedny. Jesli jednostka ma amunicji na dwie godziny walki to obiad zjedza w niewoli albo w domu. Mobilizacja nie ma sensu bo nie ma dla zmobilizowanych podstawowego wyposazenia i jedzenia. Prawie 100% ludzi ktorzy mogli by zostac zmobilizowani nie miala w rekach karabinu. Najmlodsi jacy byli by zmobilizowani ktorzy mogli by sobie dac rade na polu walki sa przed piecdziesiatka. Ale sobie nie dadza rady bo karabinow i granatow dla nich nie ma. Kilka amerykanskich czolgow i kilkuset zolnierzy w przypasku agresji na Polske, gdyby pozwolono im brac udzial w walkach, podnioslo by mozliwosc obrony o 100%. A co u naszego zachodniego sasiada. Sciaga cale swoje zloto z zagranicy. Wylaczyl i zdemontowal elektrownie atomowe. Na 110% ma bron jadrowa i srodki do jej przenoszeniania plus pelne magazyny paliwa.  Powieksza stan armii do dwustu tysiecy zolnierzy. Ma dla nich wspolczesna bron ofensywna. Na dodatek nigdy nie zrezygnowal z przestrzeni zyciowej na wschodzie. Zwlaszcza ze w przeciagu najblizszych dziesieciu lat zacznie sie migracja bialych niemcow. Taniej im wyjdzie zdobyc nowe tereny niz je kupic.

Data: 2017-02-24 08:42:15
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni
I przyjdzie. Roznica miedzy nami taka ze jak bede mial sie czym bronic to skory tanio nie sprzedam z ciebie jak bedziesz mial farta zagazuja w przerobionej ciezarowce. Bo jak nie bedziesz farciarzem to cie zmorduja niemieccy zolnierze z arabsko ukrainskiego oddzialu pacyfikacyjnego.

Data: 2017-02-25 10:26:32
Autor: Dark ice
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:95384dde-3264-499e-9169-e789a471f054googlegroups.com...
[...]

No kalpelusznik! Teraz to się postawiłe¶ jak prawdziwy kogucik. S±dzisz, że moherowa armia pod wezwaniem ¶w. Antoniego  obroni twoj± napasion± dupę?

CL

Data: 2017-02-25 10:20:14
Autor: Dark ice
Akurat to ci odchodzacy sa winni ze jestesmy bezbronni jak nigdy dotad.

No kappelusznik, teraz to pokazałes ostrogi jak póroczny kogucik. Teraz generałami będ± mierni ale wierni, którzy krew przelewali pałuj±c KOD i inne wrogie opozycje! Na Kreml poprowadzi nas ON!!!

CL

Data: 2017-02-25 10:19:17
Autor: Dark ice
Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomo¶ci news:jltuac5h5fa17eh6ei1rka84a2knk2akof4ax.com...
> [...]

> minister. [...]

Po zwolnieniu 90% kadry dowódczej jeste¶my w stanie stawić czoła najwyżej

No co¶ ty! Zmilitaryzowane moherowe berety pod dowódctwem Antoniego pomaszeruj± na Kreml by odbić wrak z r±k "sowieckich siepaczy"!

CL

Macierewicz: Dzi¶ Wojsko Polskie jest tak silne jak żołnierze niezłomni