Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią

Data: 2010-07-20 13:35:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią
 Zbrodnia - tak katastrofę prezydenckiego samolotu w Smoleńsku nazwał Antoni Macierewicz, szef zespołu, który ma ją wyjaśnić. Poseł PiS proszony o rozwinięcie tej tezy, zaczął się z niej wycofywać i powiedział, że zespół odniesie się do niej dopiero po przeprowadzeniu dochodzenia. Zaznaczył jednak: - Nie mam wątpliwości, że w trakcie tych wydarzeń mieliśmy do czynienia także do czynienia z takimi (wydarzeniami), które na to miano (zbrodni) zasługują.

wiecej:

http://www.tvn24.pl/12690,1665724,0,1,pierwsze-posiedzenie-zespolu-pis-ds-katastrofy,wiadomosc.html

Data: 2010-07-20 04:55:51
Autor: Pistacjusz
On 20 Lip, 13:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Nie "katastrofa" tylko zamach.

Data: 2010-07-20 13:54:40
Autor: Jacek B
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią
 Nie mam wątpliwości, że w trakcie tych wydarzeń mieliśmy do
czynienia także do czynienia z takimi (wydarzeniami), które na to miano (zbrodni) zasługują.

Choroba drąży Pisiorów.
Wściek za przegrane wybory nie ma końca.
Ich nie przekonają żadne argumenty.
Więc.....
Tak to był zamach,
Stare ZSSR zestrzeliło samolot,
a DT uczestniczył w wytyczaniu trasy lotu pocisku,
I co teraz Pisory jesteście zadowolone ?

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5294 (20100720) __________

Data: 2010-07-20 14:52:23
Autor: Neko
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią
Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w

I co teraz Pisory jesteście zadowolone ?

Ja popieram PiS, ale nie twierdze, ze to byl zamach.

Uwazam, ze raczej tragiczne zaniedbania i niesamowita
niefrasobliwosc + fatalna pogoda. Pisalem juz o tym wielokrotnie.

Data: 2010-07-20 07:04:18
Autor: Pistacjusz
On 20 Lip, 14:52, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek B" <jacek...@poczta.onet.pl> napisał w

> I co teraz Pisory jesteście zadowolone ?

Ja popieram PiS, ale nie twierdze, ze to byl zamach.

Uwazam, ze raczej tragiczne zaniedbania i niesamowita
niefrasobliwosc + fatalna pogoda. Pisalem juz o tym wielokrotnie.

A ja twierdzę, że to był zamach.

Fatalna pogoda czy niefrasobliwość nie tłumaczy głosów na filmie
Ukraińca
i dobijania rannych.

Data: 2010-07-20 16:28:59
Autor: Neko
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

Fatalna pogoda czy niefrasobliwość nie tłumaczy głosów na filmie
Ukraińca
i dobijania rannych.

-- -- -- -- -- -- -- -

Kto dobijal rannych?!

Data: 2010-07-20 15:32:48
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-20 14:52, Neko pisze:
Uwazam, ze raczej tragiczne zaniedbania i niesamowita
niefrasobliwosc + fatalna pogoda. Pisalem juz o tym wielokrotnie.

Faktycznie zaniedbanie. Powinni kaczora przykuć kajdankami do fotela żeby nie mógł pójść do kabiny pilotów i wykrzyczeć ląduj dziadu! Do tego PO spierdoliło pogodę w ten dzień. Same zaniedbania.

Data: 2010-07-20 15:34:26
Autor: Neko
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Faktycznie zaniedbanie. Powinni kaczora przykuć kajdankami do fotela żeby nie mógł pójść do kabiny pilotów i wykrzyczeć ląduj dziadu! Do tego PO spierdoliło pogodę w ten dzień. Same zaniedbania.

Typowy poziom PO...

Data: 2010-07-20 17:21:15
Autor: [heÂŽsk]
Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodni±
On Tue, 20 Jul 2010 13:35:56 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 Boze, miej nasz kraj w opiece! Oszolomy wracaja!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Macierewicz: Katastrofa smoleńska była zbrodnią