Macierewicz: "Okręty podwodne muszą być wyposażone w samoloty"

Data: 2017-05-24 12:26:09
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz: "Okręty podwodne muszą być wyposażone w samoloty"
u2, twój genialny pan i władca zabrał głos :DDD

Macierewicz: "Okręty podwodne muszą być wyposażone w samoloty"

Minister Antoni Macierewicz planuje zakup okrętów podwodnych wyposażonych w
samoloty? Lapsus językowy czy brak koncepcji?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 17:15:47
Autor: Ciemny Lud
Macierewicz: "Okręty podwodne muszą być wyposażone w samoloty"
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:trnaicd8kqrr5ae6epi947flopptt45d5o4ax.com...

--

Św. Antoni Smoleński miał na myśli modele samolotów, które dzielna załoga skleja w czasie nudnego rejsu po zatoce gdańskiej. Oczywiście nie okrętem podwodnym (no bo niby skąd?) ale wybrakowanymi pontonami kupionymi od Australii.

CL.

Data: 2017-05-24 19:18:09
Autor: silvio balconetti
Am 24.05.2017 um 17:15 schrieb Ciemny Lud:
[...]

A moze chodzilo mu o samoloty wyposazone w okrety podwodne? :-) No coz wybraliscie wariata!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-24 20:38:38
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:eoltihFo03jU1mid.individual.net...
[...]

Chyba, że masz na myśli te okręty budowane w stoczni w Radomiu! ;-)))
Ja tego szajbusa nie wybioerałem. To nie moja czytanka!

CL

Data: 2017-05-24 22:13:46
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> A moze chodzilo mu o samoloty wyposazone w okrety podwodne? :-) No coz > wybraliscie wariata!
> -- Chyba, że masz na myśli te okręty budowane w stoczni w Radomiu! ;-)))

Samoloty przeniosą te okręty nad Bałtyk, a potem schowają się w środku.
Antoniusz jest geniusz :DDDDD

Ja tego szajbusa nie wybioerałem. To nie moja czytanka!

Teraz każdy umywa ręcę ;DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-25 15:26:58
Autor: silvio balconetti
Am 24.05.2017 um 22:13 schrieb prezydent San Escobar:
[...]

Slyszalem, ze ktos proponowal, zeby te okrety wyposazyc (tez i) w czolgi! :-) Wladymir Wladymirowicz ma komedie za darmo?

Data: 2017-05-25 15:41:02
Autor: prezydent San Escobar
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

Slyszalem, ze ktos proponowal, zeby te okrety wyposazyc (tez i) w czolgi! :-) Wladymir Wladymirowicz ma komedie za darmo?

Wladymir otwiera szampana po każdym zdaniu Waszcza i każdym działaniu Maciory.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Macierewicz: "Okręty podwodne muszą być wyposażone w samoloty"