Macierewicz - Ty tchórzu!!!

Data: 2010-07-23 14:39:53
Autor: boukun
Macierewicz - Ty tchórzu!!!
Data: 2010-07-23 15:07:00
Autor: PesTYcyD
Macierewicz - Ty tchórzu!!!
W dniu 2010-07-23 14:39, boukun pisze:
http://palikot.blog.onet.pl/Macierewicz-Ty-tchorzu,2,ID411080482,n

Zawsze mi się podobał Palikot nie owija w bawełnę. Jak ktoś jest tchórzliwym kutasem to tak go nazywa.

Data: 2010-07-23 06:28:22
Autor: ZEC
Macierewicz - Ty tchórzu!!!
On 23 Lip, 15:07, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-07-23 14:39, boukun pisze:

>http://palikot.blog.onet.pl/Macierewicz-Ty-tchorzu,2,ID411080482,n

Zawsze mi się podobał Palikot nie owija w bawełnę. Jak ktoś jest
tchórzliwym kutasem to tak go nazywa.
Muszę przyznać że mu dowalił, nie wszystko co mówi Palikot mi się
podoba, ale tu popieram. Macierewicz powinien odejść od polityki a
najlepiej udać się do najbliższego szpitala psychiatrycznego.
ZEC

Data: 2010-07-23 06:51:00
Autor: D.J.MC Donald Musk
Macierewicz - Ty tchórzu!!!
> [...]

>http://palikot.blog.onet.pl/Macierewicz-Ty-tchorzu,2,ID411080482,n

Zawsze mi się podobał Palikot nie owija w bawełnę. Jak ktoś jest

bydlo jest bydlem
jak jestes bydlakiem to bydlakiem zdechniesz....

Data: 2010-07-23 16:10:29
Autor: PesTYcyD
Macierewicz - Ty tchórzu!!!
W dniu 2010-07-23 15:51, D.J.MC Donald Musk pisze:

bydlo jest bydlem
jak jestes bydlakiem to bydlakiem zdechniesz....

Zgadzam się czyli maścierewicz jest bydlakiem i tchórzem.

Macierewicz - Ty tchórzu!!!