Macierewicz coś zgubił !!

Data: 2017-06-09 12:18:06
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz coś zgubił !!
- Faktycznie, funkcjonariusze poszukiwali we wtorek granatów, które spadły w
rejonie Nowego Targu.Nie były to granaty bojowe, tylko hukowo-błyskowe, które
zaginęły w trakcji dynamicznej akcji - przyznał rzecznik prasowy komendanta
powiatowego policji w Nowym Targu (woj. małopolskie) podkom. Roman Wolski.

Sprzętu bezskutecznie poszukiwano przy pomocy wykrywaczy metalu. Policja
zaapelowała do okolicznych mieszkańców, by natychmiast poinformowali służby,
jeśli znajdą zaginione granaty.

MIŚ NA MIARĘ NASZYCH CZASÓW...

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-09 12:56:53
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz coś zgubił !!
Dalsze informacje:

- Granaty wypadły z helikoptera
- Okolice zrzutu: Zakopane

Kto chce granata
niech na tamte pole szybko zmiata :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-10 08:48:25
Autor: Ciemny Lud
Macierewicz coś zgubił !!

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:cetkjc9d6b33087u8qh0otcrou8ars7pel4ax.com...
[...]

Przecież zamiast psów tropiacych mogli użyc drony zakupione przez sitwe A.Macierewicza.

CL

Data: 2017-06-10 18:13:52
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz coś zgubił !!
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Przecież zamiast psów tropiacych mogli użyc drony zakupione przez sitwe A.Macierewicza.

Krążą pogłoski, że Maciora w ten sposób uzbraja WOT :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-11 11:48:57
Autor: Ciemny Lud
Macierewicz coś zgubił !! Wacek znalazł!!!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:dl6ojc1c4f43hi6s7j3adt15t9lel253ki4ax.com...

--

Antoś przygotowuje zamach stanu. Zgodnie z obietnicą pana z kotkiem ogłosi
się marszałkiem Polski. Misiewicz zostanie adiutantem. Wacek wróci z

CL

Macierewicz coś zgubił !!