Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]

Data: 2013-09-18 15:33:10
Autor: A. Filip
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Macierewicz 艣mietelnie ugodzony, broni si臋 rozpaczliwie, atakuj膮c
prokuratur臋.
Nie za to, 偶e jego tak zwani eksperci okazali si臋 by膰 ignorantami.
Atakuje prokuratur臋 za to, 偶e 艣mia艂a obna偶y膰 nico艣膰 jego
sztandarowych "ekspert贸w".
Jaja jak berety.

ubawiony

Ja jestem na 70% przekonany 偶e przy starannej selekcji cytat贸w paru
ekspert贸w "strony PO rz膮dowej" okaza艂o by si臋 ignorantami tego samego
kalibru :-)

--
A. Filip
Pierwszy 艂yk 鈥 rozgrzewa, trzeci 鈥 miecz wydobywa.   -- Przys艂owie abisy艅skie

Data: 2013-09-18 16:35:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:tsd04rwrbfd9i3.huge.strangled.net...
[...]

Obawiam si臋, 偶e takich kwiatk贸w nie znajdziesz:
"...Wykona艂em tak膮 my艣low膮 analiz臋: gdyby samolot ten faktycznie zawadzi艂 o brzoz臋 i dalej zszed艂 i jego skrzyd艂o mia艂o kontakt z ziemi膮..."
I to jest ekspertyza pierwszego eksperta.

Oto kompetencje drugiego eksperta:
"...Ju偶 od kilkuletniego ch艂opca interesowa艂em si臋 bardzo lotnictwem, modelarstwem lotniczym, nawet zdarza艂o si臋 偶e na 艣wi臋to lotnictwa siedzia艂em w samolocie bojowym w Bia艂ej Podlaskiej, w pobli偶u *********** gdzie si臋 urodzi艂em. Opr贸cz tego wykona艂em kilkaset godzin lot贸w odrzutowcami pasa偶erskimi, jako pasa偶er, przygl膮daj膮c si臋 temu jak pracuj膮 skrzyd艂a i silniki samolot贸w w czasie lotu, r贸wnie偶 z obrazu kamer, je偶eli samolot by艂 w taki system wyposa偶ony, w zwi膮zku z tym czuj臋 si臋 do艣膰 kompetentny w tym zakresie..."

A to wynurzenia trzeciego:
"... Warto zaznaczy膰, 偶e ta sama metodologia by艂a u偶yta do wyt艂umaczenia w jaki spos贸b aluminiowy samolot by艂 w stanie przeci膮膰 grup臋 stalowych kolumn w czasie ataku terrorystycznego na WTC. Prac臋 t臋 wykona艂y uczelnie MIT i Purdue. Jest to ciekawe, 偶e aluminiowe skrzyd艂o przeci臋艂o stalowe kolumny a stal jest trzykrotnie mocniejsza i sztywniejsza od aluminium..."
Prawda jest taka, 偶e stalowa konstrukcja WTC dos艂ownie poszatkowa艂a aluminiowy samolot.

Czekam na r贸wnie durne wynurzenia ekspert贸w rz膮dowych.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-18 18:34:54
Autor: the_foe
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂 y M臋drc贸w Macierewicza"]
Jest to ciekawe, 偶e aluminiowe skrzyd艂o przeci臋艂o stalowe kolumny a stal
jest trzykrotnie mocniejsza i sztywniejsza od aluminium

No i tu w tym przypadku "ekspert" tez sie myli. Wg wiki stal konstrukcyjna ma wytrzyma艂o艣膰 250-400 MPa, a aluminium stosowane w lotnictwie od 241-483 MPa. Potencjalnie aluminium stosowane w lotnictwie moze byc mocniejsze od stali kontrukcyjnej. Na pewno nie nie jest to 3x.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-19 08:47:38
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-18 18:34, the_foe pisze:
[...]

Wska偶 mi jaki艣 oficjalny raport z tego co si臋 sta艂o na WTC gdzie pisze ze samolot przeci膮艂 stalowe kolumny, b臋dzie prosciej.

Data: 2013-09-19 09:07:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]

U偶ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l1e6md$rgm$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ja szuka艂em na stronach internetowych. Wsz臋dzie jest mowa o szatkowaniu samolotu przez stalow膮 konstrukcj臋 no艣n膮 WTC. Jedynie "ekspert" Macierewicza twierdzi inaczej.

ubawiony

Data: 2013-09-19 14:58:53
Autor: xantiros
[...]

Zapewne ekspertowi pomyli艂o si臋 "aluminium" samolotu z eksploduj膮cym paliwem samolotu, kt贸re to spowodowa艂o naruszenie konstrukcji.

Data: 2013-09-20 16:52:53
Autor: Lorn
W dniu 2013-09-19 14:58, xantiros pisze:

ubawiony

Zapewne ekspertowi pomyli艂o si臋 "aluminium" samolotu z eksploduj膮cym
paliwem samolotu, kt贸re to spowodowa艂o naruszenie konstrukcji.

Taki z niego ekspert "pomyli艂o si臋". Ca艂a ta grupa "ekspert贸w" jest jedn膮 wielk膮 pomy艂k膮 :>

Data: 2013-09-20 16:55:53
Autor: Mark Woydak
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]

U偶ytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l1hnga$i6q$1dont-email.me...
[...]

Za艂贸偶my, 偶e kto艣 tam z rosyjskim akcentem pod艂o偶y艂 jakis tam 艂achunek wybuchowy albo zestrzeli艂 "tutk臋" z pancernej procy 艂adunkiem barycznym. Czym poskutkuje taka wiadomo艣膰? J.Kaczy艅ski z Antosiem uzbroj膮 moher贸w i pomaszeruj膮 na Kreml?

MW

Data: 2013-09-20 22:02:20
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 16:52, Lorn pisze:
[...]

aj waj !

....-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-18 16:56:25
Autor: boukun
[...]

Tak to jest, jak w chuj debil贸w si臋 zbierze i szuka chuja do dupy...

boukun

Data: 2013-09-18 18:24:09
Autor: the_foe
W dniu 2013-09-18 15:33, A. Filip pisze:
[...]

znajdz jeden...

--
@foe_pl

Data: 2013-09-18 22:49:51
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

A ja mam "GW doj艣cia" do zezna艅 _przed_ us艂u偶nym upublicznieniem"?

--
A. Filip
Jaki Bartek, taki wrzesie艅, jaki Marcin, taka zima.

Data: 2013-09-18 22:57:21
Autor: u2
W dniu 2013-09-18 18:24, the_foe pisze:
Ja jestem na 70% przekonany 偶e przy starannej selekcji cytat贸w paru
ekspert贸w "strony PO rz膮dowej" okaza艂o by si臋 ignorantami tego samego
kalibru :-)

znajdz jeden...

lasek nadaje na tej samej fali co radsik, czy kopaczowa :

SMS to byla wina pilota, ktory podchodzil 4 razy do ladowania. teraz trzeba ustalic kto go do tego zmusil...-;)

rosjanie przekopali ziemie pod smolenskiem na 1 metr

ramie w ramie polscy patomorfolodzy robili sekcje zwlok z rosyjskimi kolegami.

itd itp

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-19 08:39:03
Autor: Chiron
Macierewicz dyszy zemst膮 [za GW "Protoko艂y M臋drc贸w Macierewicza"]
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:523a13b2$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z ka偶dego wi臋kszego tekstu da si臋 wyrywaj膮c z kontekstu zrobi膰 z ka偶dego debila, zbocze艅ca czy te偶 wr臋cz przeciwnie. IMO- nie powinni si臋 zgadza膰 na takie przes艂uchania- powinni to przewidzie膰. To naprawd臋 by艂o 艂atwe. Powinni najpierw ustali膰 swoje warunki spotkania i komunikat贸w dla prasy. Wiedz膮c, 偶e po drugiej stronie maj膮 spec贸w od prania m贸zg贸w i ludzi, kt贸rzy w swoim poj臋ciu maj膮 bardzo wiele do stracenia, je艣li tragedia smole艅ska zosta艂a by wyja艣niona- zachowali si臋 jak ma艂e dzieci.

鈥濳to rz膮dzi przesz艂o艣ci膮, w tego r臋kach jest przysz艂o艣膰; kto rz膮dzi tera藕niejszo艣ci膮, w tego r臋kach jest przesz艂o艣膰.鈥
G. Orwell

Chiron

Data: 2013-09-19 08:53:10
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-19 08:39, Chiron pisze:
[...]

Tyle ze prokuratura upubliczni艂a ca艂e zeznania, nie wyrywaj膮c nic z kontekstu. W tych zeznaniach czar ekspert贸w Antka pryska.

Zreszt膮 wczoraj na konferencji zespo艂u Antka jeden z jego ekspert贸w wyja艣nia艂 w czym jest ekspertem i okaza艂o si臋 ze nawet jest ekspertem od "medycyny" w zakresie kardiochirurgi bo ma patent na jak膮艣 cz臋艣膰 do elektrod, wysz艂o na to ze jest ekspertem od wszystkiego - i sam to zreszt膮 powiedzia艂.

Data: 2013-09-20 21:42:30
Autor: u2
[...]

e nie, kopaczowa to rzeczywiscie powiedziala.