Macierewicz górą :)

Data: 2009-09-17 21:04:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Macierewicz górą :)
Sąd właśnie uznał, że certyfikat dostępu do informacji tajnych został mu cofnięty bezprawnie.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-09-17 21:15:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Macierewicz górą :)
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Sąd właśnie uznał, że certyfikat dostępu do informacji tajnych został mu cofnięty bezprawnie.

O, mainstream potwierdził :)
http://wiadomosci.onet.pl/2045020,11,nieprawidlowa_decyzja_tuska_ws_macierewicza,item.html

Data: 2009-09-17 21:34:53
Autor: jadrys
Macierewicz górą :)
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Sąd właśnie uznał, że certyfikat dostępu do informacji tajnych został mu cofnięty bezprawnie.

A czy sąd zapoznał się z opinią psychiatry, na temat poczytalności tego pana?

Data: 2009-09-17 21:48:29
Autor: awe
Macierewicz górą :)

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8u30t$25l$1news.onet.pl...
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Sąd właśnie uznał, że certyfikat dostępu do informacji tajnych został mu cofnięty bezprawnie.

A czy sąd zapoznał się z opinią psychiatry, na temat poczytalności tego pana?
-- -- -- -- -- -- --
czego gnoju chcesz, leczysz sie? to nie znaczy ze inni tez musza
awe

Data: 2009-09-17 21:52:24
Autor: jadrys
Macierewicz górą :)
awe pisze:
[...]

Myślisz że obelgami zagłuszysz prawdę?  Niestety dla ciebie nie zmienisz faktu że pan M. jest zdrowo szurnięty..

Data: 2009-09-17 13:17:11
Autor: Mariusz Merta
panie jadrys, zwazywszy na panskie sympatie do komunizmu
wcale mnie nie dziwią pańskie insynuacje...
jakby nie patrzeć tego typu oskarżenia to stara i sprawdzona praktyka
radzieckich służb specjalnych...
czy termin "paranoja skąpoobjawowa" coś panu mówi ?
w koncu nic dziwnego, że prawia cała sieć szpitali psychiatrycznych w
zsrr
była prowadzona przez kgb/nkwd/wczk...
jakby nie patrzeć to była jakaś metod rządzenia w czerwonym raju
w końcu pański tekst dotyczący linkusa i jego "związku" z przebrzydłym
kapitalizmem
świadczy o pańskich problemach w pojmowaniu rzeczywistości...co jest
charakterystyczne dla homo sovieticus...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-18 09:29:53
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Panie Merta, niech pan nie próbuje odwracać kota ogonem i przestanie w ten sposób bronić pana M... To człowiek niezrównoważony psychicznie, i tylko ktoś nastawiony wyjątkowo antypolsko dopuszcza go do pełnienia ważnych funkcji w naszym kraju..

Data: 2009-09-22 09:51:29
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8vcth$mbk$2news.onet.pl...
Mariusz Merta pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
mysle ze jest zupelnie odwrotnie, jadrys takich jak ty i cycu czy cvel to powinno sie trzymac w psychiatrykach i sa ku temu podstawy. Wy lubicie socrealizm i surrealizm
awe

Data: 2009-09-22 17:09:44
Autor: jadrys
panie jadrys, zwazywszy na panskie sympatie do komunizmu
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
mysle ze jest zupelnie odwrotnie, jadrys takich jak ty i cycu czy cvel to powinno sie trzymac w psychiatrykach i sa ku temu podstawy. Wy lubicie socrealizm i surrealizm
awe

Zamykałbyś ludzi takich jak ja (głoszących prawdę) do psychiatryka?

Data: 2009-09-22 22:29:02
Autor: awe
panie jadrys, zwazywszy na panskie sympatie do komunizmu

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9apbj$tdd$4news.onet.pl...
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
uwazasz ze glupote da sie wyleczyc? watpie
awe

Data: 2009-09-23 13:10:15
Autor: jadrys
awe pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9apbj$tdd$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Niektórych idzie, edukacją.. Jednak pana Antoniego M. można by wyleczyć z nienawiści tylko elektrowstrząsami.

Data: 2009-09-23 13:43:51
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9cvmh$lsm$5news.onet.pl...
awe pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9apbj$tdd$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -
nie znam sie, nie mam doswiadczenia, ty chyba bardziej zorientowany co i jak sie leczy
awe

Data: 2009-09-23 19:12:17
Autor: jadrys

awe pisze:

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9apbj$tdd$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Niestety, o ile się nie mylę, to chyba elektrowstrząsy nie są już stosowane. Teraz się stosuje kosztowniejsza kuracje farmakologiczną, a na dodatek nie zawsze ona przynosi skutek.

Data: 2009-09-17 22:05:04
Autor: Hans Kloss
Macierewicz górą :)
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Myślisz że obelgami zagłuszysz prawdę?  Niestety dla ciebie nie zmienisz faktu że pan M. jest zdrowo szurnięty..

Starym, obyczajem komuszych skurwysynów rozpoznales u niego "schizofrenie
bezobjawową"?
J-23

Data: 2009-09-18 01:03:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Macierewicz górą :)
Hans Kloss pisze:
[...]

Sie zapienił :)
A tak na marginesie - w ogóle się nie dziwię, że Macierewicza nie zapraszają do mediów albo zapraszają bardzo rzadko. Miałem kiedyś okazję oglądać tego człowieka w jakimś programie i stwierdzam: On nie ma nerwów. Nie da się go sprowokować, wyprowadzić z równowagi, zagadać, zbić z tropu. Mówi dokładnie to co zamierza powiedzieć. Jest precyzyjny niczym robot przemysłowy. I co z punktu komucha najgorsze - nie daje się kupić ani zastraszyć. Kaczyński czasem jedzie na emocjach, ponosi go. Macierewicz - NIGDY. On nie ma emocji albo zostawia je w domu.

Za mało takich ludzi z prawej strony.

Data: 2009-09-16 08:44:49
Autor: Prawusek
Macierewicz górą :)
"Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> wrote in message
Hans Kloss pisze:
[...]

Bo wie co mówi.

Panslavista - też nie strachliwy, nieprzekupny i prowokatorki nawija na
laskę...  :-)))))))))))

Data: 2009-09-18 09:29:46
Autor: jadrys
Macierewicz górą :)
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie Hans, nie zarzucam mu klasycznej choroby psychicznej.. Jest to człowiek chory tylko na obsesyjną nienawiść.. i moim zdaniem powinien się z tego leczyć, a nie sprawować ważne funkcje w państwie..

Data: 2009-09-22 23:17:01
Autor: ali
Macierewicz górą :)
> [...]
>
>   Nie Hans, nie zarzucam mu klasycznej choroby psychicznej.. Jest to człowiek chory tylko na obsesyjną nienawiść.. i moim zdaniem powinien się z tego leczyć, a nie sprawować ważne funkcje w państwie..

ech głupolu
rozmawiałem ze starym komuchem ze służb
potwierdził
że wystarczyło zostawić jednego  człowieka a wszystkie nici dało się odbudować
i nic się nie zmieniło
i kto tu ma rację?

Data: 2009-09-23 13:10:04
Autor: jadrys
Macierewicz górą :)
ali pisze:
[...]

Czyli, głupolu - lepiej zniszczyć 100-u niewinnych niż zostawić jednego winnego ?

Macierewicz górą :)