Macierewicz i sfatygowana sklepowa jak Rydzyk !

Data: 2010-11-25 16:10:36
Autor: cyc
Macierewicz i sfatygowana sklepowa jak Rydzyk !
Zapatrzony na swojego ideowego guru Rydzyka , rowniez Macierewicz pojechal do jankesji , , jak sie okazuje , glownie po dolary .
Na spotkaniu z amerykanska polonia Fastygowa i Macierewicz czy ktos w ich imieniu puscil po sali koszyczek  na datki " ," co laska " .
Koszyczek wypelnil sie pieniedzmi jako , ze durniow , szczegolnie w Ameryce , nigdy nie brakuje i pewnie brakowac nie bedzie . Pieniadze postawiono przed obliczem Macierewicza i Fatygowej .
Jak myslicie , jak zostaly przez te dwie wybitne postacie polskiej polityki , zagospodarowane ? .
Tu slowo "Hanba " pasuje jak najbardziej . Polecial Antek i sklepowa do Ameryki w koncu nie prywatnie , tylko jako przedstawiciele jakiejs grupy spolecznej , nie jestem pewien , czy nie powolywal sie tam na fakt , ze reprezentuje sejmowy zespol ds katastrofy , co prawda samozwanczy ale jednak a nawet niechby nawet tylko jako przedstawiciele PiS-u . Skoro tak , to opisane zdarzenie a wiec przyjecie pieniedzy - jalmuzny , jest rownie wielkim skandalem , jak szukanie pomocy przeciwko wlasnemu rzadowi .
Ta sa juz skrajne postacie psychicznej choroby . Ciekawy jestem co na to powie konus .
Opisana sytuacja calkowicie dyskredytuje Antka i sfatygowana sklepowa a takze konusa jesli dalej bedzie trzymal ich w PiSie i nie wywali na zbity pysk z doniesieniem do prokuratury o mozliwosci popelnienia przestepstwa polegajacego na wykorzystywaniu pozycji w parti do jak najskuteczniejszego zebrania .

cyc

Data: 2010-11-25 16:31:04
Autor: CeSaR
[...]

Źródło dla tej powiastki mogę poprosić?

Data: 2010-11-25 16:50:34
Autor: cyc

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:iclvce$rvg$1news.onet.pl...
[...]

To nie "powiastki " tylko fakty !.
Poszukaj sobie sam . Sa google i inne sposoby odnalezenia opisu zdarzenia . Nie mysle wyreczac Cie . Zapewniam jednak , ze pisze prawde !.

cyc

Data: 2010-11-26 09:47:51
Autor: CeSaR
[...]

Ja nie mówię że piszesz nieprawdę albo coś.
Ale skoro piszesz to podaj źródło. W przeciwnym przypadku stajesz na równi z Macierewiczem który wszystko wie ale udowadniał nie będzie bo to oczywiste oczywistości a jak ktoś chce dowodów to bez problemu je znajdzie.......

Data: 2010-11-26 15:03:14
Autor: cyc

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:icns4g$gpd$1news.onet.pl...
[...]

No dobra.Niech bedzie !.
http://www.pardon.pl/artykul/13017/macierewicz_i_fotyga_jak_rydzyk_zbieraja_na_tace

Oto link , choc nie w tym artykule to wyczytalem . To tylko jeden z wielu jakie sie ukazaly  w tym w prasie amerykanskiej . Bezcenne sa zdjecia jedzacego paczki Macierewicza i zalobnej po Lechu Fatygowej !. Ta zaloba w jej wykonaniu nazywa sie " marketingiem " , politycznym oczywiscie ale takze jakby ktos nie wiedzial komercyjnym , co wynika z tresci artykulu !.
Nalezaloby zapytac tez Macierewicza  : " Antek a paczki smakuja " ? .............pewnie tak , darmowe przeciez a on taki bardziej niedozywiony ...............pewnie oszczedza na dietach ! .

cyc

Data: 2010-11-26 13:42:00
Autor: Antenka
On 25 Lis, 16:31, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Źródło dla tej powiastki mogę poprosić?<

Też pytanie! WC i cyc mający zatwardzenie, siedzący na sedesie. Oto
sceneria, w której powstają cyckowe wypociny. :D

Antenka

Data: 2010-11-25 20:38:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 16:10, cyc pisze:
[...]

Oj, coś mi się wydaje ze fantazja zaczyna Cię ponosić, cycu.

Data: 2010-11-26 08:35:02
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icmek5$jt5$1news.onet.pl...
[...]

A niech ci sie dalej wydaje . Nic mi do tego .

cyc

Data: 2010-11-26 17:15:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 08:35, cyc pisze:

Oj, coś mi się wydaje ze fantazja zaczyna Cię ponosić, cycu.

A niech ci sie dalej wydaje . Nic mi do tego .

cyc

Już nie wydaje - to pewność. Wyciągniesz nawet zgniłe odpadki z szamba  żeby tylko poprzeć swoja wydumaną teorię.

Data: 2010-11-26 18:30:46
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icomfe$keq$1news.onet.pl...
[...]

Ciekwy jestem jak czujesz sie teraz antenkolubny "porabancu " ? .
Masz link do opisanego zdarzenia a dodam , ze nie on byl inspiracja do mojego postu . Czytalem go w innej , zagranicznej , anglojezycznje prasie tyle , ze nie jestem w stanie znalezc do tematu odnosnika !.Podalem wiec ten , ktory znalazlem od reki .
Macierewicz to glab , duren i psychopata ! .

cyc

Data: 2010-11-26 20:55:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 18:30, cyc pisze:

[...]

No no, tylko nie "Porąbańcu".  I zgoda co do tej Twojej oceny Macierewicza. Jednak nie wierzę w to zbieranie datków wśród Polonii.

Data: 2010-11-26 13:43:22
Autor: Antenka
On 25 Lis, 20:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Oj, coś mi się wydaje ze fantazja zaczyna Cię ponosić, cycu.<

:DDDDD    5 x ha

Antenka

Data: 2010-11-27 10:51:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 22:43, Antenka pisze:
On 25 Lis, 20:38, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

Oj, coś mi się wydaje ze fantazja zaczyna Cię ponosić, cycu.<
:DDDDD    5 x ha

Antenka

Wiesz Antenko, ja akurat cyca uważam za niegłupiego faceta. Ale ostatnimi czasy jak coś palnie bez sensu, to i 10 x ha by nie wystarczyło żeby oddać komizm takiego postu:-D

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-11-27 15:49:46
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icqkjl$bi2$1news.onet.pl...
[...]

Podalem link do strony w ktorej przeczytalem opis sytuacji . Co prawda nie tam wyczytalem to , ze Antek z Fatygowa zbierali pieniadze na spotkaniah z Polonia ale opisuja to rowniez inne liczne media w tym amerykanskie . Ten link to jeden z wielu .
Cyc nie nalezy do rydzykopodobnych , antoenkopodobnych macicieli  ktorych zadaniem jest sianie propagandy . Cyc jesli cos napisze to zawsze ma o tym pelne wsparcie w przeczytanych gdzies insformacjach .
Jak widac " bez sensu " "smolisz" Ty i Twoja umilowana , choc glupia makolagwa .

cyc

Data: 2010-11-28 20:41:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 15:49, cyc pisze:

[...]

Przede wszystkim przed wklejaniem tekstu na grupę należałoby się zastanowić nad prawdopodobnością tych danych. W necie jest cała masa śmieci wyciągniętych prosto z najciemniejszych/pierwotnych rejonów mózgu autora. Po co więc powielać cytując jego głupotę. A juz najbardziej głupkowate jest cytowanie czyichś blogów. Oczywiście to ostatnie zdanie nie dotyczy Ciebie.

Data: 2010-11-26 23:23:28
Autor: kefirh
[...]

PIerwsze pioro prorzadowe na grupie.
Bravisimo! MAestro!

k.

Macierewicz i sfatygowana sklepowa jak Rydzyk !