Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy

Data: 2010-09-04 11:05:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
Antoni Macierewicz ustalił już odpowiedzialnych za katastrofę prezydenckiego tupolewa pod Smoleńskiem.

To kontrolerzy z wieży na lotnisku w Smoleńsku. - Wygląda na to, że bezpośrednią przyczyną katastrofy smoleńskiej było działanie wieży kontrolnej - przekonywał w Stanach Zjednoczonych poseł PiS Antoni Macierewicz. O jego wystąpieniu pisze sobotnia "Gazeta Wyborcza".
Macierewicz twierdzi, że kontrolerzy przed wydaniem ostatnich wskazówek dla załogi prezydenckiego tupolewa konsultowali się "ze swoją centralą w Moskwie" i pytali, czy mają zezwolić na lądowanie. Po tej konsultacji kontroler pozwolił zejść samolotowi do wysokości 50 m., "co w istocie oznaczało, że oni już nie mają żadnych szans" - dodaje polityk PiS-u.
Pytany o film z miejsca katastrofy, na którym słychać dźwięki podobne do strzałów, Macierewicz stwierdził: - Mogło być tak, że mamy do czynienia z mordowaniem tych, którzy przeżyli, ale równie dobrze mogło być tak, że to są strzały policji i wojska odpędzające rabusiów.

http://www.fakt.pl/Macierewicz-kontrolerzy-winni-katastrofy,artykuly,81435,1.html

=======================================

Czy Macierewicz wierzy w to co powiedział?

Data: 2010-09-04 11:12:42
Autor: u2
[...]

Zgadza się, to był zamach sterowany przez ruskich czekistów.

Data: 2010-09-04 11:34:59
Autor: Zirhan
W dniu 2010-09-04 11:12, u2 pisze:
[...]

Dzierżyński powstał z grobu i dobijał naszych ukochanych PiS-iorów z Prezydentem na czele!
Alleuja.begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-09-04 11:49:06
Autor: CeSaR
[...]

Uczynili to gorącą linią prosto na Kreml, przez 10 sekund przed lądowaniem.
Wszystko było i tak spreparowane ale woleli się upewnić.
Gdyby jednak piloci nie zdecydowali się lądować na lotnisku czekało już 400 Migów 29 gotowych do startu i zestrzelenia naszego TU.
Gdyby i to było mało, w powietrzu latał wahadłowiec Buran, uzbrojony w broń kosmiczną XXII wieku.

Data: 2010-09-04 12:18:16
Autor: awe

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i5t4kb$o9r$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
dobrze ci idzie pisz dalej, moze cos wydadza
awe

Data: 2010-09-04 12:15:07
Autor: u2
W dniu 2010-09-04 12:18, awe pisze:
dobrze ci idzie pisz dalej, moze cos wydadza

Wydadzą zbiór opowieści p.t. Buratino CeSaR priedstawliajet :)

Data: 2010-09-04 13:39:36
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c821c2b$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-04 12:18, awe pisze:
dobrze ci idzie pisz dalej, moze cos wydadza

Wydadzą zbiór opowieści p.t. Buratino CeSaR priedstawliajet :)
-- -- -- -- -
no ale dajmy mu szanse moze sie skusi i cos wymysli nowego. np jakis rozdzial caly
awe

Data: 2010-09-05 18:40:37
Autor: CeSaR
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
no ale dajmy mu szanse moze sie skusi i cos wymysli nowego. np jakis rozdzial caly

Ależ gdzież mnie tam....
Przy Macierewiczu i Jarosławie nie mam szans. Przy nich bracia Grimm to pikuś.

Data: 2010-09-06 07:56:31
Autor: awe

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i60h3u$juj$1news.onet.pl...
no ale dajmy mu szanse moze sie skusi i cos wymysli nowego. np jakis rozdzial caly

Ależ gdzież mnie tam....
Przy Macierewiczu i Jarosławie nie mam szans. Przy nich bracia Grimm to pikuś.

-- -- -- -- --
doceniam twoja skromnosc - to pozytywna cecha
awe

Data: 2010-09-04 12:36:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-04 11:49, CeSaR pisze:

Gdyby jednak piloci nie zdecydowali się lądować na lotnisku czekało już 400
Migów 29 gotowych do startu i zestrzelenia naszego TU.

Gdyby jednak Prezydent nie zdecydował o lądowaniu.. a coś takiego nie wchodziło w rachubę. Doskonale zdawali sobie z tego sprawę zamachowcy..

Data: 2010-09-04 16:28:31
Autor: MH

--

W związku z czym poszli na wódę i śledzika. Niniejszym , podobnie jak Birkut
zamachnęli się na Wodza śledzikiem.

MH

Data: 2010-09-06 12:04:40
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-04 16:28, MH pisze:
[...]

Jasne, w wieży kontrolnej tylko dezinformator  pozostał.  Kacapa kosztowało to bardzo mało zachodu -

1/niezaproszenie naszego Prezydenta na główne uroczystości.

2/ rozpylenie środka do wytworzenia mgły

3/ dezinformator w wieży kontrolnej... i już..  a efekt taki, jakiego nie udałoby się osiągnąć za pomocą ataku dywizji pancernej.

Data: 2010-09-05 09:00:50
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c820bc6$1news.home.net.pl...
Antoni Macierewicz ustalił już odpowiedzialnych za katastrofę prezydenckiego tupolewa pod Smoleńskiem.
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grący kierunek to lecący prezio.

K.

Data: 2010-09-05 10:01:09
Autor: [heÂŽsk]
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
On Sun, 5 Sep 2010 09:00:50 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grący kierunek to lecący prezio.

 Ciekaw jestem w jaki sposob kontrolerzy zmusili pilotow do ladowania
 i ktory z nich przylecial do Polski w zaspawanej trumnie zamiast...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-06 07:57:03
Autor: awe

wrote:

> [...]

Ciekaw jestem w jaki sposob kontrolerzy zmusili pilotow do ladowania
i ktory z nich przylecial do Polski w zaspawanej trumnie zamiast...

-- -- -- -- -- -- -
ja  ciekawy jestem kto cie splodzil i dlaczego po pijaku?
awe

Data: 2010-09-05 11:17:24
Autor: u2
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
W dniu 2010-09-05 09:00, Krzysztof pisze:
UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4c820bc6$1news.home.net.pl...
Antoni Macierewicz ustaliÂł juÂż odpowiedzialnych za katastrofĂŞ prezydenckiego tupolewa pod SmoleĂąskiem.
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grÂący kierunek to lecÂący prezio.

Bezpośrednio zawinili kontrolerzy, a pośrednio przyczynił się Tusk i
jego pełobanda.

Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy