Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy

Data: 2010-09-05 09:00:50
Autor: Krzysztof
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c820bc6$1news.home.net.pl...
Antoni Macierewicz ustalił już odpowiedzialnych za katastrofę prezydenckiego tupolewa pod Smoleńskiem.
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grący kierunek to lecący prezio.

K.

Data: 2010-09-05 10:01:09
Autor: [heÂŽsk]
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
On Sun, 5 Sep 2010 09:00:50 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grący kierunek to lecący prezio.

 Ciekaw jestem w jaki sposob kontrolerzy zmusili pilotow do ladowania
 i ktory z nich przylecial do Polski w zaspawanej trumnie zamiast...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-06 07:57:03
Autor: awe

wrote:

> [...]

Ciekaw jestem w jaki sposob kontrolerzy zmusili pilotow do ladowania
i ktory z nich przylecial do Polski w zaspawanej trumnie zamiast...

-- -- -- -- -- -- -
ja  ciekawy jestem kto cie splodzil i dlaczego po pijaku?
awe

Data: 2010-09-05 11:17:24
Autor: u2
Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy
W dniu 2010-09-05 09:00, Krzysztof pisze:
UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4c820bc6$1news.home.net.pl...
Antoni Macierewicz ustaliÂł juÂż odpowiedzialnych za katastrofĂŞ prezydenckiego tupolewa pod SmoleĂąskiem.
Teraz kontrolerzy, Antos to ciut cieplej , ale dalej zimno, szukaj dalej grÂący kierunek to lecÂący prezio.

Bezpośrednio zawinili kontrolerzy, a pośrednio przyczynił się Tusk i
jego pełobanda.

Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy