Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu

Data: 2010-07-21 10:14:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy mają ambicje wyjaśnić przyczyny katastrofy prezydenckiego tupolewa. Antoni Macierewicz  z PiS oskarża Janusza Palikota o "zabójstwo moralne".

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/296755,macierewicz-nie-przyjmie-palikota-do-zespolu.html

Antoni Macierewicz był pytany w radiowej Trójce o wypowiedź wdowy po wiceprezesie PiS Przemysławie Gosiewskim, przytoczonej w "Super Ekspressie", w której nawiązała ona do sobotniego wpisu Palikota na blogu zatytułowanego "Przemysław Gosiewski żyje".

"Ktoś powiedział mojemu małemu synowi, że jego ojciec żyje i widziano go we Włoszczowie. Nie zrozumiał złośliwości i przez chwilę myślał, że tata naprawdę wróci..." - skarżyła się wdowa po tragicznie zmarłym polityku PiS.

"Trudno nie nazwać tego, co robi pan Palikot zbrodnią moralną, to jest właśnie zbrodnia moralna, świadoma, długofalowa akcja prowadzona przez tego pana, za zgodą i aprobatą jego formacji" - ocenił Macierewicz. Jego zdaniem, akcja ta "ma na celu zabicie pamięci prezydenta, zabicie pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej, to nie są wygłupy, to nie jest błazenada (...), to jest długofalowe działanie".

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Słowo picu w gówno obrócone.

Data: 2010-07-21 01:21:31
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 10:14, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Goowno, to ty sciero masz na ustach, juz od poczatku swojego
kapustowania!
Skad wypelzles gnido i dlaczego nie masz ani za grosz wstydu piszac
takie lajdactwa?!
Sa jakies granice, ale jak widac, sa rowniez ludzkie odpady takie jak
ty
smieciu, dla ktorych jedyna forma zaistnienia jest szokowanie wrecz
fizjplogicznym obnazaniem swojego pokoorwionego umyslu!
Pluje ci prosto w ten szmatlawy ryj , meska dziwko sprzedajna!

Data: 2010-07-21 10:49:04
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 10:21, HaMMeR pisze:
[...]

Sądząc po słownictwie młotku, nie przyszedłeś na świat tak jak wszyscy ale zostałeś wysrany.

Data: 2010-07-21 02:12:11
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 10:49, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Pluje ci prosto w ten szmatlawy ryj , meska dziwko sprzedajna!

Sądząc po słownictwie młotku, nie przyszedłeś na świat tak jak wszyscy

No popatrz gnido, nie jestes wyjatkiem na tym swiecie!!
:)
Oczywiscie, slownictwo tej kapusty ciebie nie szokuje,
bo z uznanych przez ciebie, 'goownianych ust' pochodzi..,
a jakze , a jakze..
Co za lachudra! Drzewa we wlasnych slepiach nie zauwaza..!
I podpisuj sie smieciu! Bo tak jak bym z goownem gadal!

Data: 2010-07-21 11:15:09
Autor: PesTYcyD
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Wiesz młocie, ty się lecz bo piana i gówno mózg ci rozsadzi.

Data: 2010-07-21 02:19:25
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 11:15, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
Wiesz młocie, ty się lecz bo piana i gówno mózg ci rozsadzi.

Spadaj na szczaw szujo, od lajdakow i zdrajcow zadnych 'rad'
nie przyjmuje! Zrozumial matol!

Data: 2010-07-21 11:22:13
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 11:19, HaMMeR pisze:
Spadaj na szczaw szujo, od lajdakow i zdrajcow zadnych 'rad'
nie przyjmuje! Zrozumial matol!

Ty młocie jeden zdemaskowałeś się jako pisowski żołnierzyk. Retoryka prezesa, głupota jego elektoratu, fobie i uprzedzenia te same. Taka po pegeerowska mentalność tępego dziada. Jedyne co można życzyć tobie to kontaktu z rozumem na przyszłość.

Data: 2010-07-22 06:59:35
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 11:22, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

prezesa, głupota jego elektoratu, fobie i uprzedzenia te same. Taka po
pegeerowska mentalność tępego dziada. Jedyne co można życzyć tobie to

_____________________

Z toba juz skonczylem smieciu! Idz i nie smierdz wiecej, palikoci
lizodoopie...
Zrozumial kapuchowski rusofil, to zejdz mi z oczu!
EOT!

Data: 2010-07-22 16:08:29
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 15:59, HaMMeR pisze:
Z toba juz skonczylem smieciu! Idz i nie smierdz wiecej, palikoci
lizodoopie...
Zrozumial kapuchowski rusofil, to zejdz mi z oczu!
EOT!

Gówno już się tobie uszami przelewa. Powinieneś sobie zadać pytanie co tu robisz na psp i czego oczekujesz. Póki co zachowujesz się jak niedorozwój umysłowy i oczekujesz akceptacji to już oczami osób postronnych. Zastanów się nad sobą chłopino, może uda się tobie kiedyś zmądrzeć, nawet najwięksi tępole mają jakąś szanse więc również i ty.

Data: 2010-07-21 15:00:22
Autor: mkałrwan jest debilem
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

No popatrz...

Ma rację Pestycyd, kawał skurwionego gnoja z ciebie chammek.

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-22 07:04:22
Autor: HaMMeR
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
On 21 Lip, 15:00, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał

[...]

Tobie, sprzedajna kutasino, nalezy sie jescze cos ode mnie... i sie
tego doczekasz,
rusofilu smierdzacy! I cobys nie pisal, jestes hebanym tchorzem i nim
pozostaniesz do konca
swego wstydliwego egzystowania...!
To byly ostatnie slowa jakie ode mnie laskawie otrzymales szujo
antypolska...

Data: 2010-07-21 09:33:39
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy mają ambicje wyjaśnić przyczyny katastrofy prezydenckiego tupolewa. Antoni Macierewicz  z PiS oskarża Janusza Palikota o "zabójstwo moralne".

No akurat Zwierzak do tej grupy Muppetów nie pasuje, to fakt.

Data: 2010-07-21 10:51:35
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c46ac63news.home.net.pl...
[...]

Bogdan ty propagandowy odbycie! Daj se spokój, to już na nikogo nie działa. Takich głupich jak ty coraz mniej.

wekon

Data: 2010-07-21 10:51:45
Autor: DoQ
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Bogdan Idzikowski pisze:
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy "Ktoś powiedział mojemu małemu synowi, że jego ojciec żyje i widziano go we Włoszczowie. Nie zrozumiał złośliwości i przez chwilę myślał, że tata naprawdę wróci..." - skarżyła się wdowa po tragicznie zmarłym polityku PiS.

Ale jak na jej wlasne zyczenie odkopią i jeszcze raz pokroja tatusia to bedzie OK? Przeciez to nie umknie 10latkowi.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 02:14:38
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 10:51, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

Ale jak na jej wlasne zyczenie odkopią i jeszcze raz pokroja tatusia to
bedzie OK? Przeciez to nie umknie 10latkowi.

A co, zakladasz, ze bedzie przy tym?

Data: 2010-07-21 11:41:43
Autor: DoQ
HaMMeR pisze:

A co, zakladasz, ze bedzie przy tym?

Zakladam ze dowie sie z tego samego zrodla, z ktorego dowiedzial sie o zyjacym tatusiu "we Wloszczowie".

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 11:15:20
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c46ac63news.home.net.pl...
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy mają ambicje wyjaśnić przyczyny katastrofy prezydenckiego tupolewa. Antoni Macierewicz  z PiS oskarża Janusza Palikota o "zabójstwo moralne".

Bardzo proszę nie wyciągać tego gównianego palanta na wierzch - bo Palikotowi właśnie o to chodzi. Koniec dyskusji o tym ścierwie!
Tomek

Data: 2010-07-21 11:31:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i26e7i$i86$1news.ett.com.ua...

[...]

A proszę bardzo! Możesz nie dyskutować o Palikocie.
Bardzo ciekawe pytania chciał zadać.
Oto one:

1. Czy tekst interpelacji posła Karskiego w sprawie rzekomego tchórzostwa pilota rządowego samolotu, który odmówił wykonania polecenia Prezydenta w sławnym locie do Gruzji razem z 5 Prezydentami był konsultowany z kierownictwem Klubu PiS, kierownictwem Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego lub innymi oficjelami PiS?

2. Jak z perspektywy tego co wydarzyło się 10 kwietnia politycy PiS oceniają "twórczość" posła Karskiego oraz posła Gosiewskiego zarzucającym pilotom 36 specjalnego pułku lotniczego "tchórzostwo", "odmowę wykonywania poleceń zwierzchnika sił zbrojnych"?

3. Czy fakt, iż Arkadiusz Protasiuk, pierwszy pilot rozbitego w Smoleńsku samolotu był drugim pilotem lotu do Gruzji i widział szykany zastosowane wobec ówczesnego pierwszego pilota mogło mieć wpływ na jego zachowania niezgodne z przepisami w dnia 10 kwietnia?

4. Czy wizyta Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego była prywatnym wyjazdem, w rozumieniu języka dyplomacji, która odbywała się bez zaproszenia ze strony rosyjskiej i była wyłącznie wynikiem woli Kancelarii Prezydenta Kaczyńskiego?

5. Czy był to wyjazd będący próbą "przykrycia" oficjalnej, państwowej wizyty Premiera Tuska na zaproszenie Premiera Putina? Zorganizowany w celu zminimalizowania efektu polsko-rosyjskiego pojednania sygnowanego przez Tuska i Putina?

6. Czy wyjazd ten był elementem trwającej wówczas pre-kampanii wyborczej na urząd Prezydenta RP prowadzonej przez PiS?

7. Czy decyzja o zorganizowaniu wyjazdu Prezydenta Lecha Kaczyńskiego do Katynia była konsultowana z jego bratem Jarosławem? Czy członkowie Komitetu Politycznego PiS lub innych ciał politycznych byli konsultowani w tej sprawie?

8. Kto personalnie i instytucjonalnie był odpowiedzialny za organizację wyjazdu Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w dniu 10 kwietnia? Kto ustalał i zatwierdził ostateczną listę gości na pokładzie tego samolotu? Jak wyglądała ta procedura we wcześniejszych lotach samolotu z Prezydentem na czele?

9. Czy Jarosław Kaczyński jest gotów ujawnić o czym rozmawiał ze swoim bratem na chwilę przed jego tragiczną i bezsensowną śmiercią przez telefon satelitarny? Czy prawdą jest, jak twierdzi uparcie krążąca po Warszawie plotka, że nalegał na wylądowanie w Smoleńsku mimo deklarowanych trudnych warunków pogodowy?

10. Dlaczego Jarosław Kaczyński, jeśli nie on to kto, odmówił wspólnego lotu rządowym samolotem razem z Premierem Tuskiem po katastrofie, co nadałoby członkom PiS status członków delegacji rządowej ze wszystkimi konsekwencjami tego stanu rzeczy?

11. Dlaczego dwóch kolejnych Premierów rządzących Polską z mandatu PiS, Kazimierz Marcinkiewicz i Jarosław Kaczyński nie zdecydowało się na zakup nowych samolotów dla członków Rządu? Jak rozumieć w tym kontekście ujawnione Gazecie Polskiej słowa Jarosława Kaczyńskiego wypowiedziane pod adresem Radosława Sikorskiego, których Kaczyński obciążył rząd Premiera Tuska odpowiedzialnością za brak tego zakupu? Dlaczego rządy PiS nie kupiły nowych samolotów?

Bardzo sensowne pytania. I bardzo niewygodne dla picu.

Data: 2010-07-22 10:20:08
Autor: Tomek
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Mogę odpowiedzieć na niektóre Twoje pytania na które znam odpowiedź:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c46be90$1news.home.net.pl...

[...]

Wyjazd prezydenta Kaczyńskiego na COROCZNE obchody w Katyniu była wizytą na szczeblu państwowym, uzgadniana bodaj od stycznia. Wisytą ad hoc była wizyta premiera Tuska, który - gdyby był mężem stanu - powiedziłby Putinowi, że leci z oficjalną wizytą prezydenta Polski.

[...]

Oficjalną wizytą w związku z rocznicą i obchodami w Katyniu była wizyta prezydenta - premier poleciał na prywatne zaproszenie premiera Putina.

[...]

A jakie to ma znaczeni czy była, czy nie? To tak jakbym spytał - czy wizyta Komorowskiego na wałach przeciwpowodziowych była uzgadniana z Tuskiem czy nie? Jakie to ma znaczenie?
Z pewnością była - jak może wiesz, mama Kaczyńskich była w szpitalu i musieli uzgodnić, kto poleci, a kto zostanie. Wizyta miała charakter państwowy, więc siłą rzeczy miał polecieć Lech. Co miały do tego jakeiś ciałą polityczne? To była wiyta państwowa, a nie Pisowska. Na pokładzie samolotu i na miejscu byli przedstawicie państwa polskiego, a nie partii politycznych.

[...]

Kaclearia pprezydenta i kacelaria premiera. Samolot był w gestii Arabskiego.

[...]

Ujawnił to - przeczytaj sobie Gazetę Polską z ubiegłego tygodnia - wywiad z Jarkaczem. Jest tam wszystko naspiane.

[...]

Są poszlaki (nie mnie oceniać, czy poważne), że prezydent Kaczyński zginął w zamachu. Podstawowa reguła kryminalistyki mówi, że najbardziej podejrzaym jest ten, kto najbardziej skorzystał. Więc w tym kontekście nie dziwię się Jarkaczowi, że odmówił. To Tusk wpierdzielił się ze swoją wizytą 7.04 między wódkę i zakąskę, Tusk i jego ekipa odpowiadają za stan techniczny samolotów, a oddanie Rosjanom tupolewa do remontu to tak jakbi Aif Force One remontować na Kubie albo w Iranie.
I kolejna sprawa - Jarosław stracił najbliższych - rodzinę i przyjaciół. W tej sytuacji trudno jest oceniać jakiekolwiek jego postępowanie - to były olbrzymie emocje.
Poza tym - co by to zmieniło? Taka wspólna wizyta? Że wydaliby ciało Lecha od razu? Nie rozumiem intencji tego pytania...

[...]

Polecam ostatni wywiad Szczygły - też tam to stoi napisane. Unieważniono przetarg, bo były podejrzenia o przekręty. A przez 3 lata rząd Tuska nie zrobił nic. Przypominam, że za stan samolotów rządowych odpowiada kancelaria premiera.

Bardzo sensowne pytania. I bardzo niewygodne dla picu.

Data: 2010-07-22 10:40:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i28vc6$1n4k$1news.ett.com.ua...
Mogę odpowiedzieć na niektóre Twoje pytania na które znam odpowiedź:

Możesz czytać ze zrozumieniem? Czy to są moje pytania? Odpowiedz Palikotowi. Masz linka: http://palikot.blog.onet.pl/Pytania-do-Zespolu,2,ID410911799,n

ps
"...Tusk i jego ekipa odpowiadają za stan techniczny samolotów,
a oddanie Rosjanom tupolewa do remontu to tak jakbi Aif Force One remontować
na Kubie albo w Iranie...." - to gdzie mieli te samoloty wysyłać do remontu? Do Burkina Faso czy na Ziemię Ognistą?

Data: 2010-07-22 10:47:07
Autor: PesTYcyD
[...]

Powinni oddać je do remontu do pana Zdziśka, co to ma zakład mechaniczny niedaleko sejmu, więc blisko by mieli. A do tego faktur nie wystawia, to by jeszcze na podatku przycięli. Pan Zdzisiek ma dobrą renomę bo ostatnio reperował F15 mojej sąsiadki i skasował ją tylko 300zł plus olej więc porządny chłop z pana Zdziśka jest.

Data: 2010-07-22 15:24:03
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4803ec$1news.home.net.pl...

[...]

Skandaliczne jest, że mamy tak istotny sprzęt dla obronności kraju i remontujemy w kraju potencjalnie wrogim. Każdy inny europejski czy amerykański sprzęt byłby lepszy.
Tomek

Data: 2010-07-22 15:33:19
Autor: u2
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
W dniu 2010-07-22 15:24, Tomek pisze:

ps
[...]

Ba, obca agentur nie może działać w interesie Polski i Polaków. Ona
zawsze będzie działała w obcym interesie. Stąd te remonty w we wrażym
kraju zamiast zakupy u aliantów.

Data: 2010-07-21 15:46:59
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski napisał na pl.soc.polityka:

[...]
to teraz pozostało Palikotowi założyć swój zespół. znając kompetencje posłów
co do zbadania przyczyn katastrofy hmmm... niech będzie po
macierewiczowsku  "zabójstwa" smoleńskiego, obydwa zespoły wspierałyby się
w tworzeniu coraz to nowych i bardziej fantazyjnych spiskowych teorii :-)

Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu