Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu

Data: 2010-07-21 01:21:31
Autor: HaMMeR
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
On 21 Lip, 10:14, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy
mają ambicje wyjaśnić przyczyny katastrofy prezydenckiego tupolewa. Antoni
Macierewicz  z PiS oskarża Janusza Palikota o "zabójstwo moralne".

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/296755,macierewicz-ni...

Antoni Macierewicz był pytany w radiowej Trójce o wypowiedź wdowy po
wiceprezesie PiS Przemysławie Gosiewskim, przytoczonej w "Super Ekspressie",
w której nawiązała ona do sobotniego wpisu Palikota na blogu zatytułowanego
"Przemysław Gosiewski żyje".

"Ktoś powiedział mojemu małemu synowi, że jego ojciec żyje i widziano go we
Włoszczowie. Nie zrozumiał złośliwości i przez chwilę myślał, że tata
naprawdę wróci..." - skarżyła się wdowa po tragicznie zmarłym polityku PiS.

"Trudno nie nazwać tego, co robi pan Palikot zbrodnią moralną, to jest
właśnie zbrodnia moralna, świadoma, długofalowa akcja prowadzona przez tego
pana, za zgodą i aprobatą jego formacji" - ocenił Macierewicz. Jego zdaniem,
akcja ta "ma na celu zabicie pamięci prezydenta, zabicie pamięci ofiar
katastrofy smoleńskiej, to nie są wygłupy, to nie jest błazenada (...), to
jest długofalowe działanie".

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Słowo picu w gówno obrócone.

Goowno, to ty sciero masz na ustach, juz od poczatku swojego
kapustowania!
Skad wypelzles gnido i dlaczego nie masz ani za grosz wstydu piszac
takie lajdactwa?!
Sa jakies granice, ale jak widac, sa rowniez ludzkie odpady takie jak
ty
smieciu, dla ktorych jedyna forma zaistnienia jest szokowanie wrecz
fizjplogicznym obnazaniem swojego pokoorwionego umyslu!
Pluje ci prosto w ten szmatlawy ryj , meska dziwko sprzedajna!

Data: 2010-07-21 10:49:04
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 10:21, HaMMeR pisze:
[...]

Sądząc po słownictwie młotku, nie przyszedłeś na świat tak jak wszyscy ale zostałeś wysrany.

Data: 2010-07-21 02:12:11
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 10:49, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Pluje ci prosto w ten szmatlawy ryj , meska dziwko sprzedajna!

Sądząc po słownictwie młotku, nie przyszedłeś na świat tak jak wszyscy

No popatrz gnido, nie jestes wyjatkiem na tym swiecie!!
:)
Oczywiscie, slownictwo tej kapusty ciebie nie szokuje,
bo z uznanych przez ciebie, 'goownianych ust' pochodzi..,
a jakze , a jakze..
Co za lachudra! Drzewa we wlasnych slepiach nie zauwaza..!
I podpisuj sie smieciu! Bo tak jak bym z goownem gadal!

Data: 2010-07-21 11:15:09
Autor: PesTYcyD
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Wiesz młocie, ty się lecz bo piana i gówno mózg ci rozsadzi.

Data: 2010-07-21 02:19:25
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 11:15, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
Wiesz młocie, ty się lecz bo piana i gówno mózg ci rozsadzi.

Spadaj na szczaw szujo, od lajdakow i zdrajcow zadnych 'rad'
nie przyjmuje! Zrozumial matol!

Data: 2010-07-21 11:22:13
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 11:19, HaMMeR pisze:
Spadaj na szczaw szujo, od lajdakow i zdrajcow zadnych 'rad'
nie przyjmuje! Zrozumial matol!

Ty młocie jeden zdemaskowałeś się jako pisowski żołnierzyk. Retoryka prezesa, głupota jego elektoratu, fobie i uprzedzenia te same. Taka po pegeerowska mentalność tępego dziada. Jedyne co można życzyć tobie to kontaktu z rozumem na przyszłość.

Data: 2010-07-22 06:59:35
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 11:22, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

prezesa, głupota jego elektoratu, fobie i uprzedzenia te same. Taka po
pegeerowska mentalność tępego dziada. Jedyne co można życzyć tobie to

_____________________

Z toba juz skonczylem smieciu! Idz i nie smierdz wiecej, palikoci
lizodoopie...
Zrozumial kapuchowski rusofil, to zejdz mi z oczu!
EOT!

Data: 2010-07-22 16:08:29
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 15:59, HaMMeR pisze:
Z toba juz skonczylem smieciu! Idz i nie smierdz wiecej, palikoci
lizodoopie...
Zrozumial kapuchowski rusofil, to zejdz mi z oczu!
EOT!

Gówno już się tobie uszami przelewa. Powinieneś sobie zadać pytanie co tu robisz na psp i czego oczekujesz. Póki co zachowujesz się jak niedorozwój umysłowy i oczekujesz akceptacji to już oczami osób postronnych. Zastanów się nad sobą chłopino, może uda się tobie kiedyś zmądrzeć, nawet najwięksi tępole mają jakąś szanse więc również i ty.

Data: 2010-07-21 15:00:22
Autor: mkałrwan jest debilem
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

No popatrz...

Ma rację Pestycyd, kawał skurwionego gnoja z ciebie chammek.

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-22 07:04:22
Autor: HaMMeR
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
On 21 Lip, 15:00, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał

[...]

Tobie, sprzedajna kutasino, nalezy sie jescze cos ode mnie... i sie
tego doczekasz,
rusofilu smierdzacy! I cobys nie pisal, jestes hebanym tchorzem i nim
pozostaniesz do konca
swego wstydliwego egzystowania...!
To byly ostatnie slowa jakie ode mnie laskawie otrzymales szujo
antypolska...

Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu