Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu

Data: 2010-07-21 10:51:45
Autor: DoQ
Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu
Bogdan Idzikowski pisze:
Lubelski poseł PO może zapomnieć o działalności w zespole posłów, którzy "Ktoś powiedział mojemu małemu synowi, że jego ojciec żyje i widziano go we Włoszczowie. Nie zrozumiał złośliwości i przez chwilę myślał, że tata naprawdę wróci..." - skarżyła się wdowa po tragicznie zmarłym polityku PiS.

Ale jak na jej wlasne zyczenie odkopią i jeszcze raz pokroja tatusia to bedzie OK? Przeciez to nie umknie 10latkowi.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 02:14:38
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 10:51, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Bogdan Idzikowski pisze:

> [...]

Ale jak na jej wlasne zyczenie odkopią i jeszcze raz pokroja tatusia to
bedzie OK? Przeciez to nie umknie 10latkowi.

A co, zakladasz, ze bedzie przy tym?

Data: 2010-07-21 11:41:43
Autor: DoQ
HaMMeR pisze:

A co, zakladasz, ze bedzie przy tym?

Zakladam ze dowie sie z tego samego zrodla, z ktorego dowiedzial sie o zyjacym tatusiu "we Wloszczowie".

Pozdrawiam
Pawel

Macierewicz nie przyjmie Palikota do zespołu