Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo

Data: 2012-06-24 15:05:56
Autor: Observatore
Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo
http://niezalezna.pl/30312-macierewicz-eliminowanie-ludzi-z-sb

- Gen. Czempiński w pierwszym komentarzu powiedział, że nie wierzy, żeby Petelicki popełnił samobójstwo. PóĽniej zmienił swoje stanowisko i stwierdził, że nikt generała nie byłby w stanie zamordować. Nagle taka zmiana zdania. Ale ja mu się nie dziwię. Całe to ¶rodowisko jest ¶miertelnie przerażone. Widać wyraĽnie, że ludzie z dawnej SB, którzy zdominowali czę¶ć ¶wiata biznesu s± kolejno eliminowani, w taki lub inny sposób - powiedział w pierwszej czę¶ci rozmowy z Onetem Antoni Macierewicz. Czy uważa pan, że gen. Stanisław Petelicki popełnił samobójstwo?

- Rzeczywi¶cie, nie uważam, by było to samobójstwo. W tej sprawie s± same niejasno¶ci. ¦mierć nast±piła w garażu, w jedynym miejscu, gdzie nie docierał monitoring kamer. Petelicki zszedł tam na chwilę, ubrany tylko w dżinsy i koszulę i zaraz miał wrócić do domu. Tak nie zachowuje się samobójca, a zwłaszcza człowiek dbaj±cy o swój obraz w oczach opinii publicznej. To dziwne, że media od razu wiedziały, że gen. Petelicki popełnił samobójstwo.*

Data: 2012-06-24 17:23:53
Autor: pluton
Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo
Całe to ¶rodowisko jest ¶miertelnie przerażone.

To chyba dobrze ?

[...]

To chyba bardzo dobrze ?

Nullification

Data: 2012-06-24 15:35:44
Autor: Observatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> wyraĽnie, że ludzie z dawnej SB, którzy zdominowali czę¶ć ¶wiata biznesu

> kolejno eliminowani, w taki lub inny sposób - powiedział w pierwszej

gowno wiesz o polityce, wiec zamknij sobie glupku morde.

Data: 2012-06-24 19:05:13
Autor: pluton
Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo
> To chyba bardzo dobrze ?

gowno wiesz o polityce, wiec zamknij sobie glupku morde.

Tak toczno, tawariszcz kapucha.

Nullification

Data: 2012-06-24 17:21:02
Autor: Observatore
Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Tak toczno, tawariszcz kapucha.

nie szczekaj, psie Pawlowa.

Data: 2012-06-24 23:33:45
Autor: pluton

Data: 2012-06-25 01:42:10
Autor: Lorn
Macierewicz: nie uwa�am, by by�o to sa mob�jstwo
W dniu 2012-06-24 23:33, pluton pisze:
Tak toczno, tawariszcz kapucha.

nie szczekaj, psie Pawlowa.

Tak toczno, tawariszcz kapucha.

Myślisz, że ponial? :>

Data: 2012-06-25 01:43:58
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-24 17:35,  Observatore pisze:

gowno wiesz o polityce, wiec zamknij sobie glupku morde.

Już ty się na tym znasz głupku Kanadyjski ;-p

Data: 2012-06-25 00:20:16
Autor: Lorn
Macierewicz: nie uważam, by było to samo bójstwo
W dniu 2012-06-24 17:05,  Observatore pisze:

[cut - crup]

Fragment wywiadu, którego Petelicki udzielił Playboyowi w 2011 r. (całość: wywiadowcy.pl/gen-slawomir-petelicki)

Pytanie: A co robiÄ…?

Petelicki: Na przykład tworzą czarne listy. Sam byłem na takiej liście za rządów PiS-u. Była też druga lista z nazwiskami tych, których chcieli aresztować. Sporządzali je Ziobro ze Święczkowskim, który w biurze trzymał broń maszynową. Tak się chłopak obawiał o siebie, że nawet zrobił sobie szyby kuloodporne w oknach wychodzących na dziedziniec MSWiA.

Pytanie: To wszystko brzmi jak jakieś fantasmagorie, mity…

Petelicki: Ale to prawda. Macierewicz założył nawet podsłuch Radkowi Sikorskiemu, który w ich rządzie był ministrem obrony. Kiedy Jarosław dowiedział się, że Sikorski od czasu do czasu się ze mną spotyka, wezwał go do siebie i zabronił mu jakichkolwiek kontaktów z generałem Petelickim. Po pewnym czasie Radek przysłał mi prześmiewczy mail – „Fatwa się skończyła”. W post scriptum dodał – „Panie Antoni, proszę zameldować premierowi o tym ostatecznym dowodzie mojej nielojalności.

Pytanie: Wie pan, kto jeszcze był na tej czarnej liście?

Petelicki: Wiem, że byłem ja. Nie moją rolą jest zdradzanie innych nazwisk.

Macierewicz: nie uważam, by było to samobójstwo