Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Macierewicz: nie zbadano ciał spektrometrem czyli Holocaust na polakach poprzez masowe oklamywanie ciemnego ludu polskiego

Data: 2012-11-16 06:50:01
Autor: muto2100
Data: 2012-11-16 07:03:10
Autor: muto2100
Macierewicz: nie zbadano ciał spektrometrem czyli Holocaust na polakach poprzez masowe oklamywanie ciemnego ludu polskiego
On 16 Lis, 15:50, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://niezalezna.pl/34888-macierewicz-nie-zbadano-cial-spektrometrem

rokurator obrzydliwie kłamie i mataczy. Spektrometr IMS reaguje na
jony, ale również wskazuje nazwę rozpoznanego materiału wybuchowego na
wyświetlaczu.

PED-8800 Pro to urządzenie najnowszej generacji, które służy do
wykrywania materiałów wybuchowych różnego rodzaju. Działanie detektora
opiera się... rozwiń całość o technologię IMS (Ion Mobility
Technology), która polega na badaniu prędkości jonów w jednorodnym
polu elektrycznym. Metoda wykrywania została udoskonalona o analizę
sygnałów w oparciu o transformację Hadamarda, co spowodowało znaczne
polepszenie stosunku sygnału do szumu bez utraty rozdzielczości.
Dzięki temu udało się zredukować poziom fałszywych alarmów do zaledwie
1%.
W trosce o bezpieczeństwo operatora i jego kontaktu z potencjalnie
niebezpiecznymi substancjami. próbka testowa jest pobierana za pomocą
specjalnego długopisu.
Detektor PED-8800 Pro wyposażony został w kolorowy wyświetlacz,
wskazujący nazwę rozpoznanego materiału wybuchowego. W pamięci
urządzenia znajduje się pojemna baza danych na 5000 wpisów, która może
być uaktualniana o nowe substancje, co zwiększa możliwości detekcji..
Detektor współpracuje z komputerem po podłączeniu go przez interfejs
USB lub Ethernet.

Technologia: IMS, transformacja Hardamarda
Tryb próbkowania: zbieranie cząsteczek z powietrza i z powierzchni
przedmiotów
Czas analizy: 4-10 s
link

Data: 2012-11-16 07:25:07
Autor: muto2100
On 16 Lis, 16:03, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

USB lub Ethernet.

Technologia: IMS, transformacja Hardamarda
Tryb próbkowania: zbieranie cząsteczek z powietrza i z powierzchni

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja się pytam:1)czy sekcja zwłok Wassermana wykluczyła użycie bomby
termobarycznej (konieczny RTG płuc), 2) dlaczego nie wolno było w
Polsce otwierać trumien? 3) dlaczego Kopacz kłamała jakoby Polacy
uczestniczyli w Moskiewskich sekcjach zwłok? Czy grała na zwłokę, aż
się zwłoki rozłożą? Czy posada Marszałka Sejmu jest nagrodą za taką
protuskową POstawę?4) dlaczego zginął szef pierwszej grupy archeo,
która miała jechać do Smoleńska? Dlaczego samobójstwo popełnił
wcześniej szef kancelarii Tuska? Dlaczego zginał szyfrant Zielonka?
Dlaczego zginał ekspert lotniczy E. Wrobel? Dlaczego samobójstwo
popełnił szef firmy lotniczej AdAstra kwestionujący ustalenia
smoleńskie? I to na urlopie w Indiach? 5) dlaczego Tusk kłamał, ze
współpraca z Rosjanami układa się doskonale? 6) dlaczego Smoleńsk to
pierwszy w historii nowożytnego lotnictwa przypadek, gdy WRAK NIE JEST
dowodem w sprawie? 7) dlaczego Klich dwa razy jeździł do Moskwy po
kopię TEJ SAMEJ czarnej skrzynki? 8) czy w dalszym ciągu wierzycie, że
pancerna brzoza urwała skrzydło Tupolewa? dlaczego inny Tupolew, który
kilka tygodni wcześniej w podobnych warunkach rozbił się pod Moskwą
skosił pół hektara lasu a jego kadłub tylko się przełamał? A
amerykański myśliwiec w Alpach skosił skręcaną metalową linę kolejki w
Alpach i nic mu się nie stało? 9) dlaczego Tupolew nadal opadał
pomimo, że na przepisowych 100 metrach rozpoczęto procedurę odejścia?
Dlaczego Rosjanie zapomnieli (?) o umieszczeniu w stenogramach słów
Protasiuka "Odchodzimy" i potwierdzenia tego przez drugiego pilota?
10) dlaczego reżimowe media konsekwentnie przemilczają ostatnie
informacje dowodzące, iż Tupolew nie skosił brzozy? 11) dlaczego
reżimowe media konsekwentnie przemilczają tzw. taśmy Klicha na których
zamiata się pod dywan winę Rosjan? 12) w którym momencie wojskowy lot
PLF 101 M stał się lotem cywilnym, a potem na powrót wojskowym, skoro
proceduje się wg cywilnego załącznika 13, a śledztwo prowadzi
prokuratura wojskowa? 13) dlaczego organizacją pobytu na miejscu miał
się zająć agent PRL Turowski - były szpieg w Watykanie, obecny
notabene również 13 maja 1981 na placu św. Piotra? 14) dlaczego
Rosjanie pocięli wrak i dlaczego nie chcą go oddać właścicielowi?
Dlaczego Rosjanie nie chcą nam oddać czarne skrzynki? Przypominam, że
zarówno po katastrofie białoruskiego Su na AirShow w Radomiu jak i w
katastrofie izraelskiego myśliwca w Rumunii zarówno wrak jak i czarne
skrzynki wróciły do właścicieli. 15) dlaczego Rosjanie kłamali ws..
obecności Błasika w kabinie? Dlaczego sfałszowali wyniki sekcji
Wassermana? Dlaczego nie wykonano sekcji w Polsce? Dlaczego nie wolno
było otwierać trumien? Ile jest warta opowiastka o promilach u
Błasika, którą w świat puściła komisja MAKu, a polska strona
zaakceptowała ją milczeniem (Tusk był wtedy na urlopie)? 16) Gdzie
jest kokpit. Dlaczego wrak nie był badany? Dlaczego nie mamy czarnych
skrzynek, broni borowców, wraku? 17) dlaczego nie ma jeszcze
odpowiedzi na to DO KOGO NALEŻĄ POLSKIE GŁOSY na filmie Koli? Kto
przeżył katastrofę Przypominam, że film jest AUTENTYCZNY, a ścieżka
audio zweryfikowana przez Centralne Laboratorium Kryminalistycznego?
DLACZEGO...? 18) dlaczego wygodniej jest Wam wierzyć w stek bzdur PO,
Tuska i TVNu niż użyć mózgów i dostępnych materiałów ? 19) I JESZCZE
TRZEBA DODAĆ DLACZEGO MUSIAŁ ZGINĄĆ REMIGIUSZ MUŚ? ( ZAATAKOWANY PRZEZ
SERYJNEGO SAMOBÓJCĘ)

Data: 2012-11-16 07:27:35
Autor: muto2100
On 16 Lis, 16:25, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> [...]

> USB lub Ethernet.

> Technologia: IMS, transformacja Hardamarda
> Tryb próbkowania: zbieranie cząsteczek z powietrza i z powierzchni

http://www.spy-shop.pl/przenosny-detektor-materialow-wybuchowych-ped8800-pro-p-683.html