Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł

Data: 2017-08-01 05:47:00
Autor: japanizer
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
No cóż, Polska nie zarobi, ale przynajmniej zarobią Misiewicze, Pisiewicze, organiści, aptekarze sprzedawcy kebabów powsadzani przez Macierewicza na stanowiska dyrektorskie i kierownicze w Polskiej Grupie Zbrojeniowej:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/modernizacja-czolgo-t-72-jordania,14,0,2350606.html

  Polska miała sprzedać na Bliski Wschód 60 zmodernizowanych czołgów T-72, ale z   zapowiedzi wiceszefa MON Bartosza Kownackiego raczej nic nie wyjdzie. Wart   nawet 100 mln zł kontrakt na gruntowną modernizację starych czołgów miał   trafić do spółki Bumar-Łabędy, będącej częścią państwowej Polskiej Grupy   Zbrojeniowej.

Oficjalnie MON tłumaczy utratę kontraktu obawami, że terroryści przejmą 60 czołgów z Polski.

Data: 2017-08-01 06:09:02
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
Francuzi dostali rekompensaty za mistrale?

Może i PL dostanie, jak zwróci się do europejsów?

Co do kontraktu, czyżby peło chciała sprzedać ISISom czołgi?

Data: 2017-08-01 06:20:32
Autor: japanizer
On Tuesday, August 1, 2017 at 10:09:03 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
Francuzi dostali rekompensaty za mistrale?

Mówisz o tych, które przedsiębiorczy Macierewicz kupił po dolarze za sztukę, a teraz uzbraja w Stoczni Radomskiej im. Lecha Kaczyńskiego?

Może i PL dostanie, jak zwróci się do europejsów?

Co do kontraktu, czyżby peło chciała sprzedać ISISom czołgi?

Chciała sprzedać modernizację czołgów Jordanii za 100 mln zł żywej gotówki.
No ale przyszedł spec od psucia Macierewicz i spieprzył. I dziwnym trafem Jordania negocjuje z Rosją dostawę czołgów i wozów opancerzonych.

Data: 2017-08-01 06:46:56
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
Az tak bardzo nie potrzebujemy tych stu milionow zlotych. Na remont i modernizacje szescdziesiecu czolgow wydamy ze dwadziescia milionow, czyli tyle ile teraz kosztuje jeden czolg.

Data: 2017-08-01 19:01:57
Autor: Lord Donate
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
W O N !!! (c) J.Kaczyński

przygłup z kotłowni  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości

Data: 2017-08-01 07:32:14
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 I dziwnym trafem Jordania negocjuje z Rosją dostawę czołgów i wozów opancerzonych.

Ruskie ogólnie za podobną cenę jaką może zaoferować zachód, dostarczają
lepszy sprzęt, to wiadomo od dawna.

Wiadomo tez że brandzlujesz się nad pisiorstwem, a za peło w analogicznych
sytuacjach siedziałeś cicho.  Ot choćby drony, za pelo były ok, a za Antka sa wyśmiewane.

Dlatego mało kto łyka rewelacje totalnej łopozycji i obywateliRP.
Ostatnio nawet żeś się brandzlował wzrostem cen na wakacje, inflacja 1,5%
kiedy od zawsze ceny w wakacje rosną, to wie dziecko.

Tak że, siej se tymi niepokojami ile tam se chcesz. Mnie to koło chja lata.

Data: 2017-08-01 07:43:53
Autor: japanizer
On Tuesday, August 1, 2017 at 11:32:16 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

lepszy sprzęt, to wiadomo od dawna.

Wiadomo tez że brandzlujesz się nad pisiorstwem, a za peło w analogicznych

Możesz przytoczyć kiedy PO miała psychopatę na stanowisku Ministra Obrony, z podejrzanymi powiązaniami z Rosją, który zrywa kontrakt na 100 milionów złotych, by niedługo później Rosja negocjowała podobny?

Data: 2017-08-01 08:15:03
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
Nikt nie mowi o psychopatach tylko o zlodziejach i folksdojczach. Ubytek u nas szescdziesieciu czolgow to duzy ubytek. Sprzedaz ich duzo ponizej wartosci wskazuje na wziecie duzej dzialki od kupujacego. Czterysta tysiecy dolarow za czolg po remoncie i modernizacji to bardzo niska cena.

Data: 2017-08-01 08:31:24
Autor: japanizer
On Wednesday, August 2, 2017 at 12:15:04 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Wyślij podanie do Macierewicza, może cię zatrudnią. Pojęcia wydajesz się nie mieć o niczym, więc powinni cię przyjąć z otwartymi ramionami.

Data: 2017-08-01 06:39:40
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
Zaden interes dla nas. POsrani zlodzieje chcieli sprzedac czolg po remoncie i modernizacji za 400 tysiecy dolarow. Dobrze by bylo jak przekreciarze wzieli by juz dzialke i nie mieli z czego oddac. Te 60 czolgow trzeba wyremontowac, zmodernizowac i zostawic w rezerwie. 60 czolgow to 60 przyzwoitych armat i 120 ciezkich karabinow maszynowych. Daje to duza sile ognia. W krajach arabskich maja duzo pieniedzy. I jak chcieli kupic akurat te czolgi to znaczy ze najgorsze nie sa. niemcom znowu wiatr w oczy zawial. Maja przeciwko sobie 60 czolgow wiecej.

Data: 2017-08-01 06:53:54
Autor: japanizer
On Tuesday, August 1, 2017 at 10:39:42 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Pierdolisz jak potłuczony. Miano sprzedać czołgi z lat 80-tych przeznaczone teraz w zasadzie na żyletki.

No ale geniusz Macierewicz, z braku relikwi wykonanych z TuPolewa rozwalonego przez PiSiorów ("1. śmiało! 2. zmieścisz się! 3.. BUM!"), postawi teraz po jednym zardzewiałym T-72 w każdej polskiej pipidówie na rondzie im. Lecha Kaczyńskiego, będzie git, idioci jak ty będą się cieszyć.

A Jordania to nie jest bogaty arabski kraj; tam ropy nie mają pod pustynią.

Data: 2017-08-01 07:32:43
Autor: Zenek Kapelinder
Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł
Nie znasz sie. To dobre czolgi. Projektowane na warunki klimatyczne jakie sa w Polsce. To sa czolgi z pancerzami odpornymi na pociski kumulacyjne pojedynczego dzialania. Po wyposazeniu w pancerz reakcyjny beda odporne na nowoczesne pociski kumulacyjne i wiekszosc malych rakiet. Po modernizacji beda warte duzo wiecej niz apartament w Warszawie. Sprzedac czolg w cenie wypasionego mieszkania mogli tylko zlodzieje. Przypomnisz kto rzadzil w czasach kiedy chcieli je sprzedac? Poza tym one tutaj sa potrzebne. Jak sa takie zle to po co ktos chcial je kupic, po to zeby na zyletki przerobic?

Macierewicz spieprzył dogadany kontrakt zbrojeniowy na 100 mln zł