Macierewicz wskazuje winnych

Data: 2010-08-02 17:26:20
Autor: u2
Macierewicz wskazuje winnych
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/37274

Klich i Arabski ponoszą odpowiedzialność za organizację wylotu
prezydenckiego samolotu – uważa Antoni Macierewicz.

Szef zespołu parlamentarnego ds. zbadania katastrofy na konferencji
prasowej przytoczył treść decyzji szefa MON z 9 czerwca 2009 roku nr.
184, która mówi o organizacji lotów uprzywilejowanych statków
powietrznych o tzw. statusie Head – podaje portal wp.pl.

Zdaniem Macierewicza, ten dokument wskazuje na szczególną
odpowiedzialność ministra obrony narodowej Bogdana Klicha, który
podpisał to rozporządzenie oraz ministra i szefa kancelarii premiera
Tomasza Arabskiego, który był odpowiedzialny za wyloty Head.

(źródło wp.pl)

Data: 2010-08-02 15:30:46
Autor: Canucki
Macierewicz wskazuje winnych
Niewinny sie stawi i wybroni.
Winnego wybroni Tusk.  O ile Tatiana nie bedzie miala innego pomyslu na wyjasnienie tej sprawy

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-02 17:33:55
Autor: u2
W dniu 2010-08-02 17:30,  Canucki pisze:
Niewinny sie stawi i wybroni.
Winnego wybroni Tusk.  O ile Tatiana nie bedzie miala innego pomyslu na wyjasnienie tej sprawy

¦ciemniasz.

Data: 2010-08-02 15:41:45
Autor: Canucki
Macierewicz wskazuje winnych
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2010-08-02 17:30,  Canucki pisze:
> Niewinny sie stawi i wybroni.
> Winnego wybroni Tusk.  O ile Tatiana nie bedzie miala innego pomyslu na > wyjasnienie tej sprawy

¦ciemniasz.

Ja?  Jestem tylko internauta.  Nie jestem czlonkiem zadnej komisji sledczej,
rzecznikiem ani dziennikarzem.  Ci, ktorzy sa do tego powolani niewiele wyjasnili, wiec pretensje prosze kierowac do nich

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 17:50:45
Autor: u2
W dniu 2010-08-02 17:41,  Canucki pisze:
[...]

Z góry zak³adasz scenariusz wydarzeñ. Dlatego ¶ciemniasz.

Data: 2010-08-02 15:52:42
Autor: Canucki
> [...]

Z góry zak³adasz scenariusz wydarzeñ. Dlatego ¶ciemniasz.

Nie zakladam takiego scenariusza a jedynie taka mozliwosc

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 21:11:29
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c56e3a0$0$17091$65785112news.neostrada.pl...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/37274

Klich i Arabski ponoszą odpowiedzialność za organizację wylotu
prezydenckiego samolotu – uważa Antoni Macierewicz.

I pewno za sam lot wariata nad kukułczym gniazdem...

boukun

Data: 2010-08-03 09:55:57
Autor: Zahir
Macierewicz wskazuje winnych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c56e3a0$0$17091$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ka¿dy (>90%), którego pytam mówi wprost: to Kaczyñscy winni s± tej tragedii. ¯adne kity Antosia nie zmieni± tego faktu.

--

Zahir

Data: 2010-08-03 11:56:19
Autor: Krzysztof
Macierewicz wskazuje winnych
Prawie tak szybki jak prokurator w czasach stalinowskich - jeszcze sprawy nie zbadał , a wyroki już są.
K.

Macierewicz wskazuje winnych