Macierewicz wsypany!

Data: 2017-02-13 22:25:19
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz wsypany!
Przynajmniej nie trzeba zastanawiać się czy Macierewicz to debil czy po prostu
zwykły cwaniaczek :)

Były szef SKW wspominał również w "Kropce nad i" swoje spotkanie z Antonim
Macierewiczem w roli ministra obrony narodowej. - Powiedział do mnie tak:
"Przecież pan jest inteligentnym człowiekiem. Pan sobie zdaje sprawę z tego w
sposób oczywisty, że zamach smoleński to tylko narzędzie polityczne" -
relacjonował Pytel. (http://www.tvn24.pl)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-14 01:16:51
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Mon, 13 Feb 2017 22:25:19 +0100, prezydent San Escobar napisał(a):

[...]

Piotr Pytel czyli ruska matrioszka znowu nadaje. Kogo prócz TVN ten kołtun
może jeszcze obchodzić.

http://media.wplm.pl/pictures/830x600/path/2016/02/25/800/840/76fd7a09a291443e9d00120c8df5e10f.jpeg

http://media.wplm.pl/pictures/830x600/path/2016/02/25/800/1149/0342a4fccbb541d9a0441664bbd51d9d.jpeg

Data: 2017-02-14 02:07:05
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Tue, 14 Feb 2017 16:56:38 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

On 02/14/2017 04:16 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

http://www.dw.com/image/19009941_303.jpg

A twoim zdaniem lądowanie w smoleńskim lesie przez pilotów bez uprawnień - to był zamach czy nie?

Pobaw się z kotkiem, obejrzyj sobie bajke w TVN i kwękaj. EOT dzieciaku.

Data: 2017-02-14 12:58:10
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz wsypany!
KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> napisał(-a):

> A twoim zdaniem lądowanie w smoleńskim lesie przez pilotów bez uprawnień > - to był zamach czy nie?

Pobaw się z kotkiem, obejrzyj sobie bajke w TVN i kwękaj. EOT dzieciaku.

No i przytkało widzę :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-14 07:15:05
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Tue, 14 Feb 2017 12:58:10 +0100, prezydent San Escobar napisał(a):

[...]

Widzę że okulary potrzebujesz. Zadbaj o wzrok, to ważne bo w ironii jesteś kiepski.

Data: 2017-02-14 22:00:45
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz wsypany!
KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> napisał(-a):

Widzę że okulary potrzebujesz. Zadbaj o wzrok, to ważne bo w ironii jesteś kiepski.

Widzę, że nieudolne próby zmiany tematu nie są ci obce :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-15 10:28:41
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Tue, 14 Feb 2017 22:00:45 +0100, prezydent San Escobar napisał(a):

[...]

A jaki był temat? Postkomunistyczna matrioszka w programie partyjnej
działaczki Olejnik?

http://www.rp.pl/artykul/1053599-Tajemnicza-wspolpraca-Sluzby-Kontrwywiadu-Wojskowego-z-rosyjska-FSB.html#ap-1

Data: 2017-02-16 10:02:57
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz wsypany!
On 02/16/2017 01:28 AM, KOD mit uns wrote:
[...]

Tej ruskiej matrioszki? Wytłumaczyła się do dziś?

https://www.wprost.pl/428935/Macierewicz-kazal-przetlumaczyc-raport-z-likwidacji-WSI-na-rosyjski-przed-publikacja-po-polsku

Tzw. raport Macierewicza z likwidacji WSI został przetłumaczony
na język rosyjski jeszcze przed publikacją dokumentu w języku
polskim - dowiedział się "Wprost".

O sprawie zlecenia przez Antoniego Macierewicza tłumaczenia
raportu na język rosyjski dowiedzieli się posłowie komisji ds.
służb specjalnych od oficerów SKW.

Tłumaczka Irina O. za swoją pracę otrzymała 17 tysięcy złotych.
Zatrudniono ją jednak bez procedury przetargowej, a umowę
podpisano po zakończeniu tłumaczenia. Fragmenty raportu
dostarczano do mieszkania kobiety znajdującego się na tzw.
osiedlu rosyjskim w Warszawie, tj. przy ulicy Sobieskiego na
Mokotowie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-15 23:25:16
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Thu, 16 Feb 2017 10:02:57 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

[...]

Jaki jest temat? Tłumaczka języka rosyjskiego? Chyba jednak
coś innego.

Tomasz Chmielewski napisał(a):
Piękna zmiana tematu! Brawa!

Zrozumiałeś to co sam napisałeś? Twoja wklejka idzie do kosza,
a ty chłopczyku przynajmniej trzymaj się tego co sam piszesz,
bo ciągle korygowanie małolatów, to bardzo nudne zajęcie.

Data: 2017-02-16 15:11:54
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz wsypany!
On 02/16/2017 02:25 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Zmień temat po raz kolejny. Może być o kotkach lub małych chłopcach, cały czas o nich piszesz. Dzielisz pasje z Maciarewiczem?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-16 00:21:50
Autor: KOD mit uns
Macierewicz wsypany!
Dnia Thu, 16 Feb 2017 15:11:54 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

[...]

Chłopczyku, nie mam czasu na odpowiadanie na twoje dziecinne
fantazje. Podrosnij, potrenuj samodzielne myślenie i wtedy
coś napisz.

Data: 2017-02-24 00:45:05
Autor: prezydent San Escobar
Macierewicz wsypany!
KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> napisał(-a):

Chłopczyku, nie mam czasu na odpowiadanie na twoje dziecinne
fantazje. Podrosnij, potrenuj samodzielne myślenie i wtedy
coś napisz.

Uuu, zabolało... Dobrze, ma boleć :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-14 17:14:25
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz wsypany!
On 02/14/2017 05:07 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

A no widzisz, albo rybka, albo pipka.

Skoro twoim zdaniem Piotr Pytel to ruska matrioszka, i przedstawiasz na to "niezbite dowody" - to są podobnej klasy dowody na to, że Maciarewicz "Wir dienen Deutschland" jest niemieckim agentem.

A wyszło na to, że masz rozdwojenie jaźni.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 09:12:01
Autor: A. Filip
Macierewicz wsypany!
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]
A twoim zdaniem lądowanie w smoleńskim lesie przez pilotów bez
uprawnień - to był zamach czy nie?

Sugerujesz zamach ministra Klicha (PO)?  Całkiem udatnie :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-14 13:36:22
Autor: z
Macierewicz wsypany!
W dniu 2017-02-14 o 08:16, KOD mit uns pisze:
Piotr Pytel czyli ruska matrioszka znowu nadaje. Kogo prócz TVN ten kołtun
może jeszcze obchodzić.

I ta inteligentna dziennikarka tylko przytakiwała na jego insynuacje. ;-)
Żadnej próby zadania pytanie kto i kiedy i dlaczego nie złożył zawiadomienia.
Zadziwiające formy przyjmuje propaganda tvnu :)

Data: 2017-02-14 21:46:26
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz wsypany!
On 02/14/2017 09:36 PM, z wrote:
[...]

A to teraz karalne jest powiedzieć, że "zamach smoleński to tylko narzędzie polityczne"? Do którego sądu miał składać zawiadomienie?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 15:47:04
Autor: z
Macierewicz wsypany!
W dniu 2017-02-14 o 13:46, Tomasz Chmielewski pisze:
A to teraz karalne jest powiedzieć, że "zamach smoleński to tylko
narzędzie polityczne"? Do którego sądu miał składać zawiadomienie?

Nie oglądałeś. Ten gość insynuował że za odpuszczenie w jakimś śledztwie/sprawie miał oferowaną nietykalność i nie szukanie na niego haków.
Prokuratura się kłania o on nic nie zrobił i nie chciał powiedzieć kto mu taką propozycję złożył. A to wszystko przed milionami widzów przy przytakującej stokrotce.

Data: 2017-02-14 07:05:41
Autor: Dark ice
Macierewicz wsypany!

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:gu84ac5k8hj00limrdtpc275k523kh4qae4ax.com...
[...]

Trzeba też wspomnieć o Robercie Luśni, koledze A.Macierewicza. R.Luśnia to były (?) SB-ek.

CL

Data: 2017-02-14 15:11:26
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz wsypany!
On 02/14/2017 03:05 PM, Dark ice wrote:

Trzeba też wspomnieć o Robercie Luśni, koledze A.Macierewicza. R.Luśnia
to były (?) SB-ek.

Tak jak i osobisty kierowca Maciarewicza. To również SB-ek.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Macierewicz wsypany!