Macierewicz zatrudnia zdemaskowanych kłamców do "wyjaśniania" katastrofy w Smoleńsku

Data: 2016-09-16 19:24:24
Autor: Tomasz Chmielewski
Macierewicz zatrudnia zdemaskowanych kłamców do "wyjaśniania" katastrofy w Smoleńsku
http://wyborcza.pl/1,75968,20700875,smolensk-odgrzewana-bomba-ekspert-macierewicza-juz-raz-blysnal.html

Głównym "zagranicznym ekspertem smoleńskim" Antoniego
Macierewicza jest brytyjski specjalista Frank Taylor. Tak się
składa, że jest on dobrze znany we Włoszech. Szerzył tam
nieprawdę o jednej z największych włoskich katastrof lotniczych.

(...)

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-16 12:39:03
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

A masz DUPKU jaja napisać/zacytować o której, jaka nieprawdę i KTO
stwierdził że szerzył nieprawdę a nie "GW prawdę"?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-16 14:39:08
Autor: A. Filip
On 09/16/2016 07:39 PM, A. Filip wrote:
[...]

O, Filipkowi jak zwykle w momencie gdy zabrakło argumentów - to
zaczyna na lewo i prawo od dupków wymyślać.

Zazwyczaj jeszcze byś się zapowietrzył i spróbował zmienić temat na
coś w stylu "a bo peło", ale widzę że zabolało cię, że twój idol
Macierewicz otacza się hochsztaplerami.

Przeczytaj artykuł, ze zrozumieniem, podane tam dane są do sprawdzenia
w internecie.

GW z własnego świadomego wyboru uniemożliwia używanie jej "własności
intelektualnej" w usenetowych dyskusjach swoimi ograniczeniami dostępu.
W wersji "GW ograniczonej" uzasadnienia bardzo przewidująco nie ma.
IMHO GW nie tworzy czegoś co warto byłoby "kraść".  Bardzo dyplomatyczne
określenie wielu kluczowych artykułów GW to "niecała prawda".

<ironia> Ja pamiętam że Kongres USA _w końcu po latach_ szerzył
Goebbelsowskie/nazistowskie/niemieckie  kłamstwa o Katyniu wbrew jedynie
słusznej prawdzie komisji Burdenki. </ironia>

Data: 2016-09-16 21:45:03
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/16/2016 09:39 PM, A. Filip wrote:
[...]

No paczpan, mi się otwiera w całości, abonamentu tam nie mam.

Musisz bardzo nałogowo czytać tą znienawidzoną przez siebie gazete...

A jeszcze przed chwilą od dupków wyzywałeś i sugerowałeś, że artykuł jest zmanipulowany :P

<ironia> Ja pamiętam że Kongres USA _w końcu po latach_ szerzył
Goebbelsowskie/nazistowskie/niemieckie  kłamstwa o Katyniu wbrew jedynie
słusznej prawdzie komisji Burdenki. </ironia>

O, i zmiana tematu. Ale tym razem bez bluzgów się obyło. Brawo.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-16 16:00:42
Autor: Budzik
Macierewicz zatrudnia zdemaskowanych kłamców do "wyjaśniania" katastrofy w Smoleńsku
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

A masz DUPKU jaja

A cóż to za ton?
Ładniej zapytac mamusia nie nauczyła?

Data: 2016-09-16 18:33:17
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

A masz DUPKU jaja

A cóż to za ton?

Normalny do buców nie potrafiących nawet streścić artykułu z "GW Prawdy"
inaczej niż "Proszę pani! A w GW Prawdzie napisali że to kłamca!".

Ładniej zapytac mamusia nie nauczyła?

Kulturalny człowiek też "rzuca mięsem" _czasem_ jak się szczególnie
[wnerwi] IMHO.

Data: 2016-09-16 18:44:28
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 18:33:

[...]

Ja przeczytałem ten artykuł i mniej więcej sytuacja wygląda tak:
W roku 1980 do Morza Tyrreńskiego runął samolot pasażerski. Dopiero praca paru sądów dała efekt w postaci, że to wojsko natowskie było odpowiedzialne za jego zestrzelenie. Przez pomyłkę oczywiście. Władze zajmowały się tuszowaniem sprawy i tu wkracza pan Taylor ze swoim "zamachem". Że niby na pokład samolotu pasaż. ktoś wniósł bombę i eksplodowała. Więc starano się przykryć błędy wojskowych sugestiami o "zamachu". To wszystko z działalności  owego pana na polu wyjaśniania katastrof.

Data: 2016-09-16 18:59:12
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

To kto w Smoleńsku-2010 robi za NATO?
WP nieskalane pod rządami PO odpowiedzialnością _karną_?

_Ja_ bym wersje Tuska/Millera/Laska łatwiej potraktował jako (niemal)
prawdę gdyby miała konsekwencje w postaci _spraw karnych_.  Bez spraw
karnych przez 6 lat rządów PO_ja_ traktuje ją jak "zestaw najbardziej
pasujących wykrętów".

Data: 2016-09-16 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

I to zmienia coś w temacie wiarygodnosci p. Taylora?

Data: 2016-09-16 19:10:24
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 18:59:

[...]

Ciężko Ci zrozumieć. Pan Taylor sugestiami o "zamachu" tuszował błędy wojskowych, że niby wszystko cacy z ich strony i tyle. Zobacz kto tuszuje błędy naczelnego wojskowego na pokładzie samolotu, a dowiesz się kto robi za "NATO". Wojskowi nad Morzem Tyrreńskim zestrzelili przez pomyłkę samolot pasażerski bo myśleli, że to z Libii leci Kadafiego. Wojskowi nad Smoleńskiem popełnili taką masę błędów, że doprowadzili do katastrofy.

Data: 2016-09-16 19:22:57
Autor: A. Filip
[...]

Nie wszyscy którym da się przypisać odpowiedzialność "w wersji
zdarzeń według rządu PO" ponieśli "karę śmierci na miejscu" w Smoleńsku.
Dla mnie wersja że *WSZYSCY* odpowiedzialni zginęli w praktyce jest
dowodem ściemniania, zwalania całej winy na nieżyjących i skrzętnego
unikania _jakiejkolwiek_ odpowiedzialności.

Data: 2016-09-16 19:39:04
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 19:22:

[...]

Tylko, że w sytuacji gdy mówi się o zamachu podstawowym pytaniem jest: Kto wniósł bombę?

Data: 2016-09-16 19:55:24
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 19:39, Marek Czaplicki pisze:
Tylko, że w sytuacji gdy mówi się o zamachu podstawowym pytaniem jest: Kto
wniósł bombę?

to ważne i do ustalenia, ale ważniejsze kto wydał rozkaz odpalenia bomby:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-16 20:01:13
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 19:55:

[...]

Masz rację, że się śmiejesz.

Data: 2016-09-16 20:05:31
Autor: u2
Macierewicz zatrudnia zdemaskowanych kłamców do "wyjaśniania" katastrofy w Smoleńsku
W dniu 2016-09-16 o 20:01, Marek Czaplicki pisze:
Masz rację, że się śmiejesz.

to ty się śmiejesz, ja dodaję emotikona, aby zaznaczyć swoją drwinę z ciebie synalku UB-eka:)

Data: 2016-09-16 20:06:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:05:

W dniu 2016-09-16 o 20:01, Marek Czaplicki pisze:
Masz rację, że się śmiejesz.

to ty się śmiejesz, ja dodaję emotikona, aby zaznaczyć swoją drwinę z
ciebie synalku UB-eka:)

O kurna. Jutro idę do bukmachera.

Data: 2016-09-17 09:26:01
Autor: KOD mit uns!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc320b$0$646$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Będę strzelał. Mógł to zrobic tylko ON!

Data: 2016-09-16 20:00:00
Autor: A. Filip
[...]

Ten kto potem ściemniał nie wystawił się skrzętnie sam na pierwsze
miejsce na takiej liście możliwych podejrzanych?

Dla mnie zamach nie jest niezbędny do wyjaśnienia Smoleńska-2010.
Przeciągnięcie naciągania norm bezpieczeństwa wyglądałoby na bardzo
najbardziej prawdopodobne bez możliwości "bardzo zaawansowanego" zamachu.
Pedantyczne (nie "na odczepnego") sprawdzenie i takiej hipotezy w
przypadku śmierci prezydenta i aż tylu wysokich urzędników
było i jest _niezbędne_ dla przyzwoicie wiarygodnego wyjaśnienia.
Takie _pedantyczne_ sprawdzenie jest wskazane choćby wyłącznie po to by
nikogo za bardzo nie kusiło zamaskować w przyszłości zamach wypadkiem.

Data: 2016-09-16 20:03:49
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:00:

[...]

Słyszałeś kiedyś o "brzytwie Ockhama"?

Data: 2016-09-16 20:13:01
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:03, Marek Czaplicki pisze:
Słyszałeś kiedyś o "brzytwie Ockhama"?

serio stosowałeś ją czeplik, kiedy płodziłeś swoje dzieci ?:)

Data: 2016-09-16 20:16:07
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:13:

W dniu 2016-09-16 o 20:03, Marek Czaplicki pisze:
Słyszałeś kiedyś o "brzytwie Ockhama"?

serio stosowałeś ją czeplik, kiedy płodziłeś swoje dzieci ?:)

Ty swojego wypaliłeś w taxi gdy jechałeś aby Ci przyszyli.

Data: 2016-09-16 20:18:34
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:16, Marek Czaplicki pisze:
Ty swojego wypaliłeś w taxi gdy jechałeś aby Ci przyszyli.

masz fantazje w stylu twojego guru Szechtera, któren bredził o ciężarnej zakonnicy przejechanej na przejściu dla pieszych:)

Data: 2016-09-16 20:28:37
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:18:

[...]

Tak. Pocieszaj się. Wygram dzięki Tobie trochę pieniędzy.

Data: 2016-09-16 20:36:21
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:28, Marek Czaplicki pisze:
Tak. Pocieszaj się. Wygram dzięki Tobie trochę pieniędzy.

nie ściemniaj czeplik, ty nie bolek, któren zawsze wygrywał w totka:)

Data: 2016-09-16 20:18:28
Autor: A. Filip
[...]

We współczesnej wersji jest słówko "zwykle" a nie "zawsze".
Ta różnica jest kluczowa w przypadku "golenia Ockhamem" Smoleńska-2010.
"Brzytwa Ockhama" idzie się pokazowo gwizdać gdy poważnie dopuszcza
się możliwość działania naprawdę inteligentnego przeciwnika starannie
maskującego swoje działania.

https://en.wikipedia.org/wiki/Occam's_razor
The widespread layman's formulation that
"the simplest explanation is *usually* the correct one"
appears to have been derived from Occam's razor.

Data: 2016-09-16 20:27:33
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:18:

[...]

Ale taką możliwość dopuszcza się zawsze. Tylko brzytwa służy do tego aby odsiać fakty nieistotne od istotnych. Np w przypadku Smoleńska nieistotnym faktem było czy mgła była naturalna czy może wywołana przez kogoś. I w jednym i w drugim przypadku gdy nie ma widoczności pilotowi nie wolno sprowadzać samolotu na lotnisko. Takie rzeczy można mnożyć. Czy naczelny dowódca był w kokpicie do samego końca czy nie np. Mógłby być nawet w ogonie samolotu, ale gdy wiedział jakie warunki są nad lotniskiem, to jego wyraźny rozkaz do podległych mu pilotów wydany w odpowiednim czasie byłby naturalną reakcją doświadczonego pilota na zagrożenie itd...itp...

Data: 2016-09-16 20:29:02
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:27, Marek Czaplicki pisze:
Ale taką możliwość dopuszcza się zawsze. Tylko brzytwa służy do tego aby
odsiać fakty nieistotne od istotnych. Np w przypadku Smoleńska nieistotnym
faktem było czy mgła była naturalna czy może wywołana przez kogoś.

ta czeplik, oraz inne nieistotne fakty:)

Data: 2016-09-16 20:33:00
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:29:

[...]

Facio, już dobrze. A teraz jak już oglądnąłeś przekaziory i wiesz co masz myśleć idź lulu.

Data: 2016-09-16 20:35:33
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:33, Marek Czaplicki pisze:
Facio, już dobrze. A teraz jak już oglądnąłeś przekaziory i wiesz co masz
myśleć idź lulu.

te czeplik, za bardzo wmawiasz innym co mają oglądać:)

Data: 2016-09-16 20:34:28
Autor: A. Filip
[...]

A jakby wyglądało "celowe podpuszczenie w celu skrzętnego wykorzystania
rutynowego naciągania norm bezpieczeństwa"?

Data: 2016-09-16 20:47:15
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:34:

[...]

Jakie celowe podpuszczanie? Pilot samolotu to nie nastolatek amerykański, który jak słyszy chicken to dostaje małpiego rozumu. On te duże pieniądze nie bierze za witanie i żegnanie pasażerów przez intercom, ale za to żeby miał tyle samo lądowań co startów. Chcesz porównanie do normalnego życia z pilotowaniem samolotu. Kiedy się lepiej jeździ, jak się wyprowadza samochód z parkingu, czy jak próbuje się zaparkować między dwoma? Taka jest różnica między startem a lądowaniem. Jak masz wystartować to wystarczy, że rozpędzisz samolot na pasie do prędkości wznoszenia i już. Bierzesz wolant na siebie i do góry, tam jest kupa miejsca. Jak lądujesz, o z tym już gorzej. Musisz z tej ogromnej przestrzeni umieścić rozpędzony samolot na małym skrawku pasa. Jak za blisko to zaryjesz przed progiem. Jak za daleko to nie starczy ci pasa na hamowanie.

Data: 2016-09-16 20:51:34
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 20:47, Marek Czaplicki pisze:
[...]

kolejny szpec od latania się objawił na psp:)))))))))))))

Data: 2016-09-16 21:08:22
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 20:51:

[...]

Ty jesteś specem od agentów. Masz wszystko pod nich zrobione. Ksywkę na psp, odpowiednią stopkę no i odpowiedniego pi....lca, bo dwadzieścia kilka lat szukasz komuchów nawet pod mchem w lesie.

Data: 2016-09-16 21:09:59
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 21:08, Marek Czaplicki pisze:
Ty jesteś specem od agentów. Masz wszystko pod nich zrobione. Ksywkę na psp,
odpowiednią stopkę no i odpowiedniego pi....lca, bo dwadzieścia kilka lat
szukasz komuchów nawet pod mchem w lesie.

widać ubeków najbardziej boli moja sygnaturka, bo ma ciebie boleć czeplik:)

Data: 2016-09-16 21:19:16
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 21:09:

[...]

No i jeszcze filmy takie sado-maso sobie w główce kręcisz.

Data: 2016-09-16 22:10:27
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 21:19, Marek Czaplicki pisze:
No i jeszcze filmy takie sado-maso sobie w główce kręcisz.

no proszę, czeplikowi sado-maso na myśli:)

Data: 2016-09-17 12:00:06
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/17/2016 03:18 AM, A. Filip wrote:
[...]

Tak dla przypomnienia, jak nie mając kompetencji można doić państwo i ogłupiać społeczeństwo.

Wśród 34 osób, które pracowały w Komisji Milera jest:

16 - inżynier lotniczy
9 - pilot (w tym piloci doświadczalni)
3 - specjalista od prawa lotniczego
1 - psycholog lotniczy
2 - meteorolog
2 - patomorfolog
1 - kontroler lotu.

Reprezentują takie instytucje jak: Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Dowództwo Sił Powietrznych RP. Mają tytuły doktorskie i wysokie stopnie oficerskie. Badali dziesiątki katastrof samolotów. W dniu tragedii 18 z nich przyleciało do Smoleńska. Siedzieli tam do 22 kwietnia. Ich zasługą jest m.in. zdobycie stenogramów z rosyjskiej wieży kontrolnej, na które często powołuje się Macierewicz.

W zespole Macierewicza zasiada 100 posłów i senatorów PiS oraz pięciu naukowców, w tym:

0 - inżynier lotniczy
0 - pilot (w tym piloci doświadczalni)
0 - specjalista od prawa lotniczego
0 - psycholog lotniczy
0 - meteorolog
0 - patomorfolog
0 - kontroler lotu

Tylko dwóch z nich pracuje w dziedzinach zahaczających o lotnictwo. Nikt z tego zespołu nie pilotował zawodowo samolotu, nie jest inżynierem lotnictwa. Żaden z ludzi Macierewicza nie był w Smoleńsku i nie badał wcześniej katastrofy powietrznej.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-17 11:25:32
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/17/2016 03:00 AM, A. Filip wrote:
[...]

Duda? Był wtedy w Kancelarii Prezydenta, przygotowywał wizytę, przygotował samolot z pilotami bez koniecznych uprawnień. Parę lat po katastrofie został prezydentem.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-16 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

Cos sie ostatnio czesto wnerwiasz.
Ale IMO rzucac miesem a obrazac kogos tylko dlatego, ze Twoim zdaniem tresc postu była niewystarczajaca to jednak nie jest nic normalnego.
Znaczy jest normalne na *.polityce ale nie jest normalne tak ogólnie.

Data: 2016-09-16 21:08:27
Autor: u2
W dniu 2016-09-16 o 21:00, Budzik pisze:
Znaczy jest normalne na *.polityce ale nie jest normalne tak ogólnie.

widać bucuś, że nigdy nie poznałeś prawdziwego życia:)

Data: 2016-09-17 13:56:12
Autor: andal
On Fri, 16 Sep 2016 21:08:27 +0200, u2 wrote:

W dniu 2016-09-16 o 21:00, Budzik pisze:
Znaczy jest normalne na *.polityce ale nie jest normalne tak ogólnie.

widać bucuś, że nigdy nie poznałeś prawdziwego życia:)

ty tez nie

bo jakbys zobaczyl budzika to bys usnal ze strachu

Data: 2016-09-17 16:52:31
Autor: KOD mit uns!

Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:nrji1s$td6$2gioia.aioe.org...
[...]

Aaaaa, to dlatego ty chodzisz tak obesrany ;-]

Macierewicz zatrudnia zdemaskowanych kłamców do "wyjaśniania" katastrofy w Smoleńsku