Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :(

Data: 2011-07-01 11:10:25
Autor: robertbig
Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :(
Aaaa . To on ruski kacap jest jak tak robi.
To że pierwszy spierdalał ze Smoleńska. Nie bacz±c na ciało najwiekszego z prezydentóf "leżace w ruskim błocie", to tylko taki kamuflaż .
Sprytne te ruskie. Ja zawsze mówiłem ,że  on ma gebę Dzierżyńskiego . Tylko te oczy to jakies złe, diabelskie...
Jak jaki antychryst ,Panie kochany....

Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :(