Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :( II

Data: 2011-06-30 21:03:48
Autor: Zennon
Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :( II
Gdzie jest polski protokół z sekcji zwłok Lecha Kaczyńskiego?
Gdzie s± satelitarne zdjęcia ciężarówek z wirowym działem magnetycznym?
Gdzie próbki na zawarto¶ć helu w ubraniu Edwarda Gosiewskiego?

Zdrada! Zdrada! Zdrada!!! Targowica w samym sercu PiSu!!!

Pod Trybunał Stanu tego sowieckiego pachołka Antoniego Macierewicza!!!

Zennon

Data: 2011-06-30 21:26:36
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201106301903.UTC.iuiham$gq2$1tioat.net...
[...]

Zaciales sie, czy co, Zenek ?

R.

Macierewicz zdradził! Kolejny agent ¶pioch w PiSie :( II