Maciora po photoshopie

Data: 2010-07-15 04:43:58
Autor: Pistacjusz
Maciora po photoshopie
Data: 2010-07-15 05:11:46
Autor: robertbig
Maciora po photoshopie
On 15 Lip, 13:43, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Patrzcie i podziwiajcie:http://www.pardon.pl/artykul/11994/o_nie_fakt_odchudzil_anne_komorows...

No cudo ona nie jest . Ale nie ma tragedi.

Ale co powiedzieć o zdjeciu 17/31  :-O  ?!!!

Data: 2010-07-15 13:46:18
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Maciora po photoshopie
Uzytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:06e6afa7-85c2-4dd1-b116-cd6a2ec2152by11g2000yqm.googlegroups.com...
Patrzcie i podziwiajcie:
http://www.pardon.pl/artykul/11994/o_nie_fakt_odchudzil_anne_komorowska_zobacz

Popatrz na swoja stara
Tfu!

Data: 2010-07-15 13:47:27
Autor: PesTYcyD
Maciora po photoshopie
W dniu 2010-07-15 13:43, Pistacjusz pisze:
Patrzcie i podziwiajcie:
http://www.pardon.pl/artykul/11994/o_nie_fakt_odchudzil_anne_komorowska_zobacz

Odessą jej tłuszcz tu i tam i nawet Karolina Bruni będzie tylko zwykłym pasztetem. To co udało się tylko częściowo chirurgom plastycznym z Kaczorem i jego Małżonką, wstawiając im nowy garnitur zębów w miejsce przegniłych starych, uda się całkowicie z panią Komorowską.

Data: 2010-07-15 15:04:04
Autor: Zahir
Maciora po photoshopie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:06e6afa7-85c2-4dd1-b116-cd6a2ec2152by11g2000yqm.googlegroups.com...
Patrzcie i podziwiajcie:
http://www.pardon.pl/artykul/11994/o_nie_fakt_odchudzil_anne_komorowska_zobacz

Zgrabna z niej była kobietka. Jest elekowentna, rozsądna, nie poddaje się emocjom. Nie przyniesie nam wstydu!

Zahir

Data: 2010-07-15 06:35:47
Autor: Pistacjusz
Maciora po photoshopie
On 15 Lip, 15:04, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:06e6afa7-85c2-4dd1-b116-cd6a2ec2152by11g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Zgrabna z niej była kobietka. Jest elekowentna, rozsądna, nie poddaje się

O widzę trafił się koneser swińskiej urody.

Rozsądna i elokwentna to ta pani jest tak samo jak każda przekupka na
bazarze.
Przypomnij mi co ta pani skończyła Yale, Princeton, Cambridge czy może
tylko kurs dojenia w Budzie Ruskiej?
A jakleś inne osiągnięcia ma ta "madame"?

Data: 2010-07-15 15:38:41
Autor: PesTYcyD
Maciora po photoshopie
W dniu 2010-07-15 15:35, Pistacjusz pisze:
[...]

A ty masz jakieś inne osiągnięcia, po za wielokrotnym trzepaniem kapucyna przed komputerem?

Data: 2010-07-15 06:56:54
Autor: Pistacjusz
Maciora po photoshopie
On 15 Lip, 15:38, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

> tylko kurs dojenia w Budzie Ruskiej?
> A jakleś inne osiągnięcia ma ta "madame"?

A ty masz jakieś inne osiągnięcia, po za wielokrotnym trzepaniem

Ludzie wybrani na takie stanowisko powinni coś sobą reprezentować,
mieć dobre wykształcenie, potrafić zadbać o wygląd, ubranie, powinni
umieć zachować się w towarzystwie, znać języki, umieć porozmawiać na
każdy temat itd. Ci ludzie reprezentują nasz kraj.
Natomiast ta lady jest niechlujną, przygłupią typową polską wiejską
babą z Budy Ruskiej.
Umiejętność dojenia czy zamiatania obejścia no niestety nie jest
ceniona w świecie.

Data: 2010-07-15 16:01:25
Autor: PesTYcyD
Maciora po photoshopie
W dniu 2010-07-15 15:56, Pistacjusz pisze:
[...]

To faktycznie lechkacz o aparycji upośledzonego dziecka, z dykcją człowieka po wylewie, zębami przegniłymi szkorbutem i wzrostem skarłowaciałego hobbita był wyjątkowo reprezentacyjny. Zawsze miał wiele do powiedzenia o tym co było w PRL do tego znał języki razem z szanowną małżonką a w towarzystwie zachowywał się jak spłoszony bezdomny pies. Zaiste reprezentował nas wybornie. Póki co Komorowski odbył spotkanie z prezydentem Niemiec i o dziwo spotkanie wypadło bardzo dobrze.

Data: 2010-07-15 07:50:16
Autor: Pistacjusz
Maciora po photoshopie
On 15 Lip, 16:01, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zaiste reprezentował nas wybornie. Póki co Komorowski odbył spotkanie z
prezydentem Niemiec i o dziwo spotkanie wypadło bardzo dobrze.

Kaczyńskiemu przydałby się logopeda i ktoś kto oduczyłby go mlaskania
i cmokania podczas mówienia.
Ubrania ma bez zarzutu, zadbany i w miarę potrafi się zachować.
Wykształcenie prawnicze, nie najleprzy
uniwersytet ale przynajmniej jakiś, języków brak. Ma spore braki w
stosowaniu patternów i NLP. Na męskiej urodzie się nie znam ale nie
nazwałbym go rażąco brzydkim.
Natomiast Komorowski ma maniery prostaka, zero wyczucia, twarz
prostoduszną ale i głupkowatą. Wychodząca koszula spod marynarki,
śmianie się z własnych dowcipów, rubaszność i brak taktu, Mentorski
ton, sztuczność
i bufonowatość. Języków brak. Fanfaronada polegająca na udawaniu
arystokraty czy krewnego Bora-Komorowskiego połączona z brakiem
pojęcia na temat tego jak zachowuje się arystokrata. Sposób mówienia
gminny, plebejski. Bardzo niska inteligencja w połączeniu z
zarozumiałością.

JK na pewni nie jest towarem z najwyższej półki ale przy nim BK jest
towarem z najniższej półki, przecenionym i wyrzuconym ze sklepu na
śmietnik.

No i jeszcze ta koszmarna świnka piggy.

Maciora po photoshopie