Mackiewicz przewraca się w grobie.

Data: 2010-11-12 08:33:11
Autor: Panslavista
Mackiewicz przewraca się w grobie.
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:ibipel$s29$1inews.gazeta.pl...
"Tylko prawda jest ciekawa"

To zapodaj gdzie mogę kupić dzieła wszystkie Mackiewicza.
Może tej parchatej nazwisko Mackiewicz skojarzyło się z Mickiewiczem?

Data: 2010-11-12 02:13:33
Autor: zbig
On 12 Lis, 08:33, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Azor jest peda em" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote in messagenews:ibipel$s29$1inews.gazeta.pl...

> "Tylko prawda jest ciekawa"

To zapodaj gdzie mog kupi dzie a wszystkie Mackiewicza.
Mo e tej parchatej nazwisko Mackiewicz skojarzy o si z Mickiewiczem?

W księgarniach wysyłkowych masz Mackiewicz skolko ugodno, choćby tu:
http://www.multibook.pl/jozef-mackiewicz,22.html

Data: 2010-11-12 09:17:26
Autor: Azor jest pedałem
Mackiewicz przewraca się w grobie.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

To zapodaj gdzie mogę kupić dzieła wszystkie Mackiewicza.

Nie zajmuję się handlem książkami.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 10:25:21
Autor: Panslavista

"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:ibit6p$8q7$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

To zapodaj gdzie mogę kupić dzieła wszystkie Mackiewicza.

Nie zajmuję się handlem książkami.

Przemysław Warzywny

To co się wpierdalasz do rondla bez mięsa.

Data: 2010-11-12 13:27:05
Autor: rAzor
Mackiewicz przewraca się w grobie.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

To zapodaj gdzie mogę kupić dzieła wszystkie Mackiewicza.

Nie zajmuję się handlem książkami.

Przemysław Warzywny

Ani handlem, ani czytaniem. Jedyne co uprawiasz to paściactwo, jełopie.
--
Sátoraljaújhely

Mackiewicz przewraca się w grobie.