Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Data: 2012-06-20 22:06:32
Autor: DooMiniK
Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
On 20/06/2012 19:26, neo wrote:
Witam,

Postanowiłem przeznaczyć 5 patoli na peceta (temat jest wszystkim
znany).

Za tę kasę mogę mieć w firmie fajnego składaczka. Będę go miał ok. 10
lat (tak se kombinuję).
[...]

Do czego używasz komputera... To chyba do¶ć istotna kwestia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-06-20 14:59:15
Autor: neo
On 20 Cze, 23:06, DooMiniK <bac...@post.pl> wrote:
On 20/06/2012 19:26, neo wrote:> Witam,

> Postanowi em przeznaczy 5 patoli na peceta (temat jest wszystkim
> znany).

> Za t kas mog mie w firmie fajnego sk adaczka. B d go mia ok. 10
> lat (tak se kombinuj ).

[...]

Do czego u ywasz komputera... To chyba do istotna kwestia.

Wła¶nie idę na studia, więc można założyć, że będzie wszystkiego po
trochu.

Od neta i czytania ksi±żek, do programowania w C++ i Javie.

Data: 2012-06-26 10:58:01
Autor: monter
Mackintosh (czy można żyć bez oddychani a?)
Właśnie idę na studia, więc można założyć, że będzie wszystkiego po
trochu.

Od neta i czytania ksiÄ…ĹĽek, do programowania w C++ i Javie.

Jeśli na studia techniczne - nie zastanawiaj się, tylko kup porządnego peceta, na którym sobie zainstalujesz windows (często uczelnie udostępniają licencję dla studentów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem (a tu okazuje się, że wszyscy robią projekt na tym samym sofcie, bo łatwiej, bo kolega pomoże, bo uczelnia udostępnia itd.). Obok windows można zainstalować inny system np. którąś z dystrybucji linuksa - co jest bardzo dobrym pomysłem, bo w zależności od potrzeb masz dostęp do wszystkiego - jak potrzebujesz pisać w Visual C to piszesz pod windowsami, jak chcesz sobie poćwiczyć skrypty w środowisku uniksopodobnym, odpalasz linuksa i masz wszystko, czego dusza zapragnie wraz z różnymi kompilatorami, bibliotekami itd. A jak będziesz chciał na szybko coś klepnąć w Bascomie - znowu windows :) . W dzisiejszych czasach systemy graficzne są wygodne i ergonomiczne, powszechnie uważa się, że Mac ma najładniejszy OS, ale akurat na studiach nie to powinno decydować o wyborze sprzętu. Patrz na to, jakich aplikacji będziesz używać i pod nie wybieraj system operacyjny (no i oczywiście sprzęt).

g.

Data: 2012-07-02 03:38:01
Autor: neo
On 26 Cze, 10:58, monter <mon...@gazeta.pl> wrote:
> Wła¶nie idę na studia, więc można założyć, że będzie wszystkiego po
> trochu.

> Od neta i czytania ksi±żek, do programowania w C++ i Javie.

Je¶li na studia techniczne - nie zastanawiaj się, tylko kup porz±dnego
peceta, na którym sobie zainstalujesz windows (często uczelnie
udostępniaj± licencję dla studentów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem
(a tu okazuje się, że wszyscy robi± projekt na tym samym sofcie, bo
łatwiej, bo kolega pomoże, bo uczelnia udostępnia itd.). Obok windows
można zainstalować inny system np. któr±¶ z dystrybucji linuksa - co
jest bardzo dobrym pomysłem, bo w zależno¶ci od potrzeb masz dostęp do
wszystkiego - jak potrzebujesz pisać w Visual C to piszesz pod
windowsami, jak chcesz sobie poćwiczyć skrypty w ¶rodowisku
uniksopodobnym, odpalasz linuksa i masz wszystko, czego dusza zapragnie
wraz z różnymi kompilatorami, bibliotekami itd. A jak będziesz chciał na
szybko co¶ klepn±ć w Bascomie - znowu windows :) . W dzisiejszych
czasach systemy graficzne s± wygodne i ergonomiczne, powszechnie uważa
się, że Mac ma najładniejszy OS, ale akurat na studiach nie to powinno
decydować o wyborze sprzętu. Patrz na to, jakich aplikacji będziesz
używać i pod nie wybieraj system operacyjny (no i oczywi¶cie sprzęt).

g.

Piękna odpowiedĽ, dziękuję bardzo.

Wybieram się na filozofię, ale o programowaniu też my¶lę, jak
najbardziej :D

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,

neo

Data: 2012-07-02 07:32:17
Autor: Szymon von Ulezalka
Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
Wybieram się na filozofię,

o, wiem u kogo bede mogl zamawiac frytki na przyszlosc zatem :)

Data: 2012-07-02 15:19:56
Autor: neo
Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
On 2 Lip, 16:32, Szymon von Ulezalka <sz.gruszczyn...@gmail.com>
wrote:
> Wybieram się na filozofię,

o, wiem u kogo bede mogl zamawiac frytki na przyszlosc zatem :)

Może jaki¶ hamburger do tego i co¶ do picia?

;D

Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)