Macna Lily info szukam

Data: 2011-12-03 22:29:52
Autor: Sta$
Macna Lily info szukam
Cześć
Czy ktoś z Was przerabiał temat połączenia tejze kurtki ze spodniami? Mi obojetne ale dziewcze uparło się na ten model, a nigdzie nie znalazłem info o zamku oraz kompatybilnych spodniach. Ktos coś?

--
PozDR
Sta$

Data: 2011-12-05 10:08:47
Autor: Mat S
Macna Lily info szukam
Użytkownik "Sta$" <skagger@op.pl> napisał w wiadomości news:jbe4g1$o97$1mx1.internetia.pl...
[...]

A telefon do sklepu z tym szpejem nie będzie szybszym sposobem?

MS

Data: 2011-12-31 10:10:03
Autor: Ern
Macna Lily info szukam

[...]

Nie wiem czy jeszcze aktualne, ale moja żona ma takową kurtkę i bez problemu się spina ze spodniami Suomy.

Ern.

Macna Lily info szukam