Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów

Data: 2018-11-25 00:38:34
Autor: A. Filip
Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-46331783
France fuel unrest: 'Shame' on violent protesters, says Macron
[...] Shame on those who attacked" officers, he tweeted. "There is no
place for violence in the [French] Republic." [...]

Data: 2018-11-24 16:42:51
Autor: Zenek Kapelinder
Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów
Pare wikicytatow dla Makarona.
Powiedz tym swoim radomianom, że ja mam ich wszystkich w dupie i te wszystkie działania też mam w dupie. Zrobiliście taką rozróbę i chcecie by to łagodnie potraktować? To warchoły, ja im tego nie zapomnę.
Opis: odpowiedź na zapewnienie sekretarza KW PZPR w Radomiu po stłumieniu protestów w czerwcu 1976 r.
Źródło: Pomocnik Historyczny ,,Polityki", wydanie 14/2010, s. 113.
Rozmów Polaków z Polakami o sprawach Ojczyzny nigdy i nikt już nie zakłóci.
Opis: z przemówienia podczas manifestacji w Hali Sportowej w Katowicach 2 sierpnia 1976.
Stojąc dziś nad ich mogiłami, w świętym gniewie i oburzeniu przyrzekamy, że uczynimy wszystko, aby przykładnie ukarać sprawców ich śmierci!
Opis: na pogrzebie funkcjonariuszy UB i żołnierzy, który zginęli w trakcie tłumienia protestów w Poznaniu w czerwcu 1956..
Źródło: wyborcza.pl, 12 lipca 2012
Trzeba załodze tych czterdziestu paru zakładów, które strajkowały, powiedzieć, jak my ich nienawidzimy, jacy to są łajdacy, jak oni swoim postępowaniem szkodzą krajowi. Uważam, że im więcej będzie słów bluźnierstwa pod ich adresem (...) - tym lepiej dla sprawy. (...) To musi być atmosfera pokazywania na nich jak czarne owce, jak na ludzi, którzy powinni się wstydzić, że w ogóle są Polakami, że w ogóle na świecie chodzą.
Opis: o protestujących robotnikach z Radomia w czerwcu 1976

Data: 2018-11-25 00:45:53
Autor: u2
W dniu 25.11.2018 o 00:38, A. Filip pisze:
[...] Shame on those who attacked" officers

czyli tylko ofycery są poszkodowane, a nie zwykłe krawężniki ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-24 23:21:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 00:45:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 25.11.2018 o 00:38, A. Filip pisze:
> [...] Shame on those who attacked" officers

czyli tylko ofycery są poszkodowane, a nie zwykłe krawężniki ?:)

Kukuryźnik, angielskie "pollice officer" tłumaczy się na polski jako "funkcjonariusz".

--
Bruno

Data: 2018-11-25 10:05:19
Autor: u2
W dniu 25.11.2018 o 08:21, kupa pisze:
angielskie "pollice officer" tłumaczy się na polski jako "funkcjonariusz".

ano pollice, to od exit pollu kupa:))))))))))))))))))))))

Data: 2018-11-25 11:24:04
Autor: Pajdak
Macron stanowczo potÄ?pia suwerena za ataki na policjantĂłw

Co sądzisz o procesie Frasyniuka?

--
Pajdak

Data: 2018-11-25 22:45:05
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.req> pisze:
[...]

Że dopóki nie dostanie bardzo surowej kary to ja go bronić rwać się nie będę.
A ty pomyśl jak "precedens bezkarnego Frasyniuka" będzie skrupulatnie
wykorzystywany gdy (kiedyś tam w przyszłości) totalna opozycja dorwie
się do koryta władzy i to PiS będzie organizował protesty.

Data: 2018-11-26 14:33:27
Autor: Pajdak.
"Pajdak" <runt@anekumena.req> pisze:
Co sądzisz o procesie Frasyniuka?

Że dopóki nie dostanie bardzo surowej kary to ja go bronić rwać się nie
będę.

Niby za co ma być ukarany?
Senator z PiS przekręcił nie tyle kasy i hasa wolno.
a Włodek za "stawianie oporu" ma pójśc do mamra?
Tak rozumiesz prawo i sprawiedliwość?

A ty pomyśl jak "precedens bezkarnego Frasyniuka" będzie skrupulatnie
wykorzystywany gdy (kiedyś tam w przyszłości) totalna opozycja dorwie
się do koryta władzy i to PiS będzie organizował protesty.

Kijek ma dwa końce ;-) Będą siedzieć! ;-)))

--
Pajdak

Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów