Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów

Data: 2018-11-24 16:42:51
Autor: Zenek Kapelinder
Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów
Pare wikicytatow dla Makarona.
Powiedz tym swoim radomianom, że ja mam ich wszystkich w dupie i te wszystkie działania też mam w dupie. Zrobiliście taką rozróbę i chcecie by to łagodnie potraktować? To warchoły, ja im tego nie zapomnę.
Opis: odpowiedź na zapewnienie sekretarza KW PZPR w Radomiu po stłumieniu protestów w czerwcu 1976 r.
Źródło: Pomocnik Historyczny ,,Polityki", wydanie 14/2010, s. 113.
Rozmów Polaków z Polakami o sprawach Ojczyzny nigdy i nikt już nie zakłóci.
Opis: z przemówienia podczas manifestacji w Hali Sportowej w Katowicach 2 sierpnia 1976.
Stojąc dziś nad ich mogiłami, w świętym gniewie i oburzeniu przyrzekamy, że uczynimy wszystko, aby przykładnie ukarać sprawców ich śmierci!
Opis: na pogrzebie funkcjonariuszy UB i żołnierzy, który zginęli w trakcie tłumienia protestów w Poznaniu w czerwcu 1956..
Źródło: wyborcza.pl, 12 lipca 2012
Trzeba załodze tych czterdziestu paru zakładów, które strajkowały, powiedzieć, jak my ich nienawidzimy, jacy to są łajdacy, jak oni swoim postępowaniem szkodzą krajowi. Uważam, że im więcej będzie słów bluźnierstwa pod ich adresem (...) - tym lepiej dla sprawy. (...) To musi być atmosfera pokazywania na nich jak czarne owce, jak na ludzi, którzy powinni się wstydzić, że w ogóle są Polakami, że w ogóle na świecie chodzą.
Opis: o protestujących robotnikach z Radomia w czerwcu 1976

Macron stanowczo potępia suwerena za ataki na policjantów