Mączyński w Wiśle czy ŁKS?

Data: 2010-01-10 20:39:47
Autor: fantomasz
Mączyński w Wiśle czy ŁKS?
Mam pytanie o futbolistę Mączyńskiego Krzysztofa. W rundzie jesiennej kopał on piłkę w ŁKS Łódź, wypożyczony z Krakowa, a w
Łodzi za to kopanie mocno chwalony. Wobec kontuzji Garguły, czy z innych
nieznanych mi powodów, wezwano go na rundę wiosenną do Wisły z powrotem. Tymczasem łódzkie media, w szczególności zaś Polska Tajms Dziennik Łódzki,
twierdzą, że Mączyński jednak wróci na Al. Unii 2. Prawda to? jak wygląda najbliższa przyszłość futbolisty Mączyńskiego z
perspektywy ul.Reymonta?
Ukłony, f.

Data: 2010-01-11 19:38:42
Autor: Koriat
Mączyński w Wiśle czy ŁKS?
Użytkownik "fantomasz" <fantomasz@pocztaBEZTEGO.fm> napisał w wiadomości news:1834a3nm1rw5a.klsuvfqgz1wb$.dlg40tude.net...
[...]
Chodzi Ci o wiedzę, spekulacje, czy opinie?
Jeż.o wiedzę na ten temat to moja sprowadza się do tego co napisaleś na początku - czyli skrócenie  wypożyczenia.
Co do spekulacji - łódzkie media mogą mieć rację - tj. coś na rzeczy może być. Tym bardziej, że pewnie zmiana stanowiska w  tym wypadku - w jedną lub drugą stronę to jest kwestia jednego faksu. I czasu na wysłanie tego faksu jest mnóstwo. Dużo wyjaśni się, gdy Wisła pojedzie na pierwsze zgrupowanie - jeż.Mączyńskiego na nim nie będzie to pewnie zostanie w Łodzi. Jeż. pojedzie na zgrupowanie to wprost przeciwnie - raczej (ale w tym  wypadku nie na pewno) zostanie. Wszystko będzie zależało od ewentualnych transferów. Np. dzisiaj w treningu Wisły wziął udział środkowy pomocnik z Senegalu, czyli coś jakby na pozycję Mączyńskiego. Transfer takiego zawodnika na pewno zwiększy szansę M.na  przedłużenie wypożyczenia.
A opinie? - ciężko powiedzieć. Na pewno dobrze, że poszedł do Łodzi. W Wiśle by  nie grał, co  najwyżej w  ME, a tam zaistniał piłkarsko w poważnej piłce. Z drugiej strony - może runda w Łodzi przekonałaby Skorże, żeby dawać mu szanse na grę przynajmniej w kilku meczach? Więc ciężko powiedzieć. Jak patrzyłem na lawkę rezerwowych Wisły w ostatnich meczach to na pewno było na niej miejsce dla M., nawet z opcją gry od początku lub w każdym razie z opcją zmiennika.
A Ty coś umiesz powiedzieć o jego meczach w ŁKSie? Jak go ustawiano i jak grał - tzn. coś więcej niż tylko "dobrze".
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-01-12 21:15:34
Autor: fantomasz
Mączyński w Wiśle czy ŁKS?

A Ty coś umiesz powiedzieć o jego meczach w ŁKSie? Jak go ustawiano i jak grał - tzn. coś więcej niż tylko "dobrze".
Pozdrawiam
Koriat

Powinien wypowiedzieć się raczej jakiś bywalec stadionu na Al. Unii 2, ale
Mączyński w ŁKS stał się podstawowym zawodnikiem co najmniej solidnie
grającej jednastki. Znajomi twierdzą, że jego utrata w tym momencie
zznacznie osłabi ŁKS i jego szanse na awans, o ile oczywiście ŁKS wygrzebie
się z kłopotów organizacyjno-prawnych, w których tkwi. A propos:
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/58981,krzysztof-maczynski-w-lks-moge-sie-rozwijac,id,t.html

Pzdr
f.

Mączyński w Wiśle czy ŁKS?