Mad Max

Data: 2015-05-23 18:04:57
Autor: Maciek
Mad Max

Bylem wczoraj. Kino czysto rozrywkowe, pozbawione zbednych elementow, jak
glebia czy refleksja. No, moze daloby sie je znalezc w sladowych ilosciach
;)

Jednak w swoim gatunku jest to kino naprawde wysokiej klasy. Zwlaszcza
wizualnie jest po prostu doskonale.

Polecam.

P.S. Glowna role wbrew tytulowi gra tam Charlize.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-23 19:51:37
Autor: Qrczak
Mad Max
Dnia 2015-05-23 18:04, obywatel Maciek uprzejmie donosi:

[...]

Nie wiem, jak wizja ale muza całkiem niezła.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-05-23 22:49:29
Autor: Mandinka
Mad Max
On 15-05-23 19:51, Qrczak wrote:

Nie wiem, jak wizja ale muza całkiem niezła.

Wizja jest taka, że ciężko żałuję, że poszedłem na wersję 3D. Ten trójwymiar to od początku jakaś ślepa uliczka. Za ciemno, nieostro... Tym bardziej, że oprócz latającej kierownicy (sztuk jeden) nie ma tam w zasadzie niczego, co uzasadniało by użycie 3D.
No i nowy Max, jak na osobnika karmionego jaszczurkami ewidentnie przygruby ;) Do charyzmy Gibsona w 3 części starej trylogii to mu duuuużo brakuje. Charlize nie musiała się specjalnie wysilić, żeby ukraść mu film.
Ale jako całość ogląda się.

Data: 2015-05-24 11:29:13
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Sat, 23 May 2015 22:49:29 +0200, Mandinka napisał(a):

Wizja jest taka, że ciężko żałuję, że poszedłem na wersję 3D.

Ja bylem oczywiscie na normalnej wersji. Nawet nie wiedzialem, ze zrobili
3D - nie interesuje mnie ta galaz rozwoju kina.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-24 12:02:03
Autor: Qrczak
Mad Max
Dnia 2015-05-24 11:29, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
[...]

Teraz już wszystko robi± w tej gałęzi. Ale jest szansa, że zd±żę zej¶ć, nim 2D zejdzie z afisza.

Słuchaj, je¶li to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakuj±co, finezyjne, rzutkie, zdawkowe

Data: 2015-05-25 08:56:57
Autor: radek
Mad Max
W dniu 2015-05-23 o 18:04, Maciek pisze:

[...]

też chciałem iść wczoraj, ale maszyna do popkornu sie zapaliła i kino zamknęli :)

r.

Data: 2015-05-25 12:18:09
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Mon, 25 May 2015 08:56:57 +0200, radek napisał(a):

też chciałem i¶ć wczoraj, ale maszyna do popkornu sie zapaliła i kino zamknęli :)

To nie ma juz w twojej miejscowosci kin bez takich maszyn? ;) W Krakowie
sie jeszcze uchowaly. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-25 13:56:05
Autor: Marek
Mad Max
On Mon, 25 May 2015 12:18:09 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:
To nie ma juz w twojej miejscowosci kin bez takich maszyn? ;) W
Krakowie
sie jeszcze uchowaly.

Kino bez popcornu?? I jak funkcjonujÄ… te kina?

--
Marek

Data: 2015-05-25 17:06:53
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Mon, 25 May 2015 13:56:05 +0200, Marek napisał(a):

Kino bez popcornu?? I jak funkcjonuj± te kina?

Jak przystalo na krakowskich centusiow przynosimy wlasne kanapki ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-30 21:52:36
Autor: Adam
Mad Max
W dniu 2015-05-25 o 17:06, Maciek pisze:
Dnia Mon, 25 May 2015 13:56:05 +0200, Marek napisał(a):

Kino bez popcornu?? I jak funkcjonuj± te kina?

Jak przystalo na krakowskich centusiow przynosimy wlasne kanapki ;)

Które to kina w Krakowie s± jeszcze "normalne"?
Bo nie lubię, jak kto¶ przychodzi nażreć się ¶mieci do kina.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-05-30 22:17:03
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Sat, 30 May 2015 21:52:36 +0200, Adam napisał(a):

Które to kina w Krakowie s± jeszcze "normalne"?
Bo nie lubię, jak kto¶ przychodzi nażreć się ¶mieci do kina.

Barany, Mikro, w Sztuce przed amputacja jedna sala byla niegastronomiczna,
jak jest teraz - nie wiem.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-25 14:33:19
Autor: radek
Mad Max
W dniu 2015-05-25 o 12:18, Maciek pisze:
[...]

w mojej miejscowo¶ci jest jedno kino z kilkoma takimi maszynami... :/

r.

Data: 2015-05-29 00:30:38
Autor: Smok Eustachy
Mad Max
W dniu 23.05.2015 o 18:04, Maciek pisze:
/.../
P.S. Glowna role wbrew tytulowi gra tam Charlize.

To niech spadają na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Data: 2015-05-28 23:01:56
Autor: Jorge C
Mad Max
> P.S. Glowna role wbrew tytulowi gra tam Charlize.
To niech spadaj± na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu - w przeciwieństwie do Maxa jej postać jest fajnie zagrana, budzi sympatię i rozumiemy jej motywy. Fabuła jest zreszt± bardzo fajna i nie odstaje od czę¶ci 1 i 2. Co mnie przeszkadzało to to, że ¶wiat przedstawiony stracił zupełnie pozory prawdopodobieństwa - te wymuskane kostiumy, te designerskie samochody.

Data: 2015-06-04 20:53:14
Autor: Smok Eustachy
Mad Max
W dniu 29.05.2015 o 08:01, Jorge C pisze:
/.../

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu

Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Data: 2015-06-05 01:05:49
Autor: Jorge C
Mad Max
Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Film nosi tytuł "Mad Max: Fury Road" a nie widziałem tam żadnej w¶ciekłej drogi. Skandal

Data: 2015-06-05 08:37:40
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Thu, 04 Jun 2015 20:53:14 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu

Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Ty wstretny nietolerancyjny ciemnogrodzianinie, czy Charlize nie moze byc w
glebi duszy Maksem? :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-07-22 04:03:07
Autor: Titus Atomicus
Mad Max
In article <760cca0a-8a7d-4fae-8785-2b5f67ff708d@googlegroups.com>,
 Jorge C <jcyprys@gmail.com> wrote:

> [...]

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu - w przeciwieństwie do Maxa jej postać jest fajnie zagrana, budzi sympatię i rozumiemy jej motywy. Fabuła jest zreszt± bardzo fajna i nie odstaje od czę¶ci 1 i 2. Co mnie przeszkadzało to to, że ¶wiat przedstawiony stracił zupełnie pozory prawdopodobieństwa - te wymuskane kostiumy, te designerskie samochody.

No i dalem sie wam podpuscic :-(
Beznadzieja. Trzeba bylo od razu mowic ze to dla fanow (pod)gatunku.
Jak dla mnie 3/10
--
TA

Data: 2015-07-22 10:01:31
Autor: robot
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 04:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Ja się nie dałem.
Ale dla spokojno¶ci i tak obejrzałem, żeby potwierdzić spodziewan± beznadziejno¶ć.

Data: 2015-07-22 10:44:48
Autor: Ghost
Mad Max

Użytkownik "robot"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:moniku$3oq$1@node2.news.atman.pl...

[...]

No to ja nawet nie bede obglondal :-)

Data: 2015-07-22 14:08:37
Autor: Mirek Ptak
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 10:44, Ghost pisze:

[...]

Po takich recenzjach, jak nic musi to być ¶wietny film rozrywkowy - zaraz sprawdzę gdzie jeszcze graj± :)

Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-07-23 09:37:03
Autor: robot
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 14:08, Mirek Ptak pisze:

Po takich recenzjach, jak nic musi to być ¶wietny film rozrywkowy - zaraz sprawdzę gdzie jeszcze graj± :)

Rozrywkowy to on trochę jest, skaczo, bijo sie, dobre zdjęcia, dobre "efekty".
Ja lubię efekty, ale tak ogólnie to słabo, bo te elementy daj±ce rozrywkowo¶ć
s± niezmienne przez cały film i to się może szybko znudzić. Tak jak bym ja nakręcił film
jak jadę do roboty i dodał efekty. Byłby nowy podgatunek "film drogi do roboty".

Data: 2015-08-16 15:42:24
Autor: Titus Atomicus
Mad Max
In article <Titus_Atomicus-9FB19D.04030722072015@node2.news.atman.pl>,

No i dalem sie wam podpuscic :-(
Beznadzieja. Trzeba bylo od razu mowic ze to dla fanow (pod)gatunku.
Jak dla mnie 3/10

Poprawka:
Conajwyzej 2+/10
--
TA

Data: 2015-05-29 02:14:58
Autor: Gerard
Mad Max
W dniu 2015-05-29 o 00:30, Smok Eustachy pisze:
To niech spadajÄ… na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reĹĽimowa Tv
puszczała dwójkę.

A tydzień wcześniej jedynkę. Niestety obie części bez napisów :( Dobrze, że chociaż TVN7 się popisał i puścili trzecią część z napisami.

Data: 2015-05-29 11:59:11
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Fri, 29 May 2015 00:30:38 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

To niech spadaj± na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Nie pitol. Rezyser jest ten sam, klimat ten sam. Obejrzyj, potem recenzuj.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-29 19:00:25
Autor: Sonn
Mad Max
[...]

Pieprzysz?! Na TV Republika takie filmy?  :O

--
Sonn

Data: 2015-06-28 13:29:37
Autor: the_foe
Mad Max
[...]

film zaskakująco dobry, choc widac na nim ducha naszych czasów: no boobs no gore. Dziwne, bo film i tak nei dostał PG-13 ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-06-28 18:54:07
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Sun, 28 Jun 2015 13:29:37 +0200, the_foe napisał(a):

no boobs

Bo zyjemy w czasach, kiedy nawet w kinie mozesz sobie wyguglac "charlize
theron boobs", a dla producentow to spora oszczednosc :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Mad Max