Mad Max

Data: 2015-05-29 00:30:38
Autor: Smok Eustachy
Mad Max
W dniu 23.05.2015 o 18:04, Maciek pisze:
/.../
P.S. Glowna role wbrew tytulowi gra tam Charlize.

To niech spadają na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Data: 2015-05-28 23:01:56
Autor: Jorge C
Mad Max
> P.S. Glowna role wbrew tytulowi gra tam Charlize.
To niech spadają na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu - w przeciwieństwie do Maxa jej postać jest fajnie zagrana, budzi sympatię i rozumiemy jej motywy. Fabuła jest zresztą bardzo fajna i nie odstaje od części 1 i 2. Co mnie przeszkadzało to to, że świat przedstawiony stracił zupełnie pozory prawdopodobieństwa - te wymuskane kostiumy, te designerskie samochody.

Data: 2015-06-04 20:53:14
Autor: Smok Eustachy
Mad Max
W dniu 29.05.2015 o 08:01, Jorge C pisze:
/.../

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu

Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Data: 2015-06-05 01:05:49
Autor: Jorge C
Mad Max
Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Film nosi tytuł "Mad Max: Fury Road" a nie widziałem tam żadnej wściekłej drogi. Skandal

Data: 2015-06-05 08:37:40
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Thu, 04 Jun 2015 20:53:14 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu

Film nosi tytuł  "Charlize" czy Mad Max?

Ty wstretny nietolerancyjny ciemnogrodzianinie, czy Charlize nie moze byc w
glebi duszy Maksem? :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-07-22 04:03:07
Autor: Titus Atomicus
Mad Max
In article <760cca0a-8a7d-4fae-8785-2b5f67ff708d@googlegroups.com>,
 Jorge C <jcyprys@gmail.com> wrote:

> [...]

Rola Charlize to jest akurat atut tego filmu - w przeciwieństwie do Maxa jej postać jest fajnie zagrana, budzi sympatię i rozumiemy jej motywy. Fabuła jest zresztą bardzo fajna i nie odstaje od części 1 i 2. Co mnie przeszkadzało to to, że świat przedstawiony stracił zupełnie pozory prawdopodobieństwa - te wymuskane kostiumy, te designerskie samochody.

No i dalem sie wam podpuscic :-(
Beznadzieja. Trzeba bylo od razu mowic ze to dla fanow (pod)gatunku.
Jak dla mnie 3/10
--
TA

Data: 2015-07-22 10:01:31
Autor: robot
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 04:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Ja się nie dałem.
Ale dla spokojności i tak obejrzałem, żeby potwierdzić spodziewaną beznadziejność.

Data: 2015-07-22 10:44:48
Autor: Ghost
Mad Max

Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:moniku$3oq$1@node2.news.atman.pl...

[...]

No to ja nawet nie bede obglondal :-)

Data: 2015-07-22 14:08:37
Autor: Mirek Ptak
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 10:44, Ghost pisze:

[...]

Po takich recenzjach, jak nic musi to być świetny film rozrywkowy - zaraz sprawdzę gdzie jeszcze grają :)

Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-07-23 09:37:03
Autor: robot
Mad Max
W dniu 2015-07-22 o 14:08, Mirek Ptak pisze:

Po takich recenzjach, jak nic musi to być świetny film rozrywkowy - zaraz sprawdzę gdzie jeszcze grają :)

Rozrywkowy to on trochę jest, skaczo, bijo sie, dobre zdjęcia, dobre "efekty".
Ja lubię efekty, ale tak ogólnie to słabo, bo te elementy dające rozrywkowość
są niezmienne przez cały film i to się może szybko znudzić. Tak jak bym ja nakręcił film
jak jadę do roboty i dodał efekty. Byłby nowy podgatunek "film drogi do roboty".

Data: 2015-08-16 15:42:24
Autor: Titus Atomicus
Mad Max
In article <Titus_Atomicus-9FB19D.04030722072015@node2.news.atman.pl>,

No i dalem sie wam podpuscic :-(
Beznadzieja. Trzeba bylo od razu mowic ze to dla fanow (pod)gatunku.
Jak dla mnie 3/10

Poprawka:
Conajwyzej 2+/10
--
TA

Data: 2015-05-29 02:14:58
Autor: Gerard
Mad Max
W dniu 2015-05-29 o 00:30, Smok Eustachy pisze:
To niech spadają na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv
puszczała dwójkę.

A tydzień wcześniej jedynkę. Niestety obie części bez napisów :( Dobrze, że chociaż TVN7 się popisał i puścili trzecią część z napisami.

Data: 2015-05-29 11:59:11
Autor: Maciek
Mad Max
Dnia Fri, 29 May 2015 00:30:38 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

To niech spadają na ryj. Max jest tylko jeden. Ostatnio reżimowa Tv puszczała dwójkę.

Nie pitol. Rezyser jest ten sam, klimat ten sam. Obejrzyj, potem recenzuj.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-05-29 19:00:25
Autor: Sonn
Mad Max
[...]

Pieprzysz?! Na TV Republika takie filmy?  :O

--
Sonn

Mad Max