Made In Poland...

Data: 2009-07-18 06:59:23
Autor: Tzva Adonai
Made In Poland...
Made in Poland to dziś już nieco zapomniani, czołowi przedstawiciele
polskiej zimnej fali, którzy debiutowali na słynnym festiwalu w
Jarocinie w 1984 roku

Absolutną perłą "Future Time" jest na nowo nagrany kawałek z
przeszłości pt. "W moim pokoju" (zrealizowano do niego również
wyśmienity teledysk - do zobaczenia raczej tylko na YouTube). Zaczyna
się on charakterystycznym perkusyjnym intrem, które coraz silniej
zagłusza gitara, przechodząca w końcu w potwornie niepokojący riff,
ciągnący już dalej całą kompozycję. Dopiero po dwóch minutach wchodzi
wokal, wyśpiewujący doskonale pasujące do charakteru utworu,
intrygujące słowa: "Przychodzi, by odzyskać coś / Coś, czego nie mam,
nie mam sam / Przygląda się, uśmiecha się / Jak kiedyś ktoś uśmiechał
się".

Teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=rRW8EosxYnY

Made In Poland...