Madejczyk wywołał wilka z lasu.

Data: 2011-12-05 14:55:29
Autor: Przemysław W
Madejczyk wywołał wilka z lasu.
- Kiedy rano otworzyliśmy kościół, zobaczyliśmy, że jest splądrowany. Próbowano dostać się do sejfu - mówi w rozmowie z TVP Info proboszcz kościoła. Złodzieje nie otworzyli sejfu, jednak rozbili puszki z ofiarami i zniszczyli wiele cennych przedmiotów - informuje stacja.
Do kradzieży doszło w nocy z soboty na niedzielę. Z samego rana ksiądz, który otwierał kościółzobaczył, że doszło do włamania. Jak informuje proboszcz, złodzieje próbowali zdemontować cenną figurę Matki Boskiej, próbowali też otworzyć sejf. - Na szczęście się nie udało, mamy bardzo dobre zabezpieczenia - mówi ks. Jacek Siekierski w rozmowie z TVP Info.

Gdy złodziejom nie udało się zdjąć figury, rozbili puszki z ofiarami od wiernych i zniszczyli wiele cennych przedmiotów, m.in. zdewastowane zostały zabytkowe drzwi świątyni.

Jak informuje TVP Info, policja analizuje nagrania z monitoringu. Msze odbywają się w kościele zgodnie z planem.

Kościół św. Anny mieści się na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, niedaleko Uniwersytetu Warszawskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10756351,Spladrowano_kosciol_sw__Anny_w_Warszawie.html

Wg. księdza Dariusza Madejczyka, redaktora naczelnego "Przewodnika Katolickiego" jest to zapewne przejaw stosunku do samego kościoła, który to własnie kościół sprowokował.

http://wyborcza.pl/1,75968,10756735,Bandyta_pod_ochrona.html

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-05 17:00:27
Autor:
Madejczyk wywołał wilka z lasu.
On Mon, 5 Dec 2011 14:55:29 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

- Kiedy rano otworzyliśmy kościół, zobaczyliśmy, że jest splądrowany. [...]

 popierasz tych bandytow ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-05 17:30:28
Autor: Przemysław W
pisem@...pl> wrote:

- Kiedy rano otworzyliśmy kościół, zobaczyliśmy, że jest splądrowany. [...]

popierasz tych bandytow ?

Ty chyba kompletnie nie zrozumiałeś tego co napisałem. Czytałeś wypowiedź katabasa Madejczyka, do której podałem link?

Przemek

Data: 2011-12-05 17:31:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jbiigj$a8o$1inews.gazeta.pl...
[...]

 Przecież kościół jest od zawsze biedny, ile może kosztować tak figurka z gipsu? Na flaszkę? Swoją drogą top jednak bandyci. Nie ważne, że okradli katabasów, bandziory to bandziory i tyle. Nie usprawiedliwiaj ich.

BomBel

Data: 2011-12-05 17:54:59
Autor: Przemysław W
Madejczyk wywołał wilka z lasu.
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

Przecież kościół jest od zawsze biedny, ile może kosztować tak figurka z gipsu? Na flaszkę? Swoją drogą top jednak bandyci. Nie ważne, że okradli katabasów, bandziory to bandziory i tyle. Nie usprawiedliwiaj ich.

Widzę, że inteligencją dorównujesz Heskowi, więc ci wytłumaczę łopatologicznie:

Ksiądz Madejczyk (redaktor naczelny "Przewodnika Katolickiego") powiedział, że ataki na dziennikarzy są przejawem stosunku do samych mediów, które te media prowokują. Powiedział to w kontekscie spalonego samochodu TVN.

Więc jeśli bandzior niszczący cudze mienie jest prowokowany przez właściciela tego mienia, to uprawnionym jest stwierdzenie, że złodziej, który okradł kościół był sprowokowany przez ten kościół. Kumasz krasnalu? Gdybyś przeczytał artykuł, do którego podałem link to po skojarzeniu z tytułem doszedłbyś (miejmy nadzieję) do tego co napisałem powyżej, a nie zarzucałbyś mi usprawiedliwiania bandziorów, złodziei itp. Na przyszłość dam ci radę krasnalu, jak chcesz coś komentować, to zadaj sobie trochę trudu i wcześniej przeczytaj dokładnie tekst, doktórego się chcesz odnieść.

Przemek

Data: 2011-12-05 18:05:42
Autor: Leprechaun

[...]

Coś mi się wydaje, że jesteś durniejszy niż ustawa przewiduje. Mam nadzieję, że któregos dnia kiedy będziesz szedł wieczorem przez park delikatnie kręcąc tyłkiem zostaniesz przerżnięty przez kilku wygłodniałych pedałków. Będziesz winny bo ich sprowokowałeś! No i co cymbale? Zrozumiałeś? Ciesz się, taka okazja może ci się trafić! ;)

BomBel

Data: 2011-12-05 18:26:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4edcf9e7$0$8454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Źle skierowałeś pretensje i zarzuty. To nie Przemek tak myśli i czyni.
Chodzi przecież o księdza Madejczyka. To on rzucił taką myśl, a Przemek przemyślenia, opinie i wnioski księdza porównał do postępowania złodzieja, który okradł kościół. I wyszło to, co wyszło.
Tak więc swoje niewątpliwe oburzenie kieruj na księdza Madejczyka, a bogu winnego Przemka zostaw w spokoju.

Madejczyk wywołał wilka z lasu.