Madera - campinggaz?

Data: 2012-05-14 15:14:11
Autor: Franz
Madera - campinggaz?
Hejjj!

Wyniknął mi nagły wyjazd. Pomoże ktoś?
Gdzie w Funchal mógłbym kupić pojemniki z gazem? Mam palnik z gwintem - dostanę
takie? Czy muszę kupić inny? Mam dziś na to tylko dwie godziny. Tiaaa...
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2012-05-14 23:09:50
Autor: DB
Madera - campinggaz?
Gdzieś pomiędzy tymi punktami, po południowej stronie:
http://mapy.google.pl/maps?saddr=32.648784,+-16.912800&daddr=32.648802,-16.911609&hl=pl&sll=32.648784,-16.91268&sspn=0.00182,0.002545&t=h&mra=me&mrsp=1,0&sz=19&z=19

Były butle z gwintem, ale nie pamiętam jaki standard (mieliśmy palniki i  na srebrny, i na niebieski).

Data: 2012-05-23 16:20:32
Autor: Franz
Madera - campinggaz?
Użytkownik "DB"

[...]

Dziękuję. :)
Wprawdzie nie zdążyłem już odczytać Twojej odpowiedzi przed wyjazdem, ale potwierdzam zgodność.
W efekcie wybrałem najprostsze rozwiązanie i udałem się do Informacji Turystycznej w Funchal, gdzie wskazano mi ten sam adres. Pan w sklepie oznajmił - nie wiem, czy to nie była forma jego autopromocji - że to jedyne miejsce na Maderze, gdzie można zakupić tego typu pojemniki.
To było najlepiej zainwestowane siedem euro. :)